Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.11.2016. 09:45

(HR) Nabavka radiofarmaceutika za potrebe PET CT-a s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s 1 gospodarskim subjektom

Izvor: Official Journal of the European Union, 24.11.2016.

Hrvatska-Zagreb: Laboratorijski reagensi

2016/S 227-414095

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Klinički bolnički centar Zagreb
46377257342
Kišpatićeva 12
Služba(e) za kontakt: Služba za provođenje postupaka javne nabave, Služba nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Renata Szabo, Nevenka Soldo
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: rszabo@kbc-zagreb.hrnevenka.soldo@kbc-zagreb.hr

Internetska adresa(e):

Glavna adresa javnog naručitelja: http://www.kbc-zagreb.hr/

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0025976

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Zdravstvo
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Nabava radiofarmaceutika za potrebe PET CT-a s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s 1 gospodarskim subjektom.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Roba se isporučuje:
Za grupe predemta nabave I, II i III u Klinički zavod za nuklearnu medicinu i zaštitu od zračenja, Kliničkog bolničkog centra Zagreb, na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb.
Za grupu predmeta nabave IV u skladište Ljekarne Kliničkog bolničkog centra Zagreb, na lokaciji Kišpatićeva 12, Zagreb.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

Trajanje okvirnog sporazuma

Trajanje u godinama: 2

Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 9 132 000 HRK
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Nabava radiofarmaceutika za potrebe PET/CT-a s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s 1 gospodarskim subjektom.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33696500

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Prema dokumentaciji za nadmetanje – troškovniku.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 9 132 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Podaci o grupama

Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa I
1)Kratak opis
Prema dokumentaciji za nadmetanje – troškovniku.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33696500

3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 199 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 2 Naziv grupe: Grupa II
1)Kratak opis
Prema dokumentaciji za nadmetanje – troškovniku.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33696500

3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 6 678 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 3 Naziv grupe: Grupa III
1)Kratak opis
Prema dokumentaciji za nadmetanje – troškovniku.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33696500

3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 355 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 4 Naziv grupe: Grupa IV
1)Kratak opis
Prema dokumentaciji za nadmetanje – troškovniku.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

33696500

3)Količina ili opseg
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 900 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – bjanko zadužnicu – sukladno točki 9. dokumentacije za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Plaćanje najkasnije u roku od 60 dana, a sukladno odredbama Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi obveza (NN br. 108/12, 144/12, 81/13,112/13), od primopredaje svake isporučene količine robe ili ispostavljene fakture, odnosno na način kako će biti utvrđeno Okvirnim sporazumom odnosno ugovorom sklopljenim na temelju Okvirnog sporazuma.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni, ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Dokaz da gospodarski subjekt i osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta nije pravomoćno osuđena za bilo koje kazneno djelo iz članka 67. stavka 1. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14).
Dokaz da nad gospodarskim subjektom nije otvoren stečaj, da nije u postupku likvidacije, da njime ne upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, da nije u nagodbi s vjerovnicima, da nije obustavio poslovne djelatnosti ili da se ne nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Potvrda porezne uprave o plaćanju dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
Dozvola za promet medicinskim proizvodima sukladno Zakonu o medicinskim proizvodima (NN br. 76/13).
Ponuditelj će biti isključen iz postupka javne nabave ukoliko je ponuditelj u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način, a sukladno članku 68. stavku 1. točki 4. Zakona o javnoj nabavi.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
A- popis značajnih isporuka medicinskog potrošnog materijala, izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini;
B- najmanje 1 potvrdu naručitelja iz tog popisa koja sadrži podatke o nazivu i sjedištu ugovornih strana, predmetu ugovora, vrijednosti ugovora, vremenu i mjestu ispunjenja ugovora te navod o urednom ispunjenju ugovora;
C- garancija proizvođača o dostupnosti traženih reagnesa za cijelo vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma odnosno Ugovora sklopljenog na temelju Okvirnog sporazuma;
D- dokaz da ponuditelj raspolaže kontejnerom koji je kompatibilan sustavu za injiciranje Intego tvrtke Bayer Inc. i bočici koju isporučuje;
E- dokaz da ponuditelj raspolaže kontejnerom od volframa koji je kompatibilan sustavu za injiciranje Intego tvrtke Bayer Inc. i bočici koju isporučuje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
1.1.2.A.174
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
12.1.2017 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 180 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 12.1.2017 - 12:00

Mjesto:

Klinički bolnički centar Zagreb, Kišpatićeva 12, Upravna zgrada, Nastavni centar Istok, prizemlje, Dvorana 1.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
21.11.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: