Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.10.2023. 11:19
(aukcija) Nabavka arhivskih kutija sa naljepnicama
870-1-1-115-3-122/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv GRAD VISOKO
IDB/JIB 4218275170003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Seid Burić
Adresa Alije Izetbegovića 12A
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 732-500
Faks (032) 738-330
Elektronička pošta gradonacelnik@visoko.gov.ba
Internet adresa www.visoko.gov.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Visoko
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Priproda predmeta nabavke ne dozvoljava podjelu na lotove
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka arhivskih kutija sa naljepnicama
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka arhivskih kutija sa naljepnicama, detaljno prema Specifikaciji koja se nalazi u prilogu ove
Tenderske dokumentacije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30199500-5 | Kutije za arhiviranje, pladnji za pisma, kutije za spremanje i slični predmeti |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno prema Specifikaciji roba
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7980,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Gradska uprava Visoko, Alije Izetbegovića 12 A, Grad Visoko
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
20 kalendarskih dana od dana potpisivanja
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Budžet Grada Visoko za 2023. godinu
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Član 46. ZJN
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
-
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
-
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
20.10.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 03.11.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Alije Izetbegovića 12 A, Visoko - Mala sala Grada Visoko
Datum i vrijeme 03.11.2023. 12:15
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
-
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kontakt osoba Seid Burić
Adresa Alije Izetbegovića 12A
Poštanski broj 71300 Visoko (bhp sa)
Općina/Grad Visoko
Telefon (032) 732-556
Faks
Elektronička pošta nabavke.visoko@gmail.com
Internet adresa www.visoko.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
KONJIC-KARTON d.o.o. Konjic - ul. Trešanica br.43 88400 Konjic
-
KABAS d.o.o. Sarajevo - ul. Šeher-Ćehajina Čikma broj 3 71000 Sarajevo
-
POINT Dalibor Raulić s.p. Laktaši - Novosadska 44, Trn, Laktaši 78250 Laktaši
-
TUGRA d.o.o. Sarajevo - ul. Ljubljanska broj 18 71000 Sarajevo
-
SIRIUS d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Čemerlića broj 1 A 71000 Sarajevo
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
ŠTAMPARIJA FOJNICA D.D. Fojnica - Prokoški put bb. 71270 Fojnica
-
JYSK d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
10.01.2024
-
06.12.2023