Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.11.2016. 10:37

(HR) Nabavka vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga

Izvor: Official Journal of the European Union, 15.11.2016.

Hrvatska-Zagreb: Vozila za čišćenje cesta

2016/S 220-401710

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0025027

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb – Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15/1. kat, soba 105
Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr

I.2)Vrsta javnog naručitelja

Lokalne ili regionalne jedinice

I.3)Glavna djelatnost

Opće javne usluge

I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da

Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: +385 16420510, faks: +385 16429072, internetska adresa: www.zgh.hr e-pošta: nabava@zgh.hr
Hrvatska

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:

Vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga (4 grupe).

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja uslugaRoba
Najam s pravom kupnje
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave na paritetu DDP, Zagrebački holding d. o. o., Podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, Zagreb.

NUTS kod HR011

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu

II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)Predmet nabave je: vozila za čišćenje cesta putem financijskog leasinga.
Grupa 1. Mala čistilica- peračica s četkama;

Grupa 2. Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu;

Grupa 3. Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m3;

Grupa 4. Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji.

Isporučena roba mora biti nova i nekorištena te udovoljavati svim standardima prema pozitivnim propisima u Republici Hrvatskoj.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34144430

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Grupe

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Količina predmeta nabave razvidna je iz priloženog troškovnika.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 8 200 000 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Podaci o grupama

Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa 1. Mala čistilica – peračica s četkama1)Kratak opis

Mala čistilica – peračica s četkama.

2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34144430

3)Količina ili opseg

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 950 000 HRK

4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka

5)Dodatni podaci o grupama

Grupa br: 2 Naziv grupe: Grupa 2. Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu1)Kratak opis

Peračica do 2 m3 s opremom za zimsku službu.

2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34144430

3)Količina ili opseg

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 700 000 HRK

4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka

5)Dodatni podaci o grupama

Grupa br: 3 Naziv grupe: Grupa 3. Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m31)Kratak opis

Srednja čistilica (kompaktna) do 5 m3.

2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34144430

3)Količina ili opseg

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 300 000 HRK

4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka

5)Dodatni podaci o grupama

Grupa br: 4 Naziv grupe: Grupa 4. Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji1)Kratak opis

Velika čistilica do 6 m3 – na kamionskoj šasiji.

2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34144430

3)Količina ili opseg

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 250 000 HRK

4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka

5)Dodatni podaci o grupama

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

Sukladno točki 13. Jamstva Dokumentacije za nadmetanje.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Uplata učešća i jednokratnog troška obrade je u roku od 15 dana od isporuke vozila i zaprimanja računa. Vrijednost vozila/radnog stroja plaća se u 36 mjesečnih rata, računajući od dana uredne isporuke, putem ispostavljenih računa ponuditelja, sukladno otplatnom planu. Otplatni plan mora biti sastavljen za svako vozilo/radni stroj posebno. Prva rata leasinga se obračunava od 1. dana u mjesecu koji slijedi nakon mjeseca u kojemu je isporučeno vozilo/radni stroj. Primopredajni zapisnici za svako vozilo/radni stroj potpisani i ovjereni od strane ovlaštenih osoba ponuditelja i naručitelja (podružnice) preduvjet su za plaćanje prve leasing rate. PDV za ukupnu vrijednost nabave plaća se unaprijed i ne ulazi u ponuđenu cijenu vozila/radnog stroja. Ponuditelj će ispostavljati račune za ostale rate financijskog leasinga naručitelju najkasnije do 15. u mjesecu. Ponuditelj će ispostavljati račune mjesečno za svako pojedino vozilo/radni stroj isporučeno naručitelju, a u skladu s iskazanim mjesečnim ratama leasinga po pojedinom vozilu/radnom stroju navedenom u troškovniku, odnosno navedenim u otplatnom planu. Račun za leasing ratu se ispostavlja i plaća u HRK. Davatelj leasinga nema pravo na obračun interkalarne kamate. Trošak opomene ponuditelja se ne naplaćuje. Računi se dostavljaju na plaćanje na adresu: Zagrebački holding d. o. o., Podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, Zagreb. Uz račun se prilaže ovjeren zapisnik od strane odabranog ponuditelja i naručitelja. Račun mora sadržavati broj ugovora, odnosno broj narudžbenice. Plaćanje se obavlja na poslovni račun odabranog ponuditelja.

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

III.1.4)Ostali posebni uvjeti

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni i ostali razlozi isključenja, kao i uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje, navedeni su u točkama 14. i 15.1. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu

IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Najniža cijena

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:

2016-2218

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije

Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

28.12.2016 - 10:00

IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima

IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.7)Rok valjanosti ponude

IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponudaDatum: 28.12.2016 - 10:00

Mjesto:

Grad Zagreb, Ured za javnu nabavu, Zagreb, Avenija Dubrovnik 15/1. kat, dvorana 101.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

VI.3)Dodatni podaci

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

VI.5)Datum slanja ove objave:

10.11.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: