Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.06.2016. 13:43
Nabavka PVC otvora-prozora
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
10309-7-1-2-3-2/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Osnovna škola Čapljina
IDB/JIB 4227502750002
Kontakt osoba Salko Čevra
Adresa Petra Krešimira IV
Poštanski broj 88300 Čapljina (hp mo)
Općina/Grad Čapljina
Telefon (036) 806-275
Faks (036) 806-275
Elektronska pošta osnovna.skola.capljina@hotmail.com
Internet adresa osnovna.skola.capljina@hotmail.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Čapljina
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka PVC otvora-prozora
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je nabavka PVC prozora i al klupica. Nabavka materijala, izrada i ugradnja PVC vanjskih otvora u
bijeloj boji, ostakljenih Love-e 4+16+4. PVC otvori se trebaju raditi od petokomornih profila ugradbene debljine 70 mm. Svi
ugrađeni okovi moraju imati ateste koji su u skladu sa standardima EU-a, EN 14351-1:2006 i normi BAS EN 14321-1:2007 koji
su sastavni dio Pravilnika o tehničkim osobinama vrata i prozora ( Sl. Novine F BiH 6/09 od 2.2.2009.)
Oznaka i naziv iz JRJN: 44221100-6
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44221100-6 | Prozori |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
4 komada PVC prozora
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Osnovna škola ,,Čapljina"
Petra Krešimira IV, 88 300 Čapljina
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.6.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.6.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.6.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Osnovna škola ,,Čapljina" Petra Krešimira IV , 88 300 Čapljina
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
TRGOPROMEX d.o.o. export-import Mrkonjić Grad - Ulica sportska bb 70260 Mrkonjić Grad
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
LIŠIĆ - GRADNJA, Brčko, vl. Lišić Sakib, s.p. - Stari rasadnik 89 76000 Brčko
-
MIX MAESTRO d.o.o Tuzla - ul. XVIII Hrvatske brigade 28 75000 Tuzla
-
Malinović Co d.o.o. Šipovo - Ulica Partizanska broj 9 70270 Šipovo
-
ALPRO d.o.o. Široki Brijeg - Kočerin - Potkraj b.b. 88220 Široki Brijeg
-
LEPTIR PROIZV.MET.GRA .STOLARIJE VL.KRANTIĆ FERID - HUMIĆI BB. 79280 Ključ