Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.11.2016. 10:37
(HR) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga
Hrvatska-Zagreb: Vozila za čišćenje cesta
2016/S 220-401710
Poziv na nadmetanje
Roba
Direktiva 2004/18/EZ
Odjeljak I.: Javni naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0025027
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb – Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15/1. kat, soba 105
Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
I.2)Vrsta javnog naručitelja
Lokalne ili regionalne jedinice
I.3)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: +385 16420510, faks: +385 16429072, internetska adresa: www.zgh.hr e-pošta: nabava@zgh.hr
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga (4 grupe).
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja uslugaRoba
Najam s pravom kupnje
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave na paritetu DDP, Zagrebački holding d. o. o., Podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, Zagreb.
NUTS kod HR011
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)Predmet nabave je: vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga.
Grupa 1. Mala čistilica- peračica s četkama;
Grupa 2. Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu;
Grupa 3. Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m3;
Grupa 4. Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji.
Isporučena roba mora biti nova i nekorištena te udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
34144430
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave razvidna je iz priloženog troškovnika.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 8 200 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa 1. Mala čistilica – peračica s četkama1)Kratak opis
Mala čistilica – peračica s četkama.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
34144430
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 950 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 2 Naziv grupe: Grupa 2. Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu1)Kratak opis
Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
34144430
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 700 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 3 Naziv grupe: Grupa 3. Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m31)Kratak opis
Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m3.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
34144430
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 300 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 4 Naziv grupe: Grupa 4. Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji1)Kratak opis
Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
34144430
3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 250 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Sukladno točki 13. Jamstva Dokumentacije za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Uplata učešća i jednokratnog troška obrade je u roku od 15 dana od isporuke vozila i zaprimanja računa. Vrijednost vozila/radnog stroja plaća se u 36 mjesečnih rata, računajući od dana uredne isporuke, putem ispostavljenih računa ponuditelja, sukladno otplatnom planu. Otplatni plan mora biti sastavljen za svako vozilo/radni stroj posebno. Prva rata leasinga se obračunava od 1. dana u mjesecu koji slijedi nakon mjeseca u kojemu je isporučeno vozilo/radni stroj. Primopredajni zapisnici za svako vozilo/radni stroj potpisani i ovjereni od strane ovlaštenih osoba ponuditelja i naručitelja (podružnice) preduvjet su za plaćanje prve leasing rate. PDV za ukupnu vrijednost nabave plaća se unaprijed i ne ulazi u ponuđenu cijenu vozila/radnog stroja. Ponuditelj će ispostavljati račune za ostale rate financijskog leasinga naručitelju najkasnije do 15. u mjesecu. Ponuditelj će ispostavljati račune mjesečno za svako pojedino vozilo/radni stroj isporučeno naručitelju, a u skladu s iskazanim mjesečnim ratama leasinga po pojedinom vozilu/radnom stroju navedenom u troškovniku, odnosno navedenim u otplatnom planu. Račun za leasing ratu se ispostavlja i plaća u HRK. Davatelj leasinga nema pravo na obračun interkalarne kamate. Trošak opomene ponuditelja se ne naplaćuje. Računi se dostavljaju na plaćanje na adresu: Zagrebački holding d. o. o., Podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, Zagreb. Uz račun se prilaže ovjeren zapisnik od strane odabranog ponuditelja i naručitelja. Račun mora sadržavati broj ugovora, odnosno broj narudžbenice. Plaćanje se obavlja na poslovni račun odabranog ponuditelja.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni i ostali razlozi isključenja, kao i uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje, navedeni su u točkama 14. i 15.1. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
2016-2218
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
28.12.2016 - 10:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponudaDatum: 28.12.2016 - 10:00
Mjesto:
Grad Zagreb, Ured za javnu nabavu, Zagreb, Avenija Dubrovnik 15/1. kat, dvorana 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
10.11.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
JP ILIDŽA d.o.o. - ul. Trg branilaca Hrasnice bb, Hrasnica 71000 Sarajevo
-
SV Company d.o.o. Trn, Laktaši - Ulica Obilićeva bb 78252 Laktaši
-
SUDO - LUKA Velika Kladuša d.o.o. - 1. Marta bb. 77230 Velika Kladuša
-
BETON FRESH d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića 212 71210 Ilidža
-
GP Bošnjak Promet d.o.o. Prozor-Rama - Magistrala bb. 88440 Prozor
-
MANKO VELEMOTOR d.o.o. Sarajevo - Ul. Trešnje broj 62 71210 Ilidža
-
WINTEC d.o.o. Sarajevo - ul. Blagovac I broj 192 71320 Vogošća
-
14.02.2017
(HR) (izmjena) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga
-
08.02.2017
(HR) (izmjena) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga
-
13.01.2017
(HR) (izmjena) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga
-
22.12.2016
(HR) (izmjena) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga