Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.08.2023. 09:29
(HR) Nabavka rukavica podijeljenih u 2 grupe
Hrvatska-Dubrovnik: Kirurške rukavice
2023/S 161-510003
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 75970517069
Poštanska adresa: Dr. Roka Mišetića 2
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 Dubrovačko-neretvanska županija
Poštanski broj: 20000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Luce Pećar
E-pošta: nabava@bolnica-du.hr
Telefon: +385 20431740
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.bolnica-du.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava rukavica podijeljenih u 2 grupe
Nabava rukavica podijeljenih u 2 grupe
Rukavice I
Skladište Ljekarne
Rukavice I
Rukavice II
Skladište Ljekarne
Rukavice II
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Svaki gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
- ispunjeni eESPD obrazac: Dio IV. Kriteriji za odabir, odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti - za sve gospodarske subjekte u ponudi
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od gospodarskog subjekta koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od pet (5) dana, računajući od dana slanja zahtjeva Naručitelja putem EOJN RH, radi dokazivanja sposobnosti iz ove točke 4.1, osim ako isti već posjeduje, dostavi ažuriran popratni dokument i to:
- izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Odjeljak IV: Postupak
Odjel nabave
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Za rješavanje o žalbama nadležna je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.
Žalbeni postupak vodi se prema odredbama ovoga Zakona i Zakona o općem upravnom postupku. Žalbeni postupak temelji se na načelima javne nabave i upravnog postupka.
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje okvirnog sporazuma i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku. Žalba se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH, putem modula e- Žalba.
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku deset dana, i to od dana:
? objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
? objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
? objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
? otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
? primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
U slučaju izjavljivanja žalbe na Dokumentaciju o nabavi ili izmjenu Dokumentacije o nabavi, Naručitelj će, sukladno članku 419. st. 1 ZJN 120/16, 114/22, objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
Deamed d.o.o. Velika Kladuša - Prve muslimanske brigade bb, naselje Polje 77230 Velika Kladuša
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
OMNIA-MEDIC d.o.o. Zenica - Bistua Nuova broj 10 72000 Zenica
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća