Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.05.2016. 13:27
Nabavka PVC prozora
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
7789-7-1-2-3-1/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU OŠ "Omer Maksumić" Podvelež
IDB/JIB 4227191900005
Kontakt osoba Šaban Jelovac
Adresa Podvelež
Poštanski broj 88206 Podvelež (bhp sa)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 560-291
Faks (036) 560-291
Elektronska pošta ospodvelez@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Hercegovačko-neretvanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka PVC prozora.
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka PVC prozora. Nabavka materijala, izrada i ugradnja PVC vanjskih otvora u bijeloj boji,
ostakljenih Love-e 4+16+4. PVC otvori se trebaju raditi od petokomornih profila ugradbene debljine 70mm. Svi ugrađeni
okovi moraju imati ateste koji su u skadu sa standardima EU-a, EN 14351-1:2006i normi BAS EN 14321-1:2007 koji su
sastavni dio Pravilnika o tehničkim osobinama vrata i prozora (sl. novine F BiH 6/09 od 2.2.2009.) oznaka i naziv iz JRJN:
44221100-6
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44221100-6 | Prozori |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
11 komada PVC prozora
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6700,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Podvelež bb 88206 Podvelež Mostar
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana o dana potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
plaćanje izabranom ponuđaču izvršit će se u roku od 90 dana od dana dostavljanja računa
III 4. Ograničenja za učešće
nema
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač u protekele dvije godine uspješno izvrši dva ugovora u isporuci PVC prozora
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
da je pozitivno poslovao u poljednje dvije godine
da račun nije bio blokiran zadnjih 6 mjeseci
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dva ili više ugovora o isporuci PVC prozora
III 8. Rezervisan ugovor
Da.
Ugovor rezervisan samo za kandidate, odnosno ponuđače koji zapošljavaju, u odnosu na ukupan broj zaposlenih, više od
50% lica s invaliditetom, a koji ne mogu obavljati poslove u normalnim uslovima.
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.5.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.5.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.5.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto OŠ "Omer Maksumić" Podvelež
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
troškove pripreme ponude i podnošenje ponude u cjelosti snosi ponuđač. Tenderska dokumentacija se može preuzeti na
web stranici agencije za javne nabavke.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
TRGOPROMEX d.o.o. export-import Mrkonjić Grad - Ulica sportska bb 70260 Mrkonjić Grad
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
LIŠIĆ - GRADNJA, Brčko, vl. Lišić Sakib, s.p. - Stari rasadnik 89 76000 Brčko
-
MIX MAESTRO d.o.o Tuzla - ul. XVIII Hrvatske brigade 28 75000 Tuzla
-
Malinović Co d.o.o. Šipovo - Ulica Partizanska broj 9 70270 Šipovo
-
ALPRO d.o.o. Široki Brijeg - Kočerin - Potkraj b.b. 88220 Široki Brijeg
-
LEPTIR PROIZV.MET.GRA .STOLARIJE VL.KRANTIĆ FERID - HUMIĆI BB. 79280 Ključ