Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 05.01.2017. 12:10

(HR) Nabavka vozila za čišćenje tramvajskih pruga putem financijskog leasinga

Izvor: Official Journal of the European Union, 05.01.2017.

Hrvatska-Zagreb: Željeznička vozila za održavanje ili servisiranje

2017/S 003-003963

Poziv na nadmetanje

Roba

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0030098

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 105
Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Lokalne ili regionalne jedinice
I.3)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da

Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987
Hrvatska

 

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Vozilo za čišćenje tramvajskih pruga putem financijskog leasinga.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Najam s pravom kupnje
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja predmeta nabave je grad Zagreb, Zagrebački holding d. o. o., Podružnica Zagrebački električni tramvaj, Ozaljska 105.

NUTS kod HR011

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Predmet nabave je: vozilo za čišćenje tramvajskih pruga putem financijskog leasinga.
Višenamjensko specijalno vozilo za čišćenje pruga Podružnici ZET neophodno je za provođenje propisanih periodičkih čišćenja žljebova tramvajske pruge u gradu Zagrebu od pijeska, lišća i drugih nečistoća (šuta, šljunak i sl.). Zbog nečistoća unutar žljebova tramvajskih tračnica, povećan je rizik iskakanja vozila iz tračnica koji uz materijalnu štetu može prouzročiti i po život kobne posljedice. Za redovno čišćenje kolosijeka i remiza u gradu Zagrebu, koje zajedno obuhvaćaju oko 136 km pruge, potrebno je 5 tjedana, nakon čega se postupak ponavlja.
Specijalno vozilo za čišćenje tramvajskih pruga mora biti prilagođeno kolosijeku slijedećih karakteristika:
Razmak kolosijeka 1 000 mm,
Vrsta tračnice 60R1 (Ri60),
Radijus tramvajskog kolosijeka min 1 700 mm,
Uspon tramvajske pruge max 7 %,
Konstrukcija podvozja omogućava,
Normalne manevre cestovnog vozila, 150 mm,
Npr. penjanje na rubni kamen visine.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

34621200

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina predmeta nabave razvidna je iz priloženog troškovnika.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 000 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Sukladno točki 13. Jamstva u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Plaćanje će se vršiti:
— učešće 20 % od bruto nabavne vrijednosti predmeta leasinga plaća se s počekom od 60 dana.
Vrijednost objekta leasinga plaća se u 60 mjesečnih rata, računajući od dana isporuke cijelog predmeta nabave, putem ispostavljenih računa ponuditelja (davatelja leasinga) sukladno otplatnom planu. Leasing rate su promjenjive ovisno o promjeni tečaja EUR-a. 1. rata leasinga se obračunava od 1. dana u mjesecu koji slijedi nakon mjeseca u kojemu je isporučen objekt leasinga. Ponuditelj će ispostavljati račune za ostale rate financijskog leasinga naručitelju najkasnije do 10. u mjesecu za tekući mjesec. Ponuditelj će ispostaviti račun mjesečno a u skladu s iskazanom mjesečnom ratom leasinga navedenom u Troškovniku, odnosno u otplatnom planu. Račun za leasing ratu se ispostavlja u HRK po srednjem tečaju EUR-a Hrvatske narodne banke na dan ispostavljanja fakture. Račun se plaća u HRK po srednjem tečaju Hrvatske narodne banke. Plaćanje će se obavljati temeljem ispostavljenog računa u roku od 30 dana od dana ispostavljanja računa. Primopredajni zapisnik potpisan i ovjeren od strane odgovornih osoba predstavnika ponuditelja i naručitelja (Podružnice) preduvjet su za plaćanje prve leasing rate.
Kao jamstvo urednog izvršavanja plaćanja, naručitelj će dati 1 zadužnicu u visini iznosa financiranja s propisanom solemnizacijom po javnom bilježniku.
Davatelj leasinga nema pravo na obračun interkalarne kamate.
Za zakašnjela plaćanja ponuditelj ima pravo obračunati zateznu kamatu. Trošak opomene ponuditelja se ne naplaćuje.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: da
Opis posebnih uvjeta: Sukladno točki 33. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni i ostali razlozi isključenja, kao i uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje, navedeni su u točkama 14. i 15.1. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
2016-2589
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
14.2.2017 - 09:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 14.2.2017 - 9:00

Mjesto:

Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, I. kat, soba 101.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
30.12.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: