Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.09.2016. 12:23
Nabavka opreme za kuhinju
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
412-7-1-152-3-28/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA CENTAR ZA FIZIKALNU MEDICINU,
REHABILITACIJU I BANJSKO LIJEČENJE ''ILIDŽA'' GRADAČAC
IDB/JIB 4209265200002
Kontakt osoba Merima Eminović
Adresa Hazna b.b.
Poštanski broj 76250 Gradačac (bhp sa)
Općina/Grad Gradačac
Telefon (035) 368-606
Faks (035) 852-301
Elektronska pošta javnenabavke@banjagradacac.com
Internet adresa www.banjagradacac.com
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Gradačac
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Oprema za kuhinju
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Oprema za kuhinju
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39220000-0 | Kuhinjska oprema, predmeti za domaćinstvo i potrepštine za ugostiteljstvo |
Dodatni predmet(i) | 39711360-0 | Pećnice |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
13970,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kuhinja u JZU Banja "Ilidža" Gradačac u ul:Hazna bb
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u Td
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.9.2016.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.9.2016. 11:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.9.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Na adresi Ugovornog organa
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija može se preuzeti sa web stranice Ugovornog organa, www.banjagradacac.com , link za javne
nabavke. Svi koji preuzmu tendersku dokumentaciju preko web stranice, a odluče učestvovati u postupku predmetne
nabavke, dužni su dostaviti pismeno obavještenje Ugovornom organu da je preuzeta TD kao i datum i vrijeme preuzimanja
TD i to na mail javnenabavke@banjagradacac.com, lično u zgradi Ugovornog organa, faxom ili dotaviti poštom. Ukoliko
datum o preuzimanju TD iz obavještenja bude u roku za preuzimanje ponude, a datum predaje obavještenja pošti nakon
isteka roka Ugovorni organ će smatrati da ponuđač nije na vrijeme preuzeo TD i takva ponuda će se odbaciti kao
nedopuštena. Ako se pismeno obavještenje ne dostavi, gubi se pravo učešća u javnom nadmetanju.
Za TD se ne naplaćuje novčana naknada.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
REMA-TRADE d.o.o. Laktaši - Vidovdanska ulica broj 2 78252 Laktaši
-
EUROGAST-INTERNATIONAL d.o.o. Čitluk - Potpolje 2 88260 Čitluk
-
NIZ KOMERC d.o.o. Banja Luka - Ul.Vojvode Pere Krece br 27 78000 Banja Luka
-
UNITEHNA d.o.o. Glamočani, Laktaši - Ulica Rade Janjuša bb 78252 Laktaši
-
NEDAX d.o.o. Sarajevo - ul. Triglavska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
MIKRO MOTOR SZR VL DUSAN RADIC - BRATUNAC SVETOG SAVE BB 75420 Bratunac
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo
-
BIROMARK Marko Matavulj s.p. Banja Luka - Krajiških brigada 44 78101 Banja Luka
-
07.09.2016