Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 21.06.2016. 14:59

(HR) Nabavka opreme za trafostanice: TS 110-35-10(20)kV-Slavonski Brod 2-rekonstrukcija 35 kV i 10(20) kV postrojenja

Izvor: Official Journal of the European Union, 21.06.2016.

Hrvatska-Zagreb: Oprema za trafostanice

2016/S 118-211066

Poziv na nadmetanje – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2004/17/EZ

Odjeljak I.: Naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

HEP – Operator distribucijskog sustava d. o. o.
46830600751
Ulica grada Vukovara 37
Služba(e) za kontakt: HEP-Operator distribucijskog sustava d. o. o., Elektra Slavonski Brod, Petra Krešimira IV br. 11, Slavonski Brod 
Na pažnju (osoba za kontakt): Ivanka Ninčević
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: ivanka.nincevic@hep.hr

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0013500

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Glavna djelatnost
Električna energija
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
TS 110-35-10(20)kV-Slavonski Brod 2-rekonstrukcija 35 kV i 10(20) kV postrojenja.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Elektra Slavonski Brod, TS 110/35/10(20)kV- Brod 2, Ulica Sv. Lovre 91, HR-35000 Slavonski Brod.

NUTS kod HR024

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
TS 110/35/10(20)kV-Slavonski Brod 2-rekonstrukcija 35 kV i 10(20) kV postrojenja.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

31682540

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Prema Troškovniku.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 000 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 14 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Ponuditelj će, ukoliko će njegova ponuda biti odabrana kao najpovoljnija za sklapanje ugovora o javnoj nabavi, a za slučaj povrede ugovornih obveza, prilikom sklapanja ugovora o javnoj nabavi, a najkasnije u roku od 5 radnih dana od potpisa ugovora dati naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u formi garancije banke, a na iznos od 10 % vrijednosti ugovorene cijene.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
6.2.2. Račune/situacije će naručitelj platiti u roku od 60 dana od dana primitka računa/situacije uplatom na IBAN odabranog ponuditelja odnosno podizvoditelja ako mu je dio ugovora dan u podugovor. Za plaćanje nakon roka od 60 dana, odabrani ponuditelj odnosno podizvoditelj ima pravo obračunati ugovornu zateznu kamatu u iznosu od 6 % godišnje za razdoblje od 61 dana.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 3.1. Obvezni razlozi isključenja
3.1.1. Nekažnjavanje
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela:
(I) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
(II) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
(III) kazneno djelo terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima kako je definirano u članku 3. Okvirne odluke Vijeća 2002/475/PUP (36) ili poticanje, pomaganje, potpora ili pokušaj počinjenja kaznenog djela, kako je navedeno u članku 4. te Okvirne odluke (članak 57. stavak 1. točka d) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća);
(IV) dječji rad i drugi oblici trgovanja ljudima kako je određeno člankom 2. Direktive 2011/36/EU Europskog parlamenta i Vijeća (38) (članak 57. stavak 1. točka f) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i vijeća) odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti: izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta i ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Predložak ove izjave sastavni je dio ovog DZN-a i nalazi se na obrascu IV. ovog DZN-a.
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz ove točke od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti navedenu potvrdu, radi provjere gore navedenih okolnosti, naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije pod (a); ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti pod (a) i (b) ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela navedena u ovoj točki.
3.1.2. Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja.
Za potrebe dokazivanja ovih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta ako se ne izdaje potvrda pod (a); ili
c) ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti pod (a) i (b) Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti pod (a) i (b).
3.1.3. Lažni podaci
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata navedenih u točkama. 3. i 4. ove dokumentacije za nadmetanje.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje su ponuditelji dostavili sukladno točkama 3. i 4. ove dokumentacije za nadmetanje, naručitelj može radi provjere istinitosti podataka:
1. od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata; i/ili
2. obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.
3.2. Ostali razlozi isključenja
3.2.1. Težak profesionalni propust
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju svoje profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom Ugovora o javnoj nabavi koji naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koji ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
4. Uvjeti sposobnosti ponuditelja
Ponuditelj, odnosno zajednica ponuditelja, dužan je u svojoj ponudi priložiti dokumente kojima dokazuje svoju pravnu i poslovnu sposobnost, financijsku sposobnost te tehničku i stručnu sposobnost. Ponuditelju je dopušteno dostavljanje traženih dokumenata u izvorniku, u ovjerenoj ili neovjerenoj preslici.
Dokumenti kojima se dokazuje sposobnost ponuditelja moraju biti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ukoliko je ponuditelj registriran izvan Republike Hrvatske ili je dokument za dokazivanje sposobnosti na stranom jeziku, uz prilaganje dokumenata za dokazivanje sposobnosti na stranom jeziku, ponuditelj je dužan uz svaki dokument priložiti i prijevod ovlaštenog sudskog tumača na hrvatski jezik.
4.1. Pravna i poslovna sposobnost
4.1.1. Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta
Ponuditelj mora dokazati da je u sudskom, obrtnom, strukovnom ili drugom odgovarajućem registru države sjedišta registriran za obavljanje djelatnosti u svezi s predmetom nabave te u tu svrhu dostaviti:
a) odgovarajući izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta; ili
b) ako se dokument pod (a) ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, Izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod, odnosno izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost iz ove točke.
4.1.2. Ovlaštenje ili članstvo u određenoj organizaciji
Kako bi mogao izvršiti ugovor ili dio ugovora za predmet nabave, ponuditelj mora dostaviti sljedeće dokaze sposobnosti:
a) važeće uvjerenje/potvrdu o članstvu u Hrvatskoj komori inženjera elektrotehnike, izdanu od strane Hrvatske komore inženjera elektrotehnike, sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), kojom ponuditelj dokazuje da raspolaže ovlaštenim inženjerom elektrotehnike za poslove projektiranja, odnosno da je isti upisan u imenik Komore ovlaštenih inženjera elektrotehnike, ako je registriran u Republici Hrvatskoj;
b) važeće uvjerenje/potvrdu o članstvu u Hrvatskoj komori inženjera elektrotehnike, izdanu od strane Hrvatske komore inženjera elektrotehnike, sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), kojom ponuditelj dokazuje da raspolaže ovlaštenim voditeljem građenja ili ovlaštenim voditeljem radova, odnosno da je isti upisan u imenik Komore ovlaštenih inženjera elektrotehnike, ako je registriran u Republici Hrvatskoj;
c) uvjerenje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva o položenom ispitu zaštite na radu u fazi izrade projekta (koordinatora I). Ovim dokumentom ponuditelj mora dokazati da raspolaže s najmanje 1 koordinatorom za zaštitu na radu u fazi izrade projekta (koordinator I.) upisanim u registar Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva u skladu s Pravilnikom o uvjetima i stručnim znanjima za imenovanje koordinatora za zaštitu na radu te polaganju stručnog ispita, odnosno odgovarajući dokument zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ako ponuditelj za izvršenje predmeta nabave u državi sjedišta mora posjedovati ovlaštenje ili biti član određene organizacije ili ako ponuditelj za izvršenje predmeta nabave u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne mora posjedovati ovlaštenje ili biti član određene organizacije, Izjavu kojom izjavljuje da određeno ovlaštenje ili članstvo nije potrebno u državi sjedišta.
Ukoliko je za dio predmeta nabave potrebno određeno ovlaštenje ili je potrebno biti član određene organizacije, svoju sposobnost dokazuje onaj član zajednice ponuditelja koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave.
Ukoliko će dio ugovora o javnoj nabavi, za čije izvršenje je potrebno određeno ovlaštenje ili je potrebno biti član određene organizacije, ponuditelj dati u podugovor 1 ili više podizvoditelja, traženi dokument potrebno je dostaviti za onog podizvoditelja koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: U svrhu dokazivanja financijske sposobnosti ponuditelji trebaju dostaviti sljedeće:
4.2.1. Izjavu o ukupnom prometu gospodarskog subjekta u području koje je obuhvaćeno predmetom nabave
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu je ukupni promet u posljednje dostupne 3 financijske godine, ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti gospodarskog subjekta, jednak ili veći od iznosa procijenjene vrijednost nabave. Izjava o ukupnom prometu mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
U slučaju ponude zajednice ponuditelja visina ukupnog prometa može se dokazivati kumulativno, zbrajanjem prometa pojedinih članova zajednice ponuditelja, do potrebne minimalne visine prometa određene ovom točkom.
Ako iz opravdanog razloga gospodarski subjekt nije u mogućnosti dostaviti dokument o financijskoj sposobnosti koji je naručitelj tražio ovom točkom, može dokazati financijsku sposobnost bilo kojim drugim dokumentom koji naručitelj smatra prikladnim.
Gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju nužne resurse, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata u tu svrhu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: U svrhu zadovoljenja minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti ponuditelj treba dostaviti sljedeće:
4.3.1. Popis ugovora
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane.
a) ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja;
b) ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Ovim dokumentom za dokazivanje sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio ugovore za isporuku i ugradnju opreme transformatorskih stanica minimalnog naponskog nivoa X/10(20) kV ili slične ugovore predmetu nabave u vrijednosti jednakoj ili većoj od iznosa procijenjene vrijednosti nabave.
4.3.2. Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, a posebice o osobama odgovornima za kontrolu kvalitete
Ponuditelj mora dostaviti popis tehničkih stručnjaka koji će biti angažirani za pružanje usluga koje su predmet ovog postupka javne nabave.
a) ponuditelj mora dokazati da raspolaže tijekom cijelog trajanja ugovora barem 1 ovlaštenim inženjerom elektrotehničke struke, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom o upisu u nadležnu komoru ovlaštenih inženjera;
b) ponuditelj mora dokazati da raspolaže tijekom cijelog trajanja ugovora barem 1 inženjerom elektrotehnike za voditelja građenja ili voditelja radova, što se dokazuje odgovarajućim uvjerenjem o upisu u Komoru;
c) ponuditelj mora dokazati da raspolaže tijekom cijelog trajanja ugovora barem 1 ovlaštenim koordinatorom zaštite na radu I, što se dokazuje uvjerenjem/potvrdom izdanom od strane Ministarstva gospodarstva.
4.3.3. Uzorci, opisi i/ili fotografije proizvoda čija se autentičnost na zahtjev naručitelja mora potvrditi:
a) Katalozi s detaljnim prikazom nuđene robe i opisom tehničkih karakteristika s pripadajućim shemama, mjernim skicama i drugim detaljima, a posebno treba dokazati usklađenost električnih, mehaničkih i konstrukcijskih karakteristika (dimenzija) elektromontažne opreme s karakteristikama navedenim u Tehničkoj specifikaciji, a čija se istinitost na eventualni zahtjev naručitelja mora dokazati sukladno članku 72. stavku 3. točki 6. Zakona o javnoj nabavi. Ove dokumente potrebno je dostaviti za sljedeću opremu:
— sklopne blokove 38 kV – Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV; Točka:1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.; 1.4.1.; 1.5.1.,
— sklopne blokove 24 kV - Troškovnik: 1. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.,
— prekidače 38 kV - Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV; Točka: 1.1.3.; 1.2.3.; 1.4.3.; 1.5.3.,
— prekidače 24 kV- Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka:1.1.3.; 1.2.3.; 1.3.3.,
— terminale polja i numeričke zaštitne releje: Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV.; 1.1.14.; 1.2.14.; 1.3.9.; 1.4.12.; 1.5.12. Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.19., 1.2.14.; 1.3.14.
Ove dokumente potrebno je dostaviti samo u slučaju nuđenja jednakovrijedne opreme. U slučaju nuđenja opreme specificirane u troškovniku nije potrebno dostavljati kataloge ili tehničke specifikacije jer je naručitelj upoznat s karakteristikama specificirane opreme.
U slučaju prilaganja kataloga na stranom jeziku, ponuditelj je dužan priložiti i prijevod ovlaštenog sudskog tumača na hrvatski jezik.
4.3.4. Potvrde koje izdaju nadležni instituti ili priznata tijela za kontrolu kvalitete o sukladnosti proizvoda s točno određenim specifikacijama ili normama na koje se upućuje:
a) Potvrde o tipskom ispitivanju i pripadajući izvještaji potrebno je dostaviti za sklopne blokove u slučaju nuđenja jednakovrijednih. U slučaju nuđenja jednakovrijednih sklopnih blokova 38 kV i 24 kV (sklopni blokovi 38 kV – Troškovnik: 1.Točka:1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.; 1.4.1.; 1.5.1. Sklopni blokovi 24 kV – Troškovnik 2. Točka: 1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.) potrebno je dostaviti izvještaje ili dijelove izvještaja temeljem kojih se dokazuje njihova jednakovrijednost. Ovi izvještaji moraju dokazati da je, osim jednakovrijednosti ponuđene robe, navedeni tip postrojenja minimalno zadovoljio sljedeća ispitivanja:
— mjerenje padova napona prije i poslije ispitivanja povišene temperature,
— provjera granica zagrijavanja (ispitivanja povišenja temperature),
— provjera mehaničkog rada i blokada (provjera zadovoljavajućeg rada sklopnog uređaja i pomičnih dijelova),
— provjera stupnja mehaničke zaštite,
— ispitivanje s podnosivom vršnom i kratkotrajnom podnosivom strujom,
— ispitivanje podnosivim atmosferskim udarnim naponom,
— ispitivanje podnosivim naponom industrijske frekvencije,
— ispitivanje podnosivim naponom pomoćnih strujnih krugova.
Osim navedenog blokovi moraju biti dimenzija koje dozvoljavaju njihovu ugradnju u postojeću TS osiguravajući sigurnosne razmake i udaljenosti te odgovarajući manipulativni, a prema Pravilniku o tehničkim zahtjevima za elektroenergetska postrojenja nazivnih izmjeničnih napona iznad 1 kV;
b) U slučaju nuđenja jednakovrijednih numeričkih zaštitnih releja, Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV: 1.1.14.; 1.2.14.; 1.3.9.; 1.4.12.; 1.5.12. Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.19., 1.2.14.; 1.3.14.; Troškovnik;
c) Ponuditelj je dužan dostaviti Izjavu o sukladnosti za numerički zaštitni relej – terminal polja i numerički zaštitni diferencijalni relej. Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV.; 1.1.14.; 1.2.14.; 1.3.9.; 1.4.12.; 1.5.12. Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.19., 1.2.14.; 1.3.14. Ova izjava mora dokazati da su nuđeni releji sukladni s bitnim zahtjevima elektromagnetske kompatibilnosti i sigurnosti prema važećim pravilnicima. U slučaju nuđenja jednakovrijednih terminala polja, ponuditelj je obvezan u cijenu nuđene jednakovrijedne opreme uključiti programsku podršku za parametriranje i nadzor za nuđene jednakovrijedne terminale polja i osigurati obuku 2 djelatnika Elektre Slavonski Brod za potrebe parametriranja i nadzora jednakovrijednih terminala polja od strane proizvođača opreme u trajanju najmanje tjedan dana.
4.3.5. Ostali tehnički podaci
a) Za nuđene strujne mjerne transformatore za 0,4 kV Troškovnik: 3. Pomoćno napajanje 3x400/230 V, 50 Hz Točka: 1.4.; 1.5.; 1.6. koji služe za obračunsko mjerenje električne energije potrebno je dostaviti rješenje o odobrenju tipa mjerila;
b) Za nuđena brojila za obračunsko mjerenje električne energije Troškovnik 3., Pomoćno napajanje 3x400/230 V, 50 Hz-Točka 1.11.; 1.12. potrebno je dostaviti rješenje o odobrenju tipa mjerila;
c) Izjava o životnom vijeku proizvoda i jamstvenom roku potpisana i ovjerena od strane proizvođača ili ovlaštenog zastupnika kojom ponuditelj dokazuje da je minimalni životni vijek 20 godina, a jamstveni rok 2 godine za:
— terminale polja i numeričke zaštitne releje: Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV.; 1.1.14.; 1.2.14.; 1.3.9.; 1.4.12.; 1.5.12. Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.19., 1.2.14.; 1.3.14.,
— sklopne blokove 38 kV – Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV; Točka:1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.; 1.4.1.; 1.5.1.,
— sklopne blokove 24 kV – Troškovnik: 1. Postrojenje 20 kV; Točka: 1.1.1.; 1.2.1.; 1.3.1.,
— prekidače 38 kV – Troškovnik: 1. Postrojenje 35 kV; Točka: 1.1.3.; 1.2.3.; 1.4.3.; 1.5.3.,
— prekidače 24 kV – Troškovnik: 2. Postrojenje 20 kV; Točka:1.1.3.; 1.2.3.; 1.3.3.
Gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
4010-V-1/16
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije(osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
1.8.2016 - 12:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 1.8.2016 - 12:00

Mjesto

Elektra Slavonski Brod, Petra Krešimira IV br. 11, HR-35000 Slavonski Brod, soba 115 (sala za sastanke, 1. kat).

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
Ponuditelj je u sklopu svoje ponude dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 200 000 HRK u formi garancije banke. Garancija banke mora biti plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta) i bezuvjetna.
Ukoliko ponuditelj daje novčani polog, u ponudi mora dostaviti dokaz o uplati u korist računa broj HR3223600001400165015 HEP – Operatora distribucijskog sustava d. o. o., Elektra Slavonski Brod, Petra Krešimira IV br. 11, Slavonski Brod. U pozivu na broj obavezno je navesti broj nabave 2-1-16. Model je 00, a pod svrhom plaćanja potrebno je navesti naziv predmeta nabave/grupe predmeta nabave i da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku i u neovjerenoj preslici. Izvornik se dostavlja u plastičnom omotu (npr. uložni fascikl) koji mora biti zatvoren (npr. naljepnicom) kako bi se spriječilo naknadno vađenje i umetanje listova i s vanjske strane označen rednim brojem stranice. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Trajanje jamstva ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude ili jamstva za ozbiljnost ponude naručitelj će od ponuditelja tražiti produženje roka. U tu će se svrhu ponuditelju dati primjereni rok.
Naručitelj može polagati pravo na iznos jamstva za ozbiljnost ponude u slučaju:
a) ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti;
b) ako ponuditelj dostavi neistinite podatke u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi;
c) nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi; te
d) odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Naručitelj će ponuditeljima čija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti neposredno nakon završetka postupka javne nabave. Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija bit će vraćeno kada ponuditelj prihvati ugovor o javnoj nabavi.
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: 6.11.1. Rok za podnošenje žalbe je 10 dana od dana:
i. Objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
ii. Objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
iii. Otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezano za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda; i
iv. Primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, odnosno razloge poništenja.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
16.6.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: