Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.10.2023. 11:53
Nabavka poludubokih cipela za planinarenje za potrebe Gorske službe spašavanja Lukavac
719-7-1-104-3-168/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Edisa Suljić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-724
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta merima.omerdic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Priroda predmeta nabavke je takva da predmet nabavke nije moguće podijeliti na lotove jer predmet nabavke čini
kompaktnu cjelinu.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKA POLUDUBOKIH CIPELA ZA PLANINARENJE ZA POTREBE GORSKE SLUŽBE ZA SPAŠAVANJE GRADA LUKAVAC
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka i isporuka poludubokih cipela za planinarenje za potrebe Gorske službe spašavanja
Lukavac, a koje su detaljno opisani u obrascu za cijenu ponude koji je dat kao Prilog 3. Tenderske dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 18832000-0 | Specijalna obuća |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Količina robe koja je predmet nabavke data je pod tačkom 9. Tehnička specifikacija.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zgrada Gradske uprave Lukavac, Trg slobode 1, 75300 Lukavac.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok za isporuku je 15 kalendarskih dana od dana obostranog potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se ovom tenderskom dokumentacijom.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 98,00 %
2 Rok plaćanja 2,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
20.10.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.10.2023. 10:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Zgrada Gradske uprave Lukavac, Trg slobode br. 1, Sala za sastanke, soba broj
28, I sprat
Datum i vrijeme 23.10.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KOTEKS d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 43 74260 Tešanj
-
MILITARY SHOP d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke bb 71210 Sarajevo
-
DERMAL R d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Knez Mihajlova broj 47 78220 Kotor Varoš
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
SUBITO d.o.o. Tuzla - Maka Dizdara 50 (Stupine B7/4) 75000 Tuzla
-
USLUŽNOST DOO, SARAJEVO - ul. Branilaca Sarajeva br. 39 71000 Centar