Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.11.2016. 10:55

(HR) Nabavka radno-zaštitne odjeće

Izvor: Official Journal of the European Union, 16.11.2016.

Hrvatska-Zagreb: Radna odjeća

2016/S 221-403360

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Pleter – usluge d. o. o.
50056328499
Čerinina 23
Služba(e) za kontakt: Služba za planiranje i nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Klarica Čirjak, Andreja Petrak
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14627790/+385 14627784
E-pošta: aklarica@pleter-usluge.hr, apetrak@pleter-usluge.hr
Telefaks: +385 14861888

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0025255

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.3)Glavna djelatnost

Gospodarstvo i financije

I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:

Nabava radno-zaštitne odjeće.

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja uslugaRoba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumuOkvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

Trajanje okvirnog sporazuma

Trajanje u godinama: 2

Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 016 771,58 HRK
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)

Nabava radno-zaštitne odjeće.

II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

18110000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Grupe

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 016 771,58 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje u mjesecima: 24 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

Vrsta, sredstvo jamstva i uvjeti jamstva ponuditelja
Naručitelj zahtijeva sljedeća jamstva:
A) Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je u ponudi obvezan dostaviti u izvorniku jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bjanko zadužnice ili bankarske garancije ili depozita na IBAN naručitelja br.: HR1023900011100338591 u iznosu od 100 000 HRK.
U bankarskoj garanciji treba biti navedeno:
— da je neopoziva, bezuvjetna na 1. pisani poziv.
U slučaju polaganja depozita na IBAN naručitelja ponuditelj je dužan dostaviti potvrdu o uplati (izvod banke).
Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude je 60 dana od dana određenog kao krajnji rok za dostavu ponude (ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude). Isto tako, položena sredstva u svrhu jamstva za ozbiljnost ponude moraju ostati na računu naručitelju do isteka roka valjanosti ponuda. Odabranom ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude vraća se nakon dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Naručitelj će aktivirati jamstvo za ozbiljnost ponude ukoliko ponuditelj:
— odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— dostavi neistinite podatke u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi,
— ne dostavi izvornike ili ovjerene preslike sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi,
— odbije potpisati okvirni sporazum, i
— ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Naručitelj će na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda odbiti ponudu ponuditelja koji nije dostavio jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno ako dostavljeno jamstvo nije valjano.
U slučaju isteka roka valjanosti ponude, naručitelj će zatražiti od ponuditelja da u primjerenom roku produži rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, sukladno produženom roku.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odnosno odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci o ponuditelju, obveznim OIB-om, s naznakom: „Radno zaštitna odjeća ev. broj PU-VV-038/2016 – Dio/dijelovi koji se dostavljaju odvojeno, „ne otvaraj“, kako je i navedeno u točki 32. stavka 2. ove Dokumentacije za nadmetanje;
B) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Od ponuditelja se traži da dostavi izjavu da će u slučaju da njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza. Naručitelj može zatražiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza iz ugovora o javnoj nabavi sklopljenih na temelju Okvirnog sporazuma u obliku bjanko zadužnice ili garancije banke bez prava prigovora, na 1. pisani poziv, u iznosu od 100 000 HRK.
Naručitelj će najkasnije u roku od 8 dana od izvršnosti odluke o izboru najpovoljnije ponude izabranom ponuditelju dostaviti ugovor, a izabrani ponuditelj dužan je ugovor potpisati i dostavit jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bjanko zadužnice ili bankarske garancije u iznosu od 100 000 HRK. Potpisani ugovor s jamstvom za uredno ispunjenje ugovora ponuditelj je dužan vratiti naručitelju u roku od 8 dana od dana dostave.
Ako ponuditelj ne vrati potpisani ugovor i/ili ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u gore navedenom roku, naručitelj će smatrati da je ponuditelj odustao od ponude i aktivirati jamstvo za ozbiljnost ponude.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka B) ove točke, ponuditelj će dostaviti izjavu da će ukoliko bude izabran dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora (Prilog 4).
Jamstva naručitelja
Naručitelj neće davati nikakva jamstva kao instrument plaćanja.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

III.1.4)Ostali posebni uvjeti

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje
Članak 67. ZJN-a:
„(1) Javni naručitelj obvezan je isključiti natjecatelja ili ponuditelja iz postupka javne nabave:
1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe);
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno s ovim odjeljkom Zakona.
(2) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 1. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja izjavu. Izjavu daje odnosno potpisuje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta u kojoj može:
— taksativno navesti kaznena djela iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona, ili
— pozvati se na kaznena djela iz čl. 67. st. 1. t. 1. na način da izjavljuje: ‚Niti ja, kao osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta, niti gospodarski subjekt nismo pravomoćno osuđeni za bilo koje od kaznenih djela navedenih u čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi (Nar. nov., br. 90/11 i 83/13, 143/13 i 13/14-OUSRH ).‘
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave;
(3) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz stavka 1. točke 2. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka ili jednakovrijedni dokument iz točke 2. ovoga stavka.
(4) Javni naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz stavka 1. točke 1. ovoga članka od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja, ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju;
(5) Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu iz stavka 4. ovoga članka, radi provjere okolnosti iz stavka 1. točke 1. ovoga članka javni naručitelj može od natjecatelja ili ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
1. dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
2. jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz točke 1. ovoga stavka; ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz točaka 1. i 2. ovoga stavka ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz stavka 1. točke 1. ovoga članka.
(6) U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, okolnosti iz stavka 1. ovoga članka utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno;
(7) Javni naručitelj može, na odgovarajući način, odrediti primjenu ovoga članka i u odnosu na podizvoditelje, što uključuje i ovlaštenje za provjeru sukladno stavku 4. ovoga članka;
(8) Republika Hrvatska obavještava Europsku komisiju o nacionalnim tijelima nadležnima za izdavanje dokumenata iz ovoga članka. Takvo obavještavanje nije u suprotnosti s propisima o zaštiti podataka.”
Ostali (neobvezni) razlozi isključenja ponuditelja
Ne primjenjuju se.
Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti
1. Svaki ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se:
— odgovarajućim izvodom iz upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana objave postupka javne nabave. U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne i poslovne sposobnosti.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti
1. Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini (2016., 2015., 2014. i 2013. godina). Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke roba i naziv druge ugovorne strane.
Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se kao dokaz prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde. Potvrdama izdanim ili potpisanim od strane naručitelja u smislu odredaba Zakona o javnoj nabavi, odnosno potvrdama izdanim od privatnog subjekta ili priloženim izjavama gospodarskog subjekta o uredno izvršenim ugovorima uz dokaz da su potvrde zatražene, ponuditelj mora dokazati da je izvršio iste ili slične ugovore. Uz popis se kao dokaz mora priložiti najmanje 1, a najviše 5 potvrda druge ugovorne strane.
Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke:
— naziv i sjedište ugovornih strana,
— predmet ugovora,
— vrijednost ugovora,
— datum izvršenja, i
— navod o uredno ispunjenim ugovorima.
Članovi zajednice ponuditelja zajednički dokazuju sposobnost.
Navedenim dokazima gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio minimalno 1, a najviše 5 ugovora za isporuku iste ili slične robe iz predmeta nabave čiji je ukupan zbrojeni iznos minimalno u visini pola procijenjene vrijednosti nabave za 2 godine;
2. Deklaracije i katalog artikala.
Ponuditelji su kao sastavni dio ponude obvezni dostaviti katalog ili drugu tehničku specifikaciju, za svaki nuđeni proizvod, odnosno za ponuđene artikle, s opisima, kao dokaz da ponuđeni proizvod odgovora traženim tehničkim specifikacijama, odnosno u svemu da je sukladan ponuđenim tehničkim specifikacijama.
Ponuditelj je dužan navesti proizvođača, marku i artikl za proizvod, sa dokazima tehničkih uvjeta za osnovni materijal (laboratorijsko izvješće iz kojih je nedvojbeno vidljivo da nalaz odgovara traženom tehničkom uvjetu ili drugi primjeren dokaz (svjedodžbu, atest…). Naručitelj će priznati i jednakovrijedne dokumente izdane od strane nadležnih izdavatelja, ali pod uvjetom da su ovjereni atestom ili je proveden postupak pune legalizacije. Dostavljeni dokazi moraju odgovarati traženim tehničkim uvjetima.
Katalog mora sadržavati naziv i oznaku ponuđenog artikla te detaljnu specifikaciju proizvoda kojeg ponuditelj nudi, sve kako je naveo u obrascu Tehničkih specifikacija. U tehničkim specifikacijama mora biti naznačen proizvođač, tip/model ili tvornička oznaka artikla koji se nudi. Ukoliko iz kataloga ili druge tehničke specifikacije nije vidljiva ponuđena tehnička značajka, ponuditelj može dostaviti potpisanu i ovjerenu izjavu proizvođača s naznakom o ispunjavanju vrijednosti traženih karakteristika. Ukoliko je katalog ili tehnička dokumentacija ili izjava na stranom jeziku, potrebno je priložiti i prijevod na hrvatski jezik od strane ponuditelje. Naziv proizvoda i proizvođača iz kataloga proizvoda mora biti identičan nazivima iz deklaracije. Svi artikli moraju biti navedeni redoslijedom iz troškovnika i slikom prikazani u katalogu. Katalog i deklaracije ponuđenih artikla potrebno je uvezati sa ostalim dokumentima u „Uvez ponude”;
3. Uzorci ponuđenih artikala
U svrhu dokazivanja traženih specifikacije pojedinih artikala, ponuditelj je obvezan dostaviti uzorke traženih artikala iz Troškovnika kako slijedi r. br. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15 i 16. Za prethodno navedene stavke iz Troškovnika potrebno je dostaviti po jedan uzorak. Ponuditelj može dostaviti uzorke u veličinama ženskim od 38 – 44, a za muškarce od 46 – 56.
Dostavljene uzorke je potrebno označiti, npr. samoljepljivom etiketom, s navođenjem podataka:
1) naziv ponuditelja;
2) redni broj iz Troškovnika;
3) kratki naziv artikla.
Uzorke je potrebno dostaviti u kartonskoj kutiji s naznakom „uzorci” te sa jasno naznačenim predmetom nabave, nazivom ponuditelja. U kutiju/e s uzorcima potrebno je priložiti popis artikala koji se u njima nalaze s rednim brojem te oznakom ponuđenog artikla. Ukoliko naručitelj ne bude mogao priložene uzorke dovesti u vezu s predmetom nabavom te ukoliko ne ispunjavaju svoju svrhu sukladno traženom iz specifikacije, ponuda tog ponuditelja biti će odbijena sukladno članku 93. Zakona o javnoj nabavi. Kutije s uzorcima moraju biti veličine/volumena koji omogućava prihvatljivu manipulaciju i skladištenje. Ponuditelji u svojoj ponudi prilažu popis dostavljenih uzoraka. Svim ponuditeljima koji ne budu odabrani u postupku javne nabave, a nakon završetka postupka, izvršiti će se povrat dostavljenih uzoraka, na način da će ponuditelji biti pozvani da preuzmu iste. Uzorci dostavljeni od strane ponuditelja čija će ponuda biti odabrani pohranjuju se, zajedno s dokumentacijom postupka, te će se isti vratiti ponuditelju po isteku okvirnog sporazuma.
Naručitelj može tijekom trajanja okvirnog sporazuma periodično provjeravati jesu li tehničke specifikacije isporučenih artikala odabranog ponuditelja u skladu s ponuđenim artiklima iz odabrane ponude i okvirnog sporazuma. Ponuditelj je sposoban ukoliko dostavi tražene uzorke ponuđenih proizvoda do roka navedenog za dostavu ponude na adresu naručitelja, kada je ujedno i početak javnog otvaranja ponuda. Naručitelj zadržava pravo provjere autentičnosti dostavljenih uzoraka proizvoda te na zahtjev naručitelja ponuditelj istu mora potvrditi;
4. Potvrde koje izdaju nadležni instituti ili priznata tijela za kontrolu kvalitete o sukladnosti proizvoda s točno određenim specifikacijama ili normama na koje se upućuje:
— ispitno izvješće izdano od akreditiranog laboratorija prema normi HRN EN ISO/IEC 17025:2007 ili jednakovrijednoj (sukladnost tehničkih karakteristika ponuđenog proizvoda s traženim tehničkim karakteristikama),
— uvjerenje ili potvrdu o sukladnosti izdana od tijela za ocjenu sukladnosti akreditiranog prema zahtjevima norme HRN EN ISO/IEC 17065:2016 ili jednakovrijednoj (sukladnost tehničkih karakteristika ponuđenog gotovog proizvoda s tehničkim zahtjevima dokumentacije (opis, izrada i dimenzije).
Gospodarski subjekt može se, po potrebi, u svrhu dokazivanja tehničke i stručne sposobnosti, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu

IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Najniža cijena

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:

PU-VV-038/2016

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije

Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

28.12.2016 - 11:00

IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima

IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.7)Rok valjanosti ponude

danima: 60 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponudaDatum: 28.12.2016 - 11:00

Mjesto:

Čerinina 23, Zagreb.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

VI.3)Dodatni podaci

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška 43/IV
10 000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.5)Datum slanja ove objave:

11.11.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: