Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.06.2016. 10:33
Nabavka i isporuka komplet alata za održavanje objekata i graničnih prelaza: aku bušilica, kombinirani čekić, kutna brusilica, deterktor metala u zidu, boreri, digitalni multimetar i set ključeva
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
743-7-1-87-3-85/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH
IDB/JIB 4401711930000
Kontakt osoba ERVINA SAMARDŽIĆ
Adresa Bana Lazarevića bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 335-100
Faks (051) 335-338
Elektronska pošta ervina.catak@uino.gov.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka komplet alata za održavanje objekata i graničnih prelaza
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka komplet alata za održavanje objekata i graničnih prelaza
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44512940-3 | Kompleti alata |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Zahtjevu
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
UIO, Središnji ured, Banja Luka, Ul. bana Lazarevića bb
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Kao u Zahtjevu
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u Zahtjevu
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u Zahtjevu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
29.6.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.6.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 29.6.2016. 12:15:00
Adresa i mjesto UIO, Središnji ured, Ul.Bana Lazarevića bb, Banja Luka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Konkurentski zahrjev za dostavu ponuda može se isključivo preuzeti na Portalu javnih nabavki/sistemu E-nabavke.Zahtjevi za
pojašnjenje Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, kao i ostali upiti u vezi sa predmetnom nabavkom dostavljaju se
Ugovornom organu putem Portala javnih nabavki/Sistema E-nabavke.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
MIPEX-AUTO RS d.o.o. Banja Luka - ulica Miloša Crnjanskog broj 55 78000 Banja Luka
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
ATEX d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 7 71000 Stari Grad
-
ARCHITEKTENGRUPPE S 71 d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
HUDINY LOCK d.o.o. Sarajevo - Milana Preloga br. 10 71000 Sarajevo
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
PERAN SECURITY SYSTEMS d.o.o. Sarajevo - ul. Adema Buće do broja 25 71000 Sarajevo