Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.05.2016. 09:29
Nabavka kancelarijskog materijala i naljepnica za kese za krv
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
479-1-1-12-3-6/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4402889020003
Kontakt osoba Jelena Arnautović
Adresa Zdrave Korde 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 233-855
Faks (051) 233-888
Elektronska pošta info@zztmrs.rs.ba
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Kancelarijski materijal
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Kancelarijski materijal i naljepnice za kese za krv
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijske i računarske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske |
30190000-7 | Razna kancelarijska oprema i potrepštine | |
30192800-9 | Samoljepljive etikete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani ili izjava ili potvrda
nadležnog organa kojim se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom
nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđač je dužan, u cilju dokazivanja svoje ekonomsko – finansijske sposobnosti, dostaviti:
1.odgovarajuća bankovna pisma, potvrde svih poslovnih banaka kod kojih ima bankovne račune o bonitetu firme, da
u zadnjih 6 mjeseci prije izdavanja potvrde račun ponuđača nije bio blokiran
2.izvještaj o računima pravnog lica koji izdaje Centralna banka BiH ili druga nadležna institucija.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Spisak izvršenih ugovora koji su u vezi sa predmetnom nabavkom, za period ne duži od tri godine ili od datuma
registracije, odnosno od početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo sa radom prije manje od
tri godine
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.6.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 17.6.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 17.6.2016. 09:30:00
Adresa i mjesto Zdrave Korde 1 78 000 Banja Luka
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Kancelarijski materijal
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Kancelarijski materijal
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30100000-0 Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim
računara, štampača i namještaja
Dodatni predmet(i) 30190000-7 Razna kancelarijska oprema i potrepštine
III Ukupna količina ili obim ugovora
40000
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do isteka ugovorenih količina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka, Doboj, Trebinje, Nevesinje, Bijeljina Foča, Zvornik, Prijedor, Gradiška, Kasindo
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Naljepnice za kese za krv
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Naljepnice za kese za krv
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30100000-0 Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim
računara, štampača i namještaja
Dodatni predmet(i) 30192800-9 Samoljepljive etikete
III Ukupna količina ili obim ugovora
10000
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do isteka ugovorenih količina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka, Doboj, Bijeljina, Trebinje, Nevesinje, Foča, Zvornik, Kasindo, Prijedor, Gradiška
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
COMPUTING SYSTEMS d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Kočića broj 1 78000 Banja Luka