Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.05.2016. 14:15
Odluka o pokretanju postupka nabavke plastičnih kontejnera 1,1 m³
Na temelju članka 17. 18. i 90. Zakona o javnim nabavama BiH ("Službeni glasnik BiH’’ br: 39/14), u postupku izravnog sporazuma, a po zahtjevu Službe za gospodarstvo, urbanizam i prostorno planiranje Općine Kiseljak, br.03-23-1144/16 od 23.03.2016. godine, Načelnik općine donosi
O D L U K U
o pokretanju postupka izravnog sporazuma – za robe: -Nabava 17 plastičnih kontejnera 1,1 m³.
1. Ovom Odlukom odobrava se i pokreće postupak izravnog sporazuma za robe: Nabavka 17 plastičnih kontejnera 1,1 m³.
2. Predmet ovog izravnog postupka jesu robe navedene u točki 1. ove Odluke.
3. Procijenjena vrijednost nabave iznosi cca 6.000,00 KM bez PDV-a , i ista će se financirati iz sredstava namijenjenih za nabavku ostale opreme proračuna Općine, ekonomski kod: 821400.
4. Okvirno vrijeme u kojem će se realizirati ova javna nabava je mjesec dana od potpisivanja ugovora.
5. Nabava iz točke 1. ove Odluke financirat će se iz sredstava proračuna Općine Kiseljak.
6. Provedbu postupka ovog izravnog sporazuma vršit će Ugovorni organ.
7. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Broj:01-23-1144/16
Kiseljak: 23.03.2016.god
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SV Company d.o.o. Trn, Laktaši - Ulica Obilićeva bb 78252 Laktaši
-
PROCESNA OPREMA INŽENJERING d.o.o. Trn - Laktaši - Ulica Vlade Miloševića broj 65 78252 Laktaši
-
GLOVIS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ALTERNATIVA d.o.o. Sarajevo - ul. Put Famosa broj 38 71210 Ilidža
-
Gradatin d.o.o. Sesvete - Zagreb - Livadarski put 19 10360 Sesvete - Zagreb
-
ECO GROUP d.o.o. - Bulevar srpske vojske 17 78000 Banja Luka
-
ČISTOĆA AD Banja Luka - Ulica Braće Podgornika broj 2 78000 Banja Luka
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
T&A Auto d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj 2 bb 71300 Visoko
-
Babel d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Sarajevo