Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.05.2016. 11:52
(izmjena) (HR) Nabavka uredskog materijala i školskog pribora za potrebe ustanova socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj
Hrvatska-Zagreb: Papirnati ili kartonski registri, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi tiskani uredski materijal
2016/S 096-172044
Ministarstvo socijalne politike i mladih, 15351583880, Trg Nevenke Topalušić 1, Služba za javnu nabavu, Na pažnju (osoba za kontakt): Iva Poleto Pavlović, Martina Hanžek, Zagreb 10000, HRVATSKA. Telefaks: +385 15557225. E-pošta: iva.poleto@mspm.hr martina.hanzek@mspm.hr
(Dodatak Službenom listu Europske unije, 14.5.2016, 2016/S 093-166883)
CPV:22800000
Papirnati ili kartonski registri, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi tiskani uredski materijal
Umjesto:
II.1.2) Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga:
Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj koje su sukladno članku 8. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) ovlastile naručitelja za provedbu postupka javne nabave prema Popisu ustanova socijalne skrbi kao pojedinačnih naručitelja koji se nalazi u dijelu 10. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. U navedeni popis ustanova uključen je i Centar za posebno skrbništvo s dislociranim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci.
II.2.1) Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je okvirna te je određena u dijelu 11. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. Temeljem članka 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (Narodne novine broj 10/2012) u slučaju okvirne količine predmeta nabave stvarno nabavljena količina robe ili usluga na temelju sklopljenog ugovora o javnoj nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine, ali ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Glasi:II.1.2) Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga:
Ustanove socijalne skrbi u Republici Hrvatskoj koje su sukladno članku 8. stavku 5. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 90/2011, 83/2013, 143/2013 i 13/2014 – Odluka USRH) ovlastile naručitelja za provedbu postupka javne nabave prema Popisu ustanova socijalne skrbi kao pojedinačnih naručitelja koji se nalazi u dijelu 9. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. U navedeni popis ustanova uključen je i Centar za posebno skrbništvo s dislociranim jedinicama u Osijeku, Splitu i Rijeci.
II.2.1) Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je okvirna te je određena u dijelu 10. u ovoj Dokumentaciji za nadmetanje. Temeljem članka 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (Narodne novine, broj 10/2012) u slučaju okvirne količine predmeta nabave stvarno nabavljena količina robe ili usluga na temelju sklopljenog ugovora o javnoj nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine, ali ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Ostali dodatni podaci
Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.
Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
Mimens d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - Armije BiH bb 75300 Lukavac
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška