Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.05.2016. 09:35
Nabavka plastenika sa montažom i ugradnjom sistema za navodnjavanje
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1115-1-1-16-3-7/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA KLJUČ
IDB/JIB 4263220490004
Kontakt osoba Jasna Bašić
Adresa Branilaca BiH br. 78
Poštanski broj 79280 Ključ (bhp sa)
Općina/Grad Ključ
Telefon (037) 661-100
Faks (037) 661-104
Elektronska pošta opkljuc@bih.net.ba
Internet adresa www.opcina-kljuc.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Ključ
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka 20 plastenika površine 150 m2 sa montažom i ugradnjom sistema za navodnjavanje
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka 20 plastenika površine 150 m2 sa montažom i ugradnjom sistema za navodnjavanje kap po kap
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 03144000-2 | Poljoprivredne potrepštine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u td
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Ključ
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u td
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u td
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 45 Zakona
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
da
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
da
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
26.5.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.5.2016. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 26.5.2016. 13:30:00
Adresa i mjesto Općina Ključ, Branilaca BiH 78
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti samo na Portalu javnih nabavki
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko
-
SVITLICA export-import d.o.o. Vitina - Ljubuški - Vitina 395 88326 Ljubuški
-
Privredno društvo JOKER-TERMIK A & B D.o.o. Bratunac - Cara Lazara bb 75420 Bratunac
-
ŠUMAPROM-COMMERCE D.o.o. Bijeljina-Dvorovi - Karađorđeva br. 68 76311 Bijeljina
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
ZALMO d.o.o. Mostar - Vrapčići, Poslovna zona Gajevi 88000 Mostar
-
SJEMENARNA d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Fra. Didaka Buntića 160 A 88220 Široki Brijeg
-
AGROMEHANIKA-KOMERC d.o.o. Banja Luka - Ulica Prote Nikole Kostića bb 78000 Banja Luka
-
15.07.2016