Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.06.2016. 08:20
Nabavka kancelarijskog materijala
OBAVIJEST O NABAVI
3010-7-1-85-3-18/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv AGENCIJA ZA BANKARSTVO FBIH
IDB/JIB 4200558120006
Kontakt osoba Dario Đolo
Adresa Zmaja od Bosne 47b
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 721-401
Faks (033) 668-811
Elektronička pošta agencija@fba.ba
Internet adresa www.fba.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Agencije za bankarstvo Federacije BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabava kancelarijskog materijala za potrebe Agencije za bankarstvo Federacije BiH, uz zaključivanje okvirnog sporazuma u
postupku konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, na period od jedne godine dana.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Uredski i računalni strojevi, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema TD.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Poslovne prostorije institucije, na adresi Zmaja od Bosne 47b, 71000 Sarajevo, BiH.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema TD.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Prema TD.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Prema TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
8.6.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 8.6.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.6.2016. 10:15:00
Adresa i mjesto Poslovne prostorije institucije, na adresi Zmaja od Bosne 47b, 71000 Sarajevo.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija (u nastavku: TD) se može preuzeti isključivo s Portala javnih nabava (u nastavku: Portal). Zahtjevi
za pojašnjenje TD, kao i ostali upiti u vezi s predmetnom javnom nabavom, dostavljaju se Ugovornom tijelu putem Portala.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Svjetlost-Štampa d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 3-5 71000 Sarajevo
-
COMPANY-DIS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-8, lamela 4 75000 Tuzla
-
STYLOS d.o.o. Banja Luka - Ul.Isaije Mitrovića Br.1 78000 Banja Luka
-
KORONA d.o.o. Bijeljina - Živojina Mišića br.28. 76301 Bijeljina
-
IVKOVIĆ d.o.o. Jablanica - Ul. Pere Bilića bb. 88420 Jablanica
-
Obrtnička Djelatnost Dea Print Vl. Livadić Enver,Sarajevo - Mahmuta Bušatlije Čikma 6 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
Harfo-Graf d.o.o. Tuzla - ul. Turalibegova bb (u krugu IDAC-a) 75000 Tuzla
-
DD SVJETLOST-SARS Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
PRINT SHOP Aleksandar Ninković s.p Trebinje - Bilećki put 8, Trebinje, Trebinje 89000 Trebinje
-
17.06.2016