Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2016. 16:22
Nabavka cjepiva protiv gripe za sezonu 2016/2017
OBAVIJEST O NABAVI
423-7-1-4-3-2/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv MINISTARSTVO ZDRAVSTVA, RADA I SOCIJALNE SKRBI HNŽ
IDB/JIB 4227297300007
Kontakt osoba Nisada Demirović dipl.iur
Adresa Stjepana Radića 3
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 326-353
Faks (036) 326-353
Elektronička pošta ministarstvo.zrss.hnz@mocable.ba
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Hercegovačko-neretvanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava cjepiva protiv gripe za sezonu 2016/2017
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabava cjepiva protiv gripe za sezonu 2016/2017
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33651660-2 | Cjepiva protiv gripe |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dano u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
22220,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod za javno zdravstvo Hercegovačko-neretvanske županije
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
7 (sedam) dana od dana zaključivanja ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dano u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Dano u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dano u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Dano u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dano u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
13.10.2016.
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 17.10.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 17.10.2016. 11:30:00
Adresa i mjesto Službene prostorije Ministarstva zdravstva, rada i socijalne skrbi HNž
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 036/326-353
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PHARMA - MAAC d.o.o. Sarajevo - Bačići broj 7 71000 Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
MGM FARM d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 97 72240 Kakanj
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
ZU Apoteke PHARMANOVA Prnjavor - Ulica svetosavska broj 25 78430 Prnjavor
-
ZU APOTEKE-B Teslić Apoteka Bojanović br.1 Teslić - Marka Pejića bb 74270 Teslić
-
27.10.2016