Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.08.2023. 10:26
(aukcija) Nabavka tolatenog papira i ubrusa u listovima
511-7-1-234-3-27/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNA JAVNA USTANOVA "DOM ZA SOCIJALNO ZDRAVSTVENO
ZBRINJAVANJE OSOBA SA INVALIDITETOM I DRUGIH OSOBA"
IDB/JIB 4200389180002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ajša Mušović
Adresa Nahorevska 195
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 250-820
Faks (033) 250-821
Elektronska pošta info@kjudom.ba
Internet adresa www.kjudom.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
predmet nabavke ne zahtjeva podjelu na lotove
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
3246,86
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka tolatenog papira i ubrusa u listovima
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka toaletnog papira i ubrusa u listovima za potrebe korisnika KJU "Dom za socijalno zdravstveno zbrinjavanje osoba sa
invaliditetom i drugih osoba"
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33760000-5 | Toaletni papir, maramice, peškiri i salvete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Okvirne količine iskazane u obrazcu za cijenu ponude
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
11.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.09.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sjedište ugovornog organa ul. Nahorevska 195., općina Centar Sarajevo
Datum i vrijeme 11.09.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
FD VELEPRODAJA HIGIJENE d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Branislava Nušića b.b. 78220 Kotor Varoš
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
BOGIČEVIĆ COMERC d.o.o. Brčko distrikt - Bijeljinska br. 59 76100 Brčko Distrikt