Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.05.2016. 13:32
Nabavka ulaznica, karti, štampanog i ostalog promotivnog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
522-7-1-88-3-9/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KANTONALNA JAVNA USTANOVA ZA ZAŠTIĆENA PRIRODNA PODRUČJA
IDB/JIB 4201424050008
Kontakt osoba AZRA FATIĆ
Adresa Branilaca Sarajeva 28
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 201-112
Faks (033) 201-112
Elektronska pošta vrelo.bosne@bih.net.ba
Internet adresa www.zppks.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zaštita okoline
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Ugovor o nabavci i isporuci ulaznica, karti, štampanog i ostalog promotivnog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka ulaznica, karti, štampanog i ostalog promotivnog materijala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22457000-8 | Ulaznice |
Dodatni predmet(i) | 22459000-2 | Karte |
22462000-6 | Promotivni materijal | |
22110000-4 | Štampane knjige | |
30192170-3 | Obavijesne ploče |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco direkcija Kupca
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
6.6.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.6.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.6.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Branilaca Sarajeva 28, 71 000 Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Zainteresovani ponuđači tendersku dokumentaciju sa prilozima mogu preuzeti lično u prostorijama Ustanove navedenoj u
tački a) pod 1. ove TD ili im se ista može dostaviti putem pošte a na osnovu prethodno upućenog pismenog zahtjeva za
preuzimanje tenderske dokumentacije. Zahtjev za preuzimanje TD sa prlozima se može dostaviti lično, putem fax-a broj: 033
201 112 ili putem mail-a: vrelo.bosne@bih.net.ba. Pismeni zahtjev sadrži slijedeće podatke: puni naziv i adresu ponuđača,
broj i datum Obavještenja sa Portala Javnih nabavki, kao i naziv predmeta nabavke. TD se može preuzeti najkasnije 1 (jedan)
dan prije isteka roka za podnošenje ponuda.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Meligrafprint d.o.o. Zenica - Poslovna zona 1 Poslovni inkubator A6 72000 Zenica
-
REVISAL d.o.o. Sarajevo - ul. 12. Marta broj 142 71210 Ilidža
-
PREPOROD d.o.o. Brčko - Ul. Safvet bega Bašagića br. 1 (zgrada Most, II sprat) 76100 Brčko
-
MEĐUNARODNI ISTRAŽIVAČKI INSTITUT ZA KULTURU d.o.o., Brčko - Ive Andrića br. 4 76100 Brčko
-
ŠAHINPAŠIĆ d.o.o. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Vreoca bb 71210 Ilidža
-
IKD UNIVERSITY PRESS, d.o.o. Sarajevo - ul. Danijela Ozme broj 2 71000 Sarajevo
-
SYNOPSIS d.o.o. Sarajevo - ul. Maršala Tita broj 32 71000 Sarajevo
-
GRAFIČAR-PROMET d.o.o. Ilidža - ul. Rustempašina br. 18 71210 Ilidža