Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.06.2016. 12:57
(HR) Nabavka midi autobusa putem operativnog leasinga s ostatkom vrijednosti
Hrvatska-Dubrovnik: Autobusi za javni promet
2016/S 110-196647
Poziv na nadmetanje – sektorska nabava
Roba
Odjeljak I.: Naručitelj
Libertas – Dubrovnik d. o. o. za prijevoz putnika
36411681446
Vukovarska 42
Služba(e) za kontakt: Služba komercijale
Na pažnju (osoba za kontakt): Marija Bošnjak, Mario Japunčić, Franko Mekišić
20000 Dubrovnik
Hrvatska
Telefon: +385 20357020
E-pošta: marija.bosnjak@libertasdubrovnik.com, mario.japuncic@libertasdubrovnik.com
Telefaks: +385 20357126
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0012550
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Najam s pravom kupnje
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Vukovarska 42, HR-20000 Dubrovnik.
NUTS kod HR037
34121100
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 600 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Gradski midibus sa značajkama autobusa I. razreda34121100
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 700 000 HRK
34121100
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 900 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
— jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, 10 % ugovorene vrijednosti,
— jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
— potvrda porezne uprave – sukladno točki 3.1.2. DZN-a,
— dostava lažnih podataka – sukladno točki 3.1.3. DZN-a,
— težak profesionalni propust – sukladno točki 3.2.1. DZN-a,
— upis u sudski/obrtni/strukovni registar – sukladno točki 4 DZN-a,
— ovlaštenje kako bi mogao izvršiti određeni ugovor u državi njegova sjedišta.
— uzorci, opisi i/ili fotografije proizvoda čija se autentičnost na zahtjev javnog naručitelja mora potvrditi.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto
Vukovarska 42, HR-20000 Dubrovnik.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
— objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, u pisanom obliku. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
Hrvatska
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA