Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.03.2016. 15:33
Nabavka transportnog lanca Gr-3b kovani i lanca sa pripadajućim veznim spojnicama
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-1-608-3-102/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Lejla Husejnović (za komercijalna pitanja) tel. 035/287-501 Mensur Poljić (za
tehnička pitanja) mob. 061/878-730
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Lanci po sljedećim lotovima: LOT 1 Transportni lanac Gr-3b kovani (200 m), LOT 2 Lanci sa pripadajućim veznim spojnicama
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Lanci po sljedećim lotovima:
LOT 1 Transportni lanac Gr-3b kovani (200 m),
LOT 2 Lanci sa pripadajućim veznim spojnicama
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 43000000-3 | Mašine za rudarstvo, kamenolome, oprema za građevinarstvo |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Uslovi plaćanja: 60 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje).
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za dostavljanje
ponuda,
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora,
c) Da ponuđač dostavi EUR 1 obrazac ( samo za ino ponuđače)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Prihvatanje kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva tehničke specifikacije, za svaki LOT posebno,
b) Uspješno iskustvo u realizaciji ugovora koji su vezi sa predmetnom nabavkom, u posljednje 3 (tri) godine, ukupne
vrijednosti minimalno 36.000,00 KM za LOT 1, odnosno 115.000,00 KM za LOT 2,
c) Da ponuđač dostavi naziv i sjedište proizvođača robe koju nudi, za svaki LOT posebno,
d) Da ponuđač prilikom isporuke robe dostavi atest proizvođača o kvalitetu robe u skladu sa odgovarajućim tehničkim
zahtjevima iz tehničkog dijela tenderske dokumentacije, za svaki LOT posebno,
e) Da ponuđač izvrši isporuku robe u roku od max. 45-60 dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora za LOT 1,
odnosno max. 60 dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora za LOT 2,
f) Vremenska garancija kvaliteta za ponuđene robe od najmanje 12 (dvanaest) mjeseci od dana isporuke, za svaki LOT
posebno,
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
12.4.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10,00 KM (5,11 EUR-a)
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.4.2016. 11:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.4.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje br.1 75 000 Tuzla
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti lično na naznačenoj adresi ili se ista može dostaviti putem
pošteiliemaila,nakon predočenja zahtjeva za učešće i dokaza o izvršenoj uplati. Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se
vršiprekoUniCredit Bank d.d. Mostar, SWIFT: UNCRBA22 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici Kreka d.o.o. - Tuzla. Ko
d davanja naloga za plaćanje obavezno naznačiti klauzulu sve troškove snosi nalogodavac (our...)
IBANCODE:BA393383004890108840. Ponuđači unutar Bosne i Hercegovine putem UniCredit bank d.d. Mostar uplatu vrše
na račun broj 3383002250918775 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici Kreka d.o.o. - Tuzla.Za sva komercijalna pitanj
a kontakt osoba je Lejla Husejnović, tel. 035/287-501. Za sva tehnička pitanja kontakt osoba je Mensur Poljić 061/878-730
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Medina Avdihodzic
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta medina.avdihodzic@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Medina Avdihodzic
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta medina.avdihodzic@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 Transportni lanac Gr-3b kovani (200 m),
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1 Transportni lanac Gr-3b kovani (200 m),
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 43600000-9 Dijelovi mašina za rudarstvo, kamenolome i građevinarstvo
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
72000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 3 (tri) mjeseca ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP EP d.d. Sarajevo ZD Rudnici "Kreka" d.o.o. Tuzla, Rudnik "Mramor"u Mramoru
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 Lanci sa pripadajućim veznim spojnicama
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 2 Lanci sa pripadajućim veznim spojnicama
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 43600000-9 Dijelovi mašina za rudarstvo, kamenolome i građevinarstvo
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
230000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 3 (tri) mjeseca ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji uslov prije nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP Elektroprivreda BiH d.d. – Sarajevo, ZD Rudnici „Kreka“ d.o.o. – Tuzla, Rudnik „Mramor“ u Mramoru
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
ITT-INŽINJERING d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - ul. Armije BiH D-5 i D-6 75300 Lukavac
-
Remag S.A. Katowice - Armii Krajowej 51 street 40-698 Katowice
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Premogovnik Velenje, d. d. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
MIG KOMERC M. B. s.p. Doboj - Dobojskih brigada bb, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
REAL-kem d.o.o. Konjic - Ul. Donje polje br. 42 88400 Konjic
-
HTZ Velenje I.P. d.o.o. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
Hypnex-Hidraulika i pneumatika d.o.o. Tuzla - Tomislava Ramljaka br.55 75000 Tuzla