Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.11.2016. 09:37
(HR) Nabavka posebnih implantanata i instrumenata za unutarnju i vanjsku fiksaciju prijeloma
Hrvatska-Rijeka: Sprave za prijelome, vijci i pločice
2016/S 225-410681
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Klinički bolnički centar Rijeka
40237608715
Krešimirova 42
Služba(e) za kontakt: Služba za poslove nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Jadranka Badurina
51000 Rijeka
Hrvatska
Telefon: +385 51658593
E-pošta: nabava-jadranka@kbc-rijeka.hr
Telefaks: +385 51214216
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0025763
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Klinički bolnički centar Rijeka.
NUTS kod HR031
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 9 730 273 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa 133141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 35 000 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 58 090 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 525 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 138 700 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 49 510 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 201 700 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 234 850 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 40 500 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 84 750 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 331 850 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 50 400 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 64 000 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 50 250 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 158 940 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 206 612 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 710 285 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 514 496 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 75 244 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 15 240 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 165 905 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 63 160 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 17 640 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 136 365 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 85 060 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 975 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 696 076 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 52 250 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 36 080 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 106 500 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 67 620 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 580 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 250 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 75 400 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 200 HRK
33141770
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 42 900 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
4.1.1. Izvod o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se isti ne izdaje u zemlji sjedišta gospodarskog subjekta onda izjavom s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Traženi dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Ponuditelj je sposoban ukoliko priloži valjan izvod odnosno izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela kojim dokazuje da ima registriranu djelatnost u svezi s predmetom nabave, da protiv njega nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio;
4.1.2. Dozvola za promet medicinskim proizvodima sukladno Zakonu o medicinskim proizvodima (NN br. 76/13, čl. 3. st. 30., čl. 47, čl. 51., čl. 52.). Navedenom dozvolom ponuditelj sa sjedištem u Republici Hrvatskoj dokazuje da je upisan u očevidnik veleprodaja medicinskih proizvoda pri Agenciji za lijekove i medicinske proizvode, odnosno ukoliko ponuditelj ima sjedište u nekoj drugoj državi Europske unije dokazuje da ispunjava sve uvjete za obavljanje djelatnosti prometa na veliko medicinskih proizvoda u državi u kojoj ima sjedište. Ponuditelj je sposoban ako ima valjanu dozvolu za promet medicinskim proizvodima izdanu od strane Agencije za lijekove i medicinske proizvode, odnosno ako ima potvrdu, izjavu ili dozvolu izdanu od nadležnog tijela u državi sjedišta da ispunjava sve uvjete za obavljanje djelatnosti prometa na veliko medicinskih proizvoda u državi u kojoj ima sjedište.
Ukoliko ponuditelj uvozi i nudi medicinske proizvode iz trećih zemalja (zemlje koje nisu članice EU-a) dužan je, uz dozvolu za promet medicinskim proizvodima, priložiti izjavu proizvođača iz koje je vidljivo da proizvođač dozvoljava ponuditelju nuđenje medicinskih proizvoda.
Ostali ponuditelji koji nisu uvoznici, a nude medicinske proizvode iz trećih zemalja, uz dozvolu za promet medicinskim proizvodima, dostavljaju dokaz da je nuđena roba već uvezena na prostor EU-a i stavljena u promet od strane ovlaštenog zastupnika proizvođača. Dokaz se dostavlja u obliku izjave koju izdaje ili ovlašteni zastupnik ili distributer od kojeg ponuditelj kupuje robu ukoliko ne kupuje direktno od ovlaštenog zastupnika.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dostaviti dokumente navedene u točkama 4.1.1. i 4.1.2.
4.2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti, te dokumenti kojima dokazuje sposobnost
4.2.1. Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde. Od potvrda izdanih ili potpisanih od strane naručitelja iz Zakona o javnoj nabavi, odnosno od potvrda izdanih od privatnog subjekta ili od priložene izjave gospodarskog subjekta o uredno izvršenim ugovorima uz dokaz da je potvrda zatražena, minimalno se 1 mora odnositi na izvršenje istog ili sličnog ugovora. Potvrda mora sadržavati podatke o nazivu i sjedištu ugovornih strana, predmetu ugovora, vrijednosti ugovora, vremenu i mjestu ispunjenja ugovora te navod o urednom ispunjenju ugovora. Navedenim dokazom ponuditelj mora dokazati da je uredno izvršavao preuzete ugovorne obveze prema naručiteljima;
4.2.2. Izjava o sukladnosti proizvoda (Declaration of conformity) sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN br. 143/13, čl. 81.) i Zakonu o medicinskim proizvodima (NN br. 76/13, čl. 31., t. 1.). Ponuditelj je sposoban ako ima izjavu o sukladnosti proizvoda koju izdaje proizvođač i na kojoj se obavezno nalazi podatak o tome tko je ovlašteni zastupnik proizvođača za EU ukoliko je proizvođač iz trećih zemalja (zemlje koje nisu članice EU). Na priloženom dokumentu potrebno je jasno naznačiti na koju stavku koje grupe/podloge se ono odnosi;
4.2.3. Potvrda o sukladnosti, tzv. CE certifikat, odnosno dokaz da proizvod ima CE oznaku, sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN br. 143/13, čl. 81.) i Zakonu o medicinskim proizvodima (NN br. 76/13, čl. 31., čl. 32., čl. 33. i čl. 46.). Ponuditelj je sposoban ako ima potvrdu – CE certifikat – izdanu od strane nadležnih instituta ili priznatih tijela za kontrolu kvalitete. Na priloženom dokumentu potrebno je jasno naznačiti na koju stavku koje grupe/podloge se ono odnosi;
4.2.4. Katalozi, prospekti, specifikacije sa tehničkom specifikacijom predmeta nabave kojim se nedvojbeno dokazuje, a naručitelj može prepoznati da ponuđeni predmet nabave odgovara navedenom u specifikaciji. Katalog, prospekti i specifikacije mogu biti na 1 od svjetskih jezika;
4.2.5. Uzorci proizvoda (ako su potrebni) za one stavke kod kojih je navedeno u Troškovniku iz točke 9. ove dokumentacije. Uzorcima se nedvojbeno dokazuje da roba koja se nudi odgovara onoj koja je tražena specifikacijom predmeta nabave. Uzorci se dostavljaju uz ponudu i čine njezin sastavni dio te se ne vraćaju.
Gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati naručitelju da će imati na raspolaganju resurse nužne za izvršenje ugovora, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje gospodarskom subjektu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
Odjeljak IV.: Postupak
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
Mark Medical d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića br. 5 71000 Sarajevo
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
Osteo - med d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne bb., Poslovni Centar Robot 71000 Sarajevo
-
PIRO-PROMET d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Vila broj 5 74260 Tešanj
-
AKO MED d.o.o. Banja Luka - ulica Dr Mladena Stojanovića broj 43 78000 Banja Luka
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - E-medIT d.o.o. - ul. Soukbunar broj 5 71000 Sarajevo
-
09.03.2017
-
12.01.2017
-
28.12.2016
-
08.03.2017
-
31.01.2017
-
23.02.2017