Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.05.2016. 10:09

(HR) Nabavka materijala za dijalizu

Izvor: Official Journal of the European Union, 21.05.2016.

Hrvatska-Zagreb: Medicinski potrošni materijal

2016/S 097-174005

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Klinička bolnica Merkur
25883882856
Zajčeva 19
Služba(e) za kontakt: Nabavna služba
Na pažnju (osoba za kontakt): Arijana Dlačić, dipl. oec.
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 12253119
E-pošta: arijana.dlacic@kb-merkur.hr
Telefaks: +385 12334009

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0010910

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Zdravstvo
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Nabava materijala za dijalizu.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Klinička bolnica Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb – bolnička ljekarna.

NUTS kod HR011

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Nabava materijala za dijalizu.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 365 250 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)

Podaci o grupama

Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa 1
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 62 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 2 Naziv grupe: Grupa 2
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 3 Naziv grupe: Grupa 3
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 125 200 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 4 Naziv grupe: Grupa 4
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 5 Naziv grupe: Grupa 5
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 114 500 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 6 Naziv grupe: Grupa 6
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 40 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 7 Naziv grupe: Grupa 7
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 8 Naziv grupe: Grupa 8
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 71 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 9 Naziv grupe: Grupa 9
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 46 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 10 Naziv grupe: Grupa 10
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 255 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 11 Naziv grupe: Grupa 11
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 816 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 12 Naziv grupe: Grupa 12
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 449 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 13 Naziv grupe: Grupa 13
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 532 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 14 Naziv grupe: Grupa 14
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 94 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 15 Naziv grupe: Grupa 15
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 297 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 16 Naziv grupe: Grupa 16
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 31 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 17 Naziv grupe: Grupa 17
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 198 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 18 Naziv grupe: Grupa 18
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 44 800 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 19 Naziv grupe: Grupa 19
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 20 Naziv grupe: Grupa 20
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 21 Naziv grupe: Grupa 21
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 350 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 22 Naziv grupe: Grupa 22
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 350 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 23 Naziv grupe: Grupa 23
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 30 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 24 Naziv grupe: Grupa 24
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 30 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 25 Naziv grupe: Grupa 25
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 30 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 26 Naziv grupe: Grupa 26
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 450 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 27 Naziv grupe: Grupa 27
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 28 Naziv grupe: Grupa 28
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 6 300 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 29 Naziv grupe: Grupa 29
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 38 500 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 30 Naziv grupe: Grupa 30
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 42 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 31 Naziv grupe: Grupa 31
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 26 200 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 32 Naziv grupe: Grupa 32
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 33 Naziv grupe: Grupa 33
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 7 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 34 Naziv grupe: Grupa 34
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 24 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 35 Naziv grupe: Grupa 35
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 109 600 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 36 Naziv grupe: Grupa 36
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 45 500 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 37 Naziv grupe: Grupa 37
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 38 Naziv grupe: Grupa 38
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 27 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 39 Naziv grupe: Grupa 39
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 21 250 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 40 Naziv grupe: Grupa 40
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 70 700 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 41 Naziv grupe: Grupa 41
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 82 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 42 Naziv grupe: Grupa 42
1)Kratak opis
Nabava materijala za dijalizu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33140000

3)Količina ili opseg
Količina predmeta nabave je određena u obrascima troškovnika.
U troškovniku su iskazane okvirne godišnje količine za potrebe Kliničke bolnice Merkur.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 122 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)
5)Dodatni podaci o grupama

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
6.3.1. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Ponuditelj treba dati kao dio svoje ponude za jamstvo za uredno ispunjenje ugovora izjavu pod točkom 5. Obrasca 2. dokumentacije da će u slučaju odabira njegove ponude, prilikom sklapanja ugovora, dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u roku od 10 dana od dana potpisa ugovora.
Jamstvo se dostavlja u obliku u bjanko zadužnice ovjerene od strane javnog bilježnika ili u obliku bankarske garancije u iznosu od 5 % od ugovorene vrijednosti (s uključenim PDV-om). Naručitelj je ovlašten iz jamstva naplatiti sve štete nastale neurednim izvršenjem ugovornih obveza.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 3. Razlozi isključenja ponuditelja
3.1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje:
Javni naručitelj obvezan je isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave u slijedećim slučajevima:
3.1.1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 165.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (NN broj 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
3.1.2. Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave, ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda Porezne uprave ili jednakovrijedan dokument nadležnog tijela sjedišta gospodarskog subjekta.
U slučaju zajednice ponuditelja okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
3.1.3. Ako dostavi lažne podatke pri dostavi dokumenata na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje te dokumenata kojima se dokazuje sposobnost gospodarskih subjekata.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje ponuditelj dostavi, naručitelj će radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima. U slučaju zajednice ponuditelja, postojanje razloga isključenja utvrđuje se za sve članove zajednice pojedinačno.
3.2. Ostali razlozi za isključenje ponuditelja, te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje: nije traženo.
4. Odredbe o sposobnosti ponuditelja
4.1. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuje sposobnost:
4.1.1. Izvod o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Dokaz pravne i poslovne sposobnosti dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se isti ne izdaje u zemlji sjedišta gospodarskog subjekta onda izjavom s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Traženi dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Ponuditelj je sposoban ukoliko priloži valjani izvod ili izjavu, te ako je registriran za obavljanje traženih poslova.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost.
4.1.2. Dozvola za promet medicinskim proizvodima sukladno zakonu o medicinskim proizvodima (NN 76/13). Navedenom dozvolom ponuditelj sa sjedištem u Republici Hrvatskoj dokazuje da je upisan u očevidnik veleprodaja medicinskih proizvoda pri Agenciji za lijekove i medicinske proizvode, odnosno ukoliko ponuditelj ima sjedište u nekoj drugoj državi Europske unije dokazuje da ispunjava sve uvjete za obavljanje djelatnosti prometa na veliko medicinskih proizvoda u državi u kojoj ima sjedište. Ponuditelj je sposoban ako ima valjanu dozvolu za promet medicinskim proizvodima izdanu od strane Agencije za lijekove i medicinske proizvode, odnosno ako ima potvrdu, izjavu ili dozvolu izdanu od nadležnog tijela u državi sjedišta da ispunjava sve uvjete za obavljanje djelatnosti prometa na veliko medicinskih proizvoda u državi u kojoj ima sjedište.
Ukoliko ponuditelj uvozi i nudi medicinske proizvode iz trećih zemalja (zemlje koje nisu članice EU-a) dužan je, uz dozvolu za promet medicinskim proizvodima, priložiti izjavu proizvođača iz koje je vidljivo da proizvođač dozvoljava ponuditelju nuđenje medicinskih proizvoda.
Ostali ponuditelji koji nisu uvoznici, a nude medicinske proizvode iz trećih zemalja, uz dozvolu za promet medicinskim proizvodima, dostavljaju dokaz da je nuđena roba već uvezena na prostor EU-a i stavljena u promet od strane ovlaštenog zastupnika proizvođača. Dokaz se dostavlja u obliku izjave koju izdaje ili ovlašteni zastupnik ili distributer od kojeg ponuditelj kupuje robu ukoliko ne kupuje direktno od ovlaštenog zastupnika.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dostaviti dokumente navedene točkom 4.1.1. i 4.1.2.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
4.2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja, te dokumenti kojima dokazuje sposobnost:
4.2.1. Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovog Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Od potvrda izdanih ili potpisanih od strane naručitelja iz Zakona o javnoj nabavi, odnosno od potvrda izdanih od privatnog subjekta ili od priložene izjave gospodarskog subjekta o uredno izvršenim ugovorima uz dokaz da je potvrda zatražena, minimalno se 1 mora odnositi na izvršenje istog ili sličnog ugovora. Navedenim dokazom ponuditelj mora dokazati da je uredno izvršavao preuzete ugovorne obveze prema naručiteljima.
4.2.2. Izjava o sukladnosti proizvoda (Declaaration of conformity) sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 143/13, čl. 81) i Zakonu o medicinskim proizvodima (NN 76/13, čl. 13. t. 1.). Ponuditelj je sposoban ako ima izjavu o sukladnosti proizvoda koju izdaje proizvođač i na kojoj se obavezno nalazi podatak o tome tko je ovlašteni zastupnik proizvođača za EU ukoliko je proizvođač iz trećih zemalja (zemlje koje nisu članice EU-a).
4.2.3. Potvrda o sukladnosti proizvoda, tzv. CE certifikat, odnosno dokaz da proizvodima CE oznaku, sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 143/13, čl. 81.) i Zakonu o medicinskim proizvodima (NN 76/13, čl. 31., čl. 32., čl. 33. i čl. 46.). Ponuditelj je sposoban ako ima potvrdu – CE certifikat izdanu od strane nadležnih instituta ili priznatih tijela za kontrolu kvalitete.
4.2.4. Katalozi, prospekti, specifikacije sa tehničkom specifikacijom predmeta nabave kojim se nedvojbeno dokazuje, a naručitelj može prepoznati da ponuđeni predmet nabave odgovora navedenom u specifikaciji. Katalog, prospekti i specifikacije mogu biti na jednom od svjetskih jezika.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
EVV 21/2016/KBM
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
29.6.2016 - 11:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 90 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 29.6.2016 - 11:00

Mjesto:

KB Merkur, Zajčeva 19, HR-10000 Zagreb, V. kat, Ravnateljstvo, soba za sastanke.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
19.5.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: