Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.05.2016. 14:44
Nabavka transportnog sistema za transport u jami dizel lokomotivom sa donjom šinom i ozubljenom letvom (šinom) za dužinu transporta od 1500 m2
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
967-1-1-401-3-46/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Sanela Mulić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka transportnog sistema za transport u jami Dizel lokomotivom sa donjom šinom i ozubljenom letvom ( šinom ) za
dužinu transporta od 1500 m2 za potrebe JP Elektroprivreda BiH d.d.-Sarajevo, ZD RMU “Kakanj” d.o.o. Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka transportnog sistema za transport u jami Dizel lokomotivom sa donjom šinom i ozubljenom letvom ( šinom ) za
dužinu transporta od 1500 m2 za potrebe JP Elektroprivreda BiH d.d.-Sarajevo, ZD RMU “Kakanj” d.o.o. Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34611000-3 | Lokomotive |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkoj specifikaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2500000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP Elektroprivreda BiH d.d.-Sarajevo, ZD RMU “Kakanj” d.o.o. Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
60 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema Nacrtu ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
1. Ponuđač mora imati uspješno iskustvu u realizaciji najmanje jednog Ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični
onima koji se odnose na predloženi Ugovor ( isporuka transportnih sistema-Dizel lokomotiva sa donjom šinom ) u prethodne
3 ( tri ) godine ( 2015., 2014. i 2013.), pri čemu ukupna vrijednost uspješno izvršenih ugovora u traženom vremenskom
periodu iznosi minimalno 1.500.000,00 KM.
2. Ukoliko ponuđač nudi robu koja je predmet tenderske dokumentacije, a koju nije sam proizveo mora biti:
- ovlašteni distributer-zastupnik proizvođača ili
- ovlašten od strane proizvođača ili ovlaštenog distributera-zastupnika,
Ovlaštenje se mora odnositi na nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robu koja je predmet nuđenja.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
17.6.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM ili 15,34 EUR
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 24.6.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 24.6.2016. 10:00:00
Adresa i mjesto JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo,Sala
430/IV
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15,71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 409. (Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom). Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Sanela Mulić, broj telefona 033 751-983.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati
faksom na broj 033 751-780, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: ZDR IO 02-5-10/16 IBAN
CODE:BA391601020000013652
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZDR IO 02-5-10/16
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Sanela Mulić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-983
Faks (033) 751-780
Elektronska pošta sa.mulic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PE Elektroprivreda BiH dd Sarajevo, Dependet group-Coal mine Kakanj
UIN 4218055050007
Contact person Sanela Mulić
Address Alije Izetbegovića 17
Postal code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax number (032) 552-530
Email address rmu.kasper@gmail.com
Website address www.rmukakanj.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Exploration and extraction of coal and other solid fuels
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Acquisition of a transport system for transporting the pit witf a diesel locomotive with the lower rail and rack and pinion
(rail) transport lenght ood 1500 m2 forthe Coalmine Kakanj
II 1.b. Description of the object of the contract
-
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34611000-3 Locomotives
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As per Technical specification from Tender documentations
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
17.6.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 24.6.2016. 09:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protocol
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Date and place of bids opening
Date: 24.06.2016. Time: 10:00 Address and place Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Room 430 Bidders outside Bosnia and
Herzegovina will pay for tender of Tender documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo BIC/SWIFT VAKUBA22,
account No: 1601060000004629 in favor of company JP EP BiH - (Tender documentation No: ZDR IO 02-5-10/16. By paying
you are required to state clause "All costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No:
1990490176075902 in favor of JP EP BiH- tender documentations No:ZDR IO 02-5-10/16
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Sanela Mulić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-983
Fax (033) 751-780
Email address sa.mulic@elektroprivreda.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Becker-Warkop Sp. z.o.o. Swierklany - ul.Przemysłowa 11 44-266 Swierklany
-
MARKETAUTO d.o.o. Laktaši - Svetosavska ulica broj 221 78250 Laktaši
-
Autocentar Beganović d.o.o. Zenica - Vrandučka br. 57 72000 Zenica
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
KA Tire BH d.o.o. Sarajevo - ul. Prve samostalne brigade br. 10 71210 Ilidža
-
AUTOCENTAR NEŠKOVIĆ DOO Bijeljina - Sremska br.3 76300 Bijeljina
-
TŽV-GREDELJ d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevića broj 21 71000 Sarajevo
-
D.o.o. EMONT Bijeljina - Jakova Milovića br.16 76300 Bijeljina
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
Siming d.o.o. Jesenice na Dolenjskem - Obrežje 7 D 8261 Jesenice na Dolenjskem
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
30.09.2016
-
08.08.2016
-
12.07.2016