Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.05.2016. 14:34
Nabavka odlivaka i otkivaka
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-1-1010-3-169/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Edin Šehanović
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Odlivci i otkivci (LOT 1 – LOT 2)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Odlivci i otkivci (LOT 1 – LOT 2)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44000000-0 | Građevinske konstrukcije i materijali; pomoćni proizvodi u građevinarstvu (osim električnih aparata) |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Eliminatorni uslov:
Uslovi plaćanja - 60 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje).
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu glavni račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za
dostavljanje ponuda
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
c) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će prilikom isporuke robe dostaviti EUR 1 obrazac (samo za
ino ponuđače)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Prihvatanje kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva tehničke specifikacije
b) Uspješno iskustvo u realizaciji ugovora koji su vezi sa predmetnom nabavkom, u posljednje tri godine, ukupne
vrijednosti minimalno 100.000,00 KM (LOT 1), odnosno 70.000,00 KM (LOT 2)
c) Da ponuđač dostavi naziv i sjedište proizvođača robe koju nudi
d) Da ponuđač prilikom isporuke robe dostavi original ili ovjerenu kopiju certifikata o kvalitetu svih ugrađenih
materijala i atestno-tehničku dokumentaciju o izvršenoj termičkoj obradi, a u skladu sa tehničkom specifikacijom
e) Da ponuđač vrši isporuku robe sukcesivno, u roku 45 (četrdesetpet) dana od izdavanja Narudžbe
f) Da ponuđač daje vremensku garanciju kvaliteta za ponuđene robe od 24 (dvadesetčetiri) mjeseca od dana isporuke
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.5.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.5.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.5.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje 1, 75000 Tuzla (Direkcija Društva)
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Za sva tehnička pitanja kontakt osoba je Damir Žunić, tel. 062/333-050.
Za sva komercijalna pitanja kontakt osoba je Lejla Husejnović, tel. 035/287-501.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Odlivci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Odlivci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44470000-5 Proizvodi od livanog željeza
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
231186,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 12 (dvanaest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji
uslov prije nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnik "Dubrave" u Dubravama, Rudnik "Šikulje" u Lukavcu i Pogon "Radionice" u Šićkom Brodu.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Otkivci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Otkivci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44316500-3 Kovački proizvodi
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
130000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 12 (dvanaest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji
uslov prije nastupi.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnik "Dubrave" u Dubravama i Rudnik "Mramor" u Mramoru
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIVERZAL UVOZ-IZVOZ d.o.o. Gornji Vakuf-Uskoplje - Vrški put bb 70240 Gornji Vakuf
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ELIOS d.o.o. Banja Luka - Ulica Novaka Pivaševića broj 14 c 78000 Banja Luka
-
HTC d.o.o. Sarajevo - ul. Kurta Schorka broj 11 71210 Ilidža
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
GP PUT A.D. Istočno Sarajevo - Slavka Leovca 1. 71123 Istočno Sarajevo
-
HIDROGRADNJA d.d. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Izeta Čomore bb Sarajevo
-
Lukavac Cement d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
VODOSKOK d.o.o. TOMISLAVGRAD - Novi Kolodvor b.b. 80240 Tomislavgrad
-
STRABAG d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 11, Objekt B 71000 Novo Sarajevo
-
11.08.2016
-
29.06.2016