Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.09.2016. 10:40
Nabavka papira, kancelarijskog materijala i štampanog materijala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
488-1-1-67-3-66/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA
IDB/JIB 4218294630007
Kontakt osoba Elma Osmanović
Adresa Trg BiH broj 6
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 406-218
Faks (032) 406-218
Elektronska pošta komercijala@mupzdk.gov.ba
Internet adresa www.mupzdk.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
252000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1: Sukcesivna nabavka papira LOT 2: Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala LOT 3: Sukcesivna nabavka
štampanog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1: Sukcesivna nabavka papira
LOT 2: Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala
LOT 3: Sukcesivna nabavka štampanog materijala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30000000-9 | Kancelarijski i kompjuterske mašine, oprema i potrepštine osim namještaja i paketa programske podrške |
30197643-5 | Papir za fotokopiranje | |
Dodatni predmet(i) | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
22110000-4 | Štampane knjige |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentacij
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.11.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.11.2016. 11:30:00
Adresa i mjesto Sala Kabineta na II spratu MUP-a u sjedištu
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1: Sukcesivna nabavka papira
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1: Sukcesivna nabavka papira
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30197643-5 Papir za fotokopiranje
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u Aneksu II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
120000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
MUP Ze-Do kantona-sjedište
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2: Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2: Sukcesivna nabavka kancelarijskog materijala
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30192000-1 Kancelarijske potrepštine
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u Ankeksu II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
90000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
MUP Ze-Do kantona- sjedište
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3: Sukcesivna nabavka štampanog materijala
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3: Sukcesivna nabavka štampanog materijala
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30100000-0 Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim
kompjutera, štampača i namještaja
Dodatni predmet(i) 22110000-4 Štampane knjige
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u Ankeksu II
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
42000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
MUP Ze-Do kantona
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name The Ministry of Internal Affairs of the Ze-Do Canton
UIN 4218294630007
Contact person Elma Osmanović
Address Trg BiH broj 6
Postal code 72000 Zenica (bhp sa)
Municipality/City Zenica
Telephone (032) 406-218
Fax number (032) 406-218
Email address komercijala@mupzdk.gov.ba
Website address www.mupzdk.gov.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Zenica-Doboj Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
LOT 1: Successive acquisition of paper; LOT 2: Successive acquisition of office supplies; LOT 3: Successive acquisition of
printed material
II 1.b. Description of the object of the contract
LOT 1: Successive acquisition of paper; LOT 2: Successive acquisition of office supplies; LOT 3: Successive acquisition of
printed material
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 30000000-9 Office and computing machinery, equipment and supplies
except furniture and software packages
30197643-5 Photocopier paper
Additional object(s) 30192000-1 Office supplies
22110000-4 Printed books
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in Annex II
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
7.11.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 7.11.2016. 11:00:00
Address and place Cabinet Conference Room of the Headquarters of Ministry of Internal Affairs of
Zenica-Doboj Canton Zenica
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Meligrafprint d.o.o. Zenica - Poslovna zona 1 Poslovni inkubator A6 72000 Zenica
-
REVISAL d.o.o. Sarajevo - ul. 12. Marta broj 142 71210 Ilidža
-
PREPOROD d.o.o. Brčko - Ul. Safvet bega Bašagića br. 1 (zgrada Most, II sprat) 76100 Brčko
-
MEĐUNARODNI ISTRAŽIVAČKI INSTITUT ZA KULTURU d.o.o., Brčko - Ive Andrića br. 4 76100 Brčko
-
ŠAHINPAŠIĆ d.o.o. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Vreoca bb 71210 Ilidža
-
GRAFIČAR-PROMET d.o.o. Ilidža - ul. Rustempašina br. 18 71210 Ilidža
-
PRINTCOM d.o.o Tuzla - Mije Keroševića Guje br.20 75000 Tuzla
-
Rijaset Islamske zajednice u BiH Sarajevo - Kovači 36 71000 Sarajevo
-
Poklonička agencija SPC Beograd - Dobrinjska 2 11000 Beograd
-
NACIONALNA UPRAVA PAPINSKIH MISIJSKIH DJELA BIH Sarajevo - Kaptol 32 71000 Sarajevo
-
18.01.2017
-
18.01.2017
-
19.01.2017