Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.03.2016. 14:18

Nabavka parking automata

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 28.03.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

320-1-1-85-3-66/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Biljana Đurić
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Grad,Banja Luka

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka parking automata (5 komada)


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka parking automata (5 komada)

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 31000000-6 Električne mašine, aparati, oprema i potrošni materijal; rasvjeta


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

72.000,00 KM bez PDV-a

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

72000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Grad Banjaluka, javna garaža u ul. Aleja svetog Save, blok D

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

60 dana od dana zaključenja ugovora

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Način plaćanja:nakon isporuke robe a na osnovu ispostavljene i ovjerene fakture

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Da je ponuđač registrovan na propisan način za obavljanje predmetne djelatnosti

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Pozitivno poslovanje u 2015.godini

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) da je ponuđač imao uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog (1) ugovora sa predmetom nabavke parking
aparata, u zadnje tri godine u ukupnoj vrijednosti od 30.000,00 KM.

b) da roba koju ponuđač nudi u potpunosti odgovara karakteristikama robe, koje su navedene u obrascu za cijenu
ponude (tehnička specifikacija) i u PRILOGU- koji se odnosi na zahtjeve koje treba da ispunjavaju automati za
naplatu parkiranja da ponuđeni uređaji moraju biti kompatibilni sa postojećim instaliranim sistemom u
pogledu ispunjavanja funkcionalnih i tehničkih zahtjeva.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne


ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

20.4.2016.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

10,00 KM

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 20.4.2016. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 20.4.2016. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

-uplata za tenderku dokumentaciju iznosi 10,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002171 sa naznakom \\Za nabavku
broj 20-404-104/16\\
-za tehnički dio (specifikacija) kontaktirati stručnog člana komisije Branimira Papića, 051/307-805

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: