Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.05.2016. 13:31
Nabavka mliječne zamjenice za telad
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
968-7-1-13-3-11/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP "POLJOPRIVREDNO DOBRO BUTMIR" D.O.O. SARAJEVO-ILIDŽA
IDB/JIB 4200087410009
Kontakt osoba Esad Kaltak
Adresa Bojnička broj 119
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 621-286
Faks (033) 621-160
Elektronska pošta pdbutmir@hotmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
35000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Mliječna zamjenica za telad
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Mlijeko u prahu za telad u periodu od odbitka od krave /majke/ do 3 (tri) mjeseca starosti u količini od približno 1 (jedna)
tona mjesečno, tj. maximalno do 14 (četrnaest) tona godišnje.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15511700-0 | Mlijeko u prahu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
14 tona
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
KJP Poljoprivredno dobro Butmir d.o.o. Sarajevo-Ilidža
Ul. Bojnička br.119
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
23.5.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.5.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 23.5.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Ul. Bojnička 119 Upravna zgrada, sala direktora
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
MBA-CENTAR d.o.o. - Ul. Hasana Merdžanovića br. 3 71320 Vogošća
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
MEGAMARKET INTERNACIONAL d.o.o. Brčko distrikt BiH - Gorice bb 76000 Brčko Distrikt
-
REDEX Banovići d.o.o. - ul. 10. Septembar br. 88 A 75290 Banovići
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
MADI d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 16 74260 Tešanj
-
MPI MLIN d.d. Ustikolina - Ustikolina bb Ustikolina 73250 Foča