Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.12.2016. 09:26
(HR) Nabavka kamera: HD studijska kamera lanci, kamera lanci za studio u Bogovićevoj, mini kamera s priborom...
Hrvatska-Zagreb: Televizijska i audiovizualna oprema
2016/S 240-438188
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Hrvatska radiotelevizija, javna ustanova
68419124305
Prisavlje 3
Služba(e) za kontakt: Odjel javne nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Jelena Vuković
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16342606
E-pošta: jelena.vukovic@hrt.hr
Telefaks: +385 16343831
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0027552
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Skladište HRT-a, Prisavlje 3, Zagreb.
NUTS kod HR011
32320000
Količina predmeta nabave za grupu B): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Količina predmeta nabave za grupu C): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Količina predmeta nabave za grupu D): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Količina predmeta nabave za grupu E): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Količina predmeta nabave za grupu F): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Količina predmeta nabave za grupu G): Sukladno troškovniku koji čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 323 170 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: A) HD studijski kamera lanci32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 931 000 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 480 000 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 83 170 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 360 000 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 400 000 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 60 000 HRK
32320000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 9 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Garancija banke mora biti bezuvjetna, neopoziva i naplativa na 1. pisani poziv. Period važenja garancije banke za uredno ispunjenje Ugovora mora biti do ugovorenog roka isporuke + 30 dana respiro.
Ukoliko se kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora daje novčani polog, uplaćena sredstva biti će vraćena nakon proteka 30. dana od dana završetka isporuke, ako je jamstvo neiskorišteno.
Obveza dostave garancije banke za dobro izvršenje ugovornih obveza ili potvrde o uplati sredstava u svrhu jamstva za uredno ispunjenje ugovora, prilikom dostave potpisanog ugovora o javnoj nabavi smatra se bitnim sastojkom istog.
U slučaju da krivnjom odabranog ponuditelja dođe do zakašnjenja s isporukom robe, odabrani ponuditelj se obvezuje za svaki dan zakašnjenja platiti iznos 0,1 % od ukupno ugovorene cijene robe, s tim da ukupna ugovorna kazna ne može iznositi više od 5 % ugovorene cijene. Odabrani ponuditelj se obvezuje ugovornu kaznu platiti u roku 15 dana od primitka pisanog zahtjeva naručitelja.
Predložak izjave čini sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Naručitelj zadržava pravo provjere okolnosti iz članka 67. stavka 1. točke 1. Zakona u skladu sa st. 4. i st. 5. istog članka.
Potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta ako se ne izdaje prethodno navedena potvrda ili izjava pod prisegom ili odgovarajuća izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjava s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda porezne uprave o stanju duga ili prethodno naveden jednakovrijedni dokument kao dokaz da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Dokument ne smije biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.
Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje prethodno navedeni izvod ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili izjava pod prisegom ili odgovarajuća izjava osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjava s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju prethodno navedeni izvod ili jednakovrijedni dokument ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti kao dokaz da nad gospodarskim subjektom u svojstvu ponuditelja nije otvoren stečaj i da isti nije u postupku likvidacije.
Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati nepostojanje razloga za isključenje.
Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno ako se isti ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, izjava s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela kao dokaz da je ponuditelj upisan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne i poslovne sposobnosti.
Za grupe A), B), C), D), E), F) i G)
Popis istih ili sličnih ugovora o isporuci roba izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, u skladu s čl. 9. st. 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (NN br. 10/12). Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci robe sadrži ili mu se prilaže najmanje 1 potvrda druge ugovorne strane (s popisa) potpisana ili izdana od naručitelja.
Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci robe sadrži ili mu se prilaže najmanje 1 potvrda druge ugovorne strane (s popisa) potpisana ili izdana od privatnog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, javni naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Potvrda mora sadržavati sljedeće podatke:
1. Predmet ugovora;
2. Naziv ugovornih strana;
3. Iznos ugovora;
4. Datum isporuke robe;
5. Navod o uredno ispunjenim ugovorima.
Radi jasnog razumijevanja, naručitelj ističe da je potrebno priložiti ukupno najmanje 1 potvrdu o urednoj isporuci robe za svaku od grupa za koju se podnosi ponuda, neovisno radi li se o naručitelju u smislu Zakona ili privatnom subjektu.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Popis istih ili sličnih ugovora o isporuci roba izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini popraćen s najmanje 1 potvrdom.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Soba 2.08b, II kat, B30, HRT, Prisavlje 3, Zagreb.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
PROVIDING d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 16 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
AVC d.o.o.Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović broj 7 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
Telekom Srpske a.d. Banja Luka Mtel a.d. Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka