Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2016. 14:30
Nabavka robe za brendiranje 30 vozila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-7-1-545-3-119/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Aida Imširpašić, Tel. 033/252-858, e-mail: Aida.Imsirpasic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta amra.redzepovic@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabvka i isporuka robe za Brendiranje 30 vozila "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka brendiranja 30 vozila "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22000000-0 | Štampani materijal i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
30
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
22000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Radionica izabranog ponuđača
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 dana od dana obostranog potpisivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Finansiranje iz vlastitih sredstava ugovornog organa
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač treba da je registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
b) sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti ponuđača koja je u vezi sa predmetom
nabavke, u skladu sa članom 46. Zakona;
c) tehničku i profesionalnu sposobnost ponuđača u skladu sa čl. 48 i 49. Zakona.
h.1) Spisak izvršenih Ugovora o isporučenim robama koje su predmet nabavke u posljednje
dvije godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač
registrovan, odnosno počeo da radi prije manje od dvije godine, koji sadrži najmanje
jedan Ugovor čija minimalna vrijednost treba biti u iznosu 5.000,00 KM bez uračunatog
PDV-a. Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrde koje su u vezi sa
listom isporučene robe, a koje daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje
obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet
Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno
izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane
koja nije Ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz
predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
h.2) Dostaviti po jedan uzorak folije za lim i folije za staklo dimenzija 30 x 20 cm, sa
motivom prema izboru ponuđača, a koje su predmet nabavke.
h.3) Dostaviti tehničke listove proizvođača folija koje su predmet nabavke.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.9.2016. 12:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, 71000 Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije u vezi sa ovim postupkom nabavke možete dobiti od lica koje je u ime ugovornog organa ovlašteno da vodi
komunikaciju s ponuđačima: Aida Imširpašić, Tel/faks 033-252-858; 033/252-813, e-mail: Aida.Imsirpasic@posta.ba, a ispred
nosioca posla Sead Pehilj, tel.033/252-668, e-mail: Sead.Pehilj@posta.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SVJETLOSNO SIGNALNA OPREMA D.o.o.Bijeljina - Tiršova br.9 76300 Bijeljina
-
CAC d.o.o. Sarajevo - Sarajevo-Ilidža, ulica Trg Oteškog bataljona broj 59. 71210 Ilidža
-
FER PLAST d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska bb (Industrijska zona Unis Pretis) 71320 Vogošća
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
PRO-GUARD d.o.o. Banja Luka - Ulica lovćenska broj 61 F 78000 Banja Luka
-
NORA PLAST d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 108 78000 Banja Luka
-
REPROM d.o.o. Modriča - Trg Jovana Raškovića bb 74480 Modriča
-
BLACK GLASS d.o.o. Banja Luka - Ulica Dr. Jovana Raškovića broj 161 78000 Banja Luka
-
VARIPLAST d.o.o. Gračanica - ul. Gračaničkih gazija br. 109. Etivaža 75320 Gračanica
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
ADAZAL d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene broj 201 71000 Sarajevo
-
27.10.2016