Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.09.2016. 08:13
Nabavka tonera
OBAVIJEST O NABAVI
1299-1-1-82-3-21/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINSKI SUD U SARAJEVU
IDB/JIB 4200878030005
Kontakt osoba Kristina Milošević
Adresa Šenoina br 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 567-680
Faks (033) 567-730
Elektronička pošta info@oss.ba
Internet adresa www.oss.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
5 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
70000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabava tonera za potrebe Općinskog suda u Sarajevu.
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabava Tonera za potrebe Općinskog suda u Sarajevu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30125110-5 | Toner za laserske pisače/faksimil uređaje |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu s TD.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općinski sud u Sarajevu, Šenoina 1, Sarajevo.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu s TD.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama BiH, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu s TD.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
U skladu s TD.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu s TD.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
18.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 30.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.9.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Općinski sud u Sarajevu, Šenoina 1
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje Tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresirani gospodarski subjekti iz Čl. 2 stav (1) točka c koji su
registrirani u sustavu E-nabave, bez naknade preuzimaju TD objavljenu u sustavu "E-NABAVE". Objavom TD na sustavu "E-
NABAVE" onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene Čl. 55 stav (1) točaka a-c Zakona. Također, za istu se
ne zahtijeva novčana naknada za preuzimanje. www.ejn.gov.ba/home/Index
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabave. Ako korisnik sustava preuzme TD za isti
postupak više puta, rok za žalbu iz Čl. 101 stav (1) točka b Zakona, računa se od prvog preuzimanja tenderske
dokumentacije.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Sarajevo Municipal Court
UIN 4200878030005
Contact person Kristina Milošević
Address Šenoina br 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 567-680
Fax number (033) 567-730
Email address info@oss.ba
Website address www.oss.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Supply of Toners
II 1.b. Description of the object of the contract
According to tender documentation.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 30125110-5 Toner for laser printers/fax machines
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
18.9.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 30.9.2016. 12:00:00
Address and place Sarajevo Municipal Court, Šenoina 1, Sarajevo.
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Interested subject, from the Article 2 paragraph (1) item a from the Act registered in the system of "E-procurement"
without payment, can obtain tender documentation by "E-PROCUREMENT" System , other ways of providing it (which are
predicted by the article 55, paragraph 1 item a-c of the Act are disabled.
And this way of obtaining is without payment too.
www.ejn.gov.ba/home/Index
Tender documentation can be obtained more than once or the same procedure of the public procurement. If the user of the
system obtains tender documentation for the same procedure more than once, the deadline for appeal from the Article 101
paragraph 1) item b) of the Act is counted from the first obtaining of the documentation.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
ECOTON d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Novo Sarajevo
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
MP Sistemi d.o.o. Ljubljana - Brnčičeva ul.21 1231 Ljubljana
-
22.12.2016