Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.05.2016. 09:17
(poništenje poziva) Nabavka računarske opreme
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA UGLjEVIK
NAČELNIK OPŠTINE
Broj: 02-404-54/16
Datum, 28.04.2016.godine
Na osnovu člana 72. Zakona o lokalnoj samoupravi (“Službeni glasnik RS”, broj:101/04,42/05,118/05 i 98/13),člana 69. stav 2.tačka d), člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama (Sl. glasnik BiH“, broj: 39/14), i prijedloga Komisije za otvaranje i odabir najpovoljnije ponude, Načelnik Opštine Ugljevik, d o n o s i
O D L U K U
o poništenju postupka javne nabavke
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke roba-računarske opreme, a u skladu sa članom 69.stav 2.tačka d) Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj:39/14).
Član 2.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71.stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova Odluka će se objaviti na veb-stranici www.opstinaugljevik.net, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70.stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku računarske opreme, pokrenuta je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 02-404-54/16 od 04.04.2016.godine.
Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Obavješenje o nabavci broj: 894-7-1-8-3-12/16, objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana
04.04.2016.godine. Komisija za nabavku imenovana je Rješenjem broj:02-404-54/16 od 13.04.2016.godine.
Na osnovu preporuke Komisije za javne nabavke, poništava se postupak javne nabavke roba-računarske opreme.
Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sledeće:
-da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri),
-da su blagovremeno zaprimljene 3 (tri) ponude,
-da nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda,
- da su dostavljene ponude ponuđača DOO “Profi Nova“ Bijeljina, DOO „R&S“, Sarajevo i DOO„Infocomp“, Bijeljina, neprihvatljive ponude, iz razloga što nisu izrađene u skladu sa tačkom 5.1. tenderske dokumentacije.
Naime, tačka 5.1.4.Tenderske dokumentacije propisuje da ponuda mora biti čvrsto uvezana, a što podrazumjeva ukoričenje ponude u knjigu ili osiguranje ponude jemstvenikom, čija su oba kraja na prvoj ili poslednjoj strani ponude pričvršćena pečatnim voskom ili naljepnicom sa utisnutim žigom dobavljača, a sve na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Ni jedna od prispjelih ponuda nije uvezana u skladu sa zahtjevom iz tenderske dokumentacije.
- Ponuda ponuđača d.o.o.“Profi Nova“ Bijeljina osigurana je jemstvenikom, a na posljednjoj strani ponude pričvršćena naljepnicom bez utisnutog žiga dobavljača. Nadalje, stranice ponude jesu numerisane ali ni jedna stranica nije parafirana kako to propisuje tačka 5.1.3. tenderske dokumentacije.
Ponuđač je u svojoj ponudi dostavio i uvjerenje poreske uprave o izmirenju obaveza u vezi sa plaćanjem direktnih poreza ali koje je neodgovarajuće. Obaveze su izmirene sa 31.12.2015.godine, a treba zaključno sa 15.01.2016.godine. Tačkom 4.1.2. tenerske dokumentacije uslovljeno je da dostavljeni dokazi ne mogu biti stariji od 3 (tri) mjeseca, računajući od momenta predaje ponude i moraju biti orginali ili ovjerene kopije, niti mlađi od dana predaje ponude.
- Ponuda ponuđača d.o.o.“R&S“ Sarajevo osigurana je jemstvenikom, a na posljednjoj strani ponude pričvršćena naljepnicom bez utisnutog žiga dobavljača.
- Ponuda ponuđača d.o.o.“Infocomp“ Bijeljina osigurana je jemstvenikom, a na prvoj strani ponude pričvršćena naljepnicom bez utisnutog žiga dobavljača.
Iz navedenih razloga, postupak javne nabavke poništava se u skladu sa člana 69.stav
2.tačka d) Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj:39/14). U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je preporuka o poništenju postupka nabavke data u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom. Ugovorni organ je prihvatio u cjelosti prijedlog Komisije, te je odlučeno kao u dispozitivu.
PRAVNA POUKA:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se podnosi u pisanoj formi Ureda za žalbe a putem ugovornog organa/prvostepenog organa.
U prilogu ove odluke dostavljamo:
-Zapisnik o predlogu i ocjeni ponuda
NAČELNIK OPŠTINE
Vasilije Perić, dipl.ecc
Odsjek za javne nabavke,
investicije i nadzor
Sokica Horvat
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
04.04.2016