Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.05.2016. 11:52

(izmjena) (HR) Nabavka uredskog materijala i školskog pribora za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj

Izvor: Official Journal of the European Union, 20.05.2016.

Hrvatska-Zagreb: Papirnati ili kartonski registri, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi tiskani uredski materijal

2016/S 096-172044

Ministarstvo socijalne politike i mladih, 15351583880, Trg Nevenke Topalušić 1, Služba za javnu nabavu, Na pažnju (osoba za kontakt): Iva Poleto Pavlović, Martina Hanžek, Zagreb 10000, HRVATSKA. Telefaks: +385 15557225. E-pošta: iva.poleto@mspm.hr martina.hanzek@mspm.hr

(Dodatak Službenom listu Europske unije, 14.5.2016, 2016/S 093-166883)

Predmet:
CPV:22800000

Papirnati ili kartonski registri, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi tiskani uredski materijal

Umjesto: 

II.1.2) Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga:

Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj koje su sukladno članku 8. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) ovlastile naručitelja za provedbu postupka javne nabave prema Popisu ustanova socijalne skrbi kao pojedinačnih naručitelja koji se nalazi u dijelu 10. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. U navedeni popis ustanova uključen je i Centar za posebno skrbništvo s dislociranim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci.

II.2.1) Ukupna količina ili opseg:

Količina predmeta nabave je okvirna te je određena u dijelu 11. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. Temeljem članka 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (Narodne novine broj 10/2012) u slučaju okvirne količine predmeta nabave stvarno nabavljena količina robe ili usluga na temelju sklopljenog ugovora o javnoj nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine, ali ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.

Glasi: 

II.1.2) Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga:

Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj koje su sukladno članku 8. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) ovlastile naručitelja za provedbu postupka javne nabave prema Popisu ustanova socijalne skrbi kao pojedinačnih naručitelja koji se nalazi u dijelu 9. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. U navedeni popis ustanova uključen je i Centar za posebno skrbništvo s dislociranim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci.

II.2.1) Ukupna količina ili opseg:

Količina predmeta nabave je okvirna te je određena u dijelu 10. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. Temeljem članka 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (Narodne novine, broj 10/2012) u slučaju okvirne količine predmeta nabave stvarno nabavljena količina robe ili usluga na temelju sklopljenog ugovora o javnoj nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine, ali ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.

 

Ostali dodatni podaci

Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.

Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: