Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.08.2023. 09:18
(HR) Nabavka žira hrasta lužnjaka i hrasta kitnjaka
Hrvatska-Zagreb: Sjeme
2023/S 156-498155
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 69693144506
Poštanska adresa: Ulica kneza Branimira 1
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Marijana Baričević
E-pošta: marijana.baricevic@hrsume.hr
Telefon: +385 981802696
Telefaks: +385 14828478
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hrsume.hr
Adresa profila kupca: https://javna-nabava.hrsume.hr/
Odjeljak II: Predmet
Žir hrasta lužnjaka i hrasta kitnjaka
Predmet nabave je premještanje 425.000 kg plodova hrasta lužnjaka (Quercus robur L.) i 75.000 kg plodova hrasta kitnjaka (Quercus petraea (Matt.) Liebl.) iz zemalja Europske unije za potrebe:
• sjetve žira u rasadnicima s ciljem proizvodnje sadnica hrasta lužnjaka i hrasta kitnjaka neophodnih za izvršenje propisa sadnje u sastojinama navedenih šumskih svojti,
• unosa žira u sastojine navedenih šumskih svojti u kojima je potrebno izvršiti oplodne sječe.
Područje HŠ d.o.o., UŠP: Osijek, Našice, Požega, Bjelovar, Koprivnica, Zagreb, Karlovac, Nova Gradiška i Slatina.
Predmet nabave je premještanje 425.000 kg plodova hrasta lužnjaka (Quercus robur L.) i 75.000 kg plodova hrasta kitnjaka (Quercus petraea (Matt.) Liebl.) iz zemalja Europske unije za potrebe: • sjetve žira u rasadnicima s ciljem proizvodnje sadnica hrasta lužnjaka i hrasta kitnjaka neophodnih za izvršenje propisa sadnje u sastojinama navedenih šumskih svojti, • unosa žira u sastojine navedenih šumskih svojti u kojima je potrebno izvršiti oplodne sječe.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Na temelju čl. 266. st. 1. ZJN, ponuditelj, član zajednice i podugovaratelj koji sudjeluje u ponudi mora u ovom postupku javne nabave dokazati sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti upisom u odgovarajući registar što se dokazuje izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici poslovnog nastana GS.
Naručitelj će ovaj dokaz zahtijevati od ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja, člana zajednice, podugovaratelja ili drugih subjekata na čiju sposobnost se ponuditelj oslanja u fazi pregleda i ocjene ponuda, u obliku APD-a, osim ako će tom dokumentu imati izravan pristup elektroničkim sredstvima komunikacije putem besplatne nacionalne baze podataka ili putem EOJN ili ako već ne posjeduje te dokumente.
Prema st. 2., čl. 20., Pravilnika, APD je svaki dokument u kojem su sadržani podaci važeći, odgovaraju stvarnom činjeničnom stanju u trenutku dostave naručitelju te dokazuju ono što je gospodarski subjekt naveo u ESPD-u.
Preliminarno dokazivanje putem ESPD obrasca
Kao preliminarni dokaz ove sposobnosti u ESPD obrascu ispunjava se dio IV.: Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, dio ?: OPĆI NAVOD ZA SVE KRITERIJE ZA ODABIR.
1) Sukladno Zakonu o šumskom reprodukcijskom materijalu („Narodne novine“, broj: 75/2009, 61/2011, 56/2013, 14/2014, 32/2019, 98/2019 – Članak 15.) i Pravilniku o provenijencijama svojti šumskog drveća („Narodne novine“, broj: 147/2011, 96/2012, 115/2014, 114/2015) odabrani ponuditelj mora:
- nakon potpisivanja okvirnog sporazuma, a prije isporuke narudžbenice dostaviti dokument „Stručno mišljenje Službenog tijela“ (Hrvatski šumarski institut) kojim će Službeno tijelo potvrditi da će se sjemenski materijal (plodovi) hrasta lužnjaka/ hrasta kitnjaka kojeg ponuditelj namjerava premjestiti iz zemalja Europske unije, smjeti koristiti za upotrebu u šumarstvu na teritoriju Republike Hrvatske, odnosno kako je navedeno u točki 2.4. ove DoN.
- prilikom isporuke predmeta nabave za svaku količinu sjemenskog materijala (svaki tovar, pošiljku) dostaviti Deklaraciju za šumski reprodukcijski materijal.
2) Materijalni nedostaci
-Odabrani ponuditelj se obvezuje Naručitelju isporučiti predmet nabave bez materijalnih nedostataka koji bi onemogućili njihovo nesmetano korištenje i upotrebu.
-Prilikom primopredaje, odnosno preuzimanja robe, Naručitelj će izvršiti pregled do 1 % sjemenskog materijala od ukupne količine dostavljenog sjemenskog materijala po metodi slučajnih uzoraka. U slučaju reklamaciju na vidljive nedostatke i kvalitetu, odabrani ponuditelj je dužan bez odlaganja dostaviti novu robu bez nedostataka o vlastitom trošku.
-Nedostatak postoji: ako roba ne odgovara zahtjevima iz tehničkih specifikacija, ako roba nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet; ako roba nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju se nabavlja, a koja je bila poznata odabranom ponuditelju ili mu je morala biti poznata; ako roba nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, ako roba nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Naručitelj mogao opravdano očekivati prema naravi stvari.
-Reklamaciju kod skrivenih nedostataka Naručitelj predaje odabranom ponuditelju u pismenom obliku bez odgađanja, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana preuzimanja robe.
3) U slučaju kašnjenja s isporukom robe, uzrokovanog isključivom odgovornošću odabranog Isporučitelja, isti će Naručitelju platiti ugovornu kaznu u iznosu od 0,5% od naručene vrijednosti usluge, za svaki dan kašnjenja do urednog ispunjenja, s tim da ukupni iznos ugovorne kazne ne može prijeći 10% od ukupno ugovorene vrijednosti robe koja je predmet isporuke, a zatim Naručitelj ima pravo jednostranog raskida okvirnog sporazuma.
4) Isporučitelj je dužan ugovornu kaznu platiti u roku 7 (sedam) dana od dana zaprimanja zahtjeva za plaćanje od strane Naručitelja
5) Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave sukladno odredbama članka 315. do članka 320. ZJN.
Odjeljak IV: Postupak
-
Direkcija HŠ d.o.o. Zagreb, Ulica kneza Branimira 1, 10 000 Zagreb
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
Sukladno čl. 282. st. 8. ZJN, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Sukladno čl. 406. ZJN, žalba se izjavljuje u roku od deset dana, i to od dana:
? objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili DoN
? objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
? objave izmjene DoN, u odnosu na sadržaj izmjene DoN
? otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene DoN te na postupak otvaranja ponuda
? primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Mjesto: 10000 Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AGROCENTAR MBI d.o.o. Jelah-Tešanj, likvidiran - Rosulje broj 41 74260 Tešanj
-
KONDIĆ-KOMERC d.o.o. Kozarska Dubica, u stečaju - Mihajla Pupina bb 79240 Kozarska Dubica
-
AGROCENTAR LIJEVČE d.o.o. Laktaši - Kosijerovo bb 78250 Laktaši
-
Agromarket d.o.o. Bijeljina - Pavlovića put 019A 76300 Bijeljina
-
VSC a.d. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša broj 21 78000 Banja Luka
-
(BRISAN USLJED PRIPAJANJA) ŠUMARSKI FAKULTET U SARAJEVU - ul. Zagrebačka br.20 71000 Sarajevo
-
AGRARIAKOP d.o.o. Banja Luka - Ulica subotička 5 78000 Banja Luka
-
Kosjerovo-Promet d.o.o. Laktaši - Kosjerovo bb 78250 Laktaši
-
AGRO MG d.o.o. Mrkonjić Grad - Stevana Sinđelića broj 83 70260 Mrkonjić Grad