Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.01.2024. 12:16

(poništenje aukcije) Nabavka zajedničkog medicinskog potrošnog materijala i kontrasnih sredstava, lotovi: 190, 191, 192 i 193

Izvor: Akta.ba, 03.01.2024.

Univerzitetski klinički centarTuzla

Broj: 02-1460-49/20 Datum: 25.12.2023.godine

 

Na osnovu člana 69. stav 3) Zakona o javnim nabavkama (,,S1. Glasnik BiH", broj 39/14 i 59/22), (u daljem tekstu: Zakon), u skladu sa Statutom Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla, u otvorenom postupku javne nabavke zajedničkog medicinskog potrošnog materijala i kontrastnih sredstava, objavljenom na portalu javnih nabavki pod brojem: 867-1-1-10-3-11/21 od 21.01.2021.godine i ispravke obavještenja 867- 1-1-10-8-83/21 od 09.04.2021.godine i u Sl.glasniku BiH broj: 6/21 i 23/21, na preporuku komisije za javne nabavke, vd Direktor je donio

 

ODLUKU

o poništenju dijela postupka javne nabavke

 

I

Poništava se dio otvorenog postupka javne nabave zajedničkog medicinskog potrošnog materijala i kontrastnih sredstava za lotove 190, 191, 192 i 193 u skladu sa članom 69. stav 3) Zakona.

 

II

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za nabavu.

 

III

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena na web-stranici www.ukctuzla.ba. istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke zajedničkog medicinskog potrošnog materijala i kontrastnih sredstava pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-1460-1/20 putem otvorenog postupka objavljenog na portalu javnih nabavki pod brojem: 867-1-1-10-3- 11/21 od 21.01.2021.godine i ispravke obavještenja 867-1-1-10-8-83/21 od 09.04.2021.godine i u Sl.glasniku BiH broj: 6/21 i 23/21. Hronološko gledano predmetni postupak je započet u 2021.godini i nije mogao biti okončan zbog brojnih žalbi ponuđača koje je ured za razmatranje žalbi vraćao ugovornom organu na ponovni postupak bez jasnih uputa na koji način riješiti kontradiktorne stavove više žalitelja u situaciji kada Ured za razmatranje žalbi usvaja žalbu jednog žalitelja koji ističe nedostatke u ponudi izabranog ponuđača, da bi nakon ponovnog razmatranja ponuda i donošenja nove odluke izjavljena nova žalba od drugog ponuđača koji ističe nedostatke ponude prvog izabranog ponuđača, a koja je također od strane Ureda za razmatranje žalbi usvojena, te je predmet ponovno upućen Ugovornom organu na ponovni postupak. 

Naime, prvu odluku o izboru ponuđača Ugovorni organ je donio 11.11.2021. godine na koju je zainteresovani ponuđač izjavio žalbu za lotove 190, 191, 192 i 193 koju je ugovorni organ prihvatio i na preporuku komisije nakon ponovne analize i ocjene ponuda donio odluku kojom je žalitelju dodijelio sporne lotove. Na ovakvu odluku sada zainteresovani ponuđač kojem su prvobitno bili dodijeljeni predmetni lotovi dana 19.05.2022.godine izjavljuje žalbu koju Ugovorni organ kao neosnovanu proslijeđuje Uredu za razmatranje žalbi 20.05.2022.godine. Rješavajući po žalbi Ured donosi iješenje kojim usvaja žalbu za lotove 190, 191, 192 i 193 i predmet vraća Ugovornom organi na ponovni postupak. U ponovljenom postupku postupajući po rješenju ureda, Ugovorni organ uzimajući u obzir stavove ureda donosi odluku o poništenju lotova 191 i 192 te odluku o izboru ponuđača za lotove 190 i 193. I na ovakvu odluku sada ponovo po drugi puta zainteresovani ponuđač izjavljuje žalbu koju ugovorni organ odbija kao neosnovanu i predmet proslijeđuje Uredu za razmatranje žalbi detaljno i studiozno obrazlažući propuste iz ponuda žalitelja i njihove neusklađenosti za zahtjevima iz TD. Nažalost i ova žalba žalitelja je usvojena i predmet vraćen UO na ponovno postupanje. Komisija je tokom žalbenog postupka isticala da su tenderskom dokumentacijom jasno definisani zahtjevi koje su ponuđači u svojim ponudama obavezni ispuniti prilikom pripremanja ponude, ali ni žalitelji niti Ured nisu prihvatili navode koji su citirani iz TD, a bili su osnov za žalbe i iješenje URŽ u slučaju spornih lotova. Na ovakav način, procjena je komisije da su iscrpljene sve mogućnosti ugovornog organa da se postupak okonča odabirom ponuđača te da se ovaj postupak na ovakav način može u nedogled provoditi, zaprimajući žalbe čas jednog čas drugog ponuđača uz činjenicu da se postupak za sporna 4 lota vodi skoro tri godine, jasno je da je postalo bespredmetno dalje vođenje istog. U prilog poništenju postupka važno je napomenuti da je zbog vremenske distance od njegovog pokretanja, a nakon istraživanja tržišta ustanovljeno daje došlo do povećanja cijena za predmetne robe, pri čemu bi i eventualnim zaključenjem ugovora sa izabranim ponuđačem uslijedilo povećanje cijena koje ugovorni organ nebi mogao prihvatiti što je dodatni razlog da se postupak poništi, te u skladu sa novim tržišnim uslovima i cijenama objavi novi postupak koji je već u pripremi.

Ugovorni organ je prihvatio preporuku komisije te shodno naprijed navedenom a primjenom člana 69. stav 3) Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu najkasnije u roku od 10 dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: