Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 20.02.2017. 14:59

(HR) Nabavka tonera, traka, cartridgea za kopirne strojeve, faks aparate i pisače za godišnje potrebe

Izvor: Official Journal of the European Union, 31.12.2016.

Hrvatska-Zagreb: Patrone s tonerom

2016/S 253-466839

Poziv na nadmetanje – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2004/17/EZ

Odjeljak I.: Naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

HP – Hrvatska pošta d. d.
87311810356
Jurišićeva 13
Služba(e) za kontakt: Ured za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Martina Juričić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14981079
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Telefaks: +385 14981295

Internetska adresa(e):

Glavna adresa naručitelja: https://www.posta.hr/

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029425

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Glavna djelatnost
Poštanske usluge
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Nabava tonera, traka, cartridgea za kopirne strojeve, faks aparate i pisače za godišnje potrebe.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto isporuke robe je lokacija naručitelja na adresi: HP – Hrvatska pošta d. d., Centralno skladište, Harambašićeva 41, HR-10000 Zagreb.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Predmet nabave su toneri, trake i tinte za kopirne strojeve, faks aparate i pisače raznih proizvođača, a sukladno detaljnom opisu, vrstama i količinama specificiranim u Troškovniku koji se nalazi u prilogu Dokumentacije za nadmetanje.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

30125100

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Sukladno članku 4. stavak 1. alineja b) Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (NN br. 10/12) naručitelj je u predmetnom postupku nabave odredio okvirnu količinu predmeta nabave s obzirom da se zbog prirode predmeta nabave ne može unaprijed odrediti točna količina. Stvarna nabavljena količina predmeta nabave na temelju sklopljenog ugovora o javnoj nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine. Ukupna plaćanja bez PDV-a na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 900 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 12 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
(1) Ponuditelji dostavljaju jamstvo za ozbiljnost ponude za slučajeve određene u Dokumentaciji za nadmetanje. Jamstvo za ozbiljnost ponude iznosi 195 000 HRK. Ponuditelji mogu kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostaviti kako slijedi: bankarsku garanciju ili uplatiti novčani polog;
(2) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora: odabrani ponuditelj dužan je u roku 15 dana po stupanju na snagu ugovora predati naručitelju u izvorniku jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza i to u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na 1. poziv za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, u iznosu 10 % vrijednosti ugovora s PDV-om.
Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Sukladno točki 25. Dokumentacije za nadmetanje.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni razlozi isključenja ponuditelja
Temeljem članka 67. stavka 1. točke 1. Zakona, naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od kaznenih djela iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta.
Temeljem članka 80. stavka 1. Direktive 2014/25/EU i članka 57. stavka 1. Direktive 2014/24/EU, naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
B. ako utvrdi da je gospodarski subjekt ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela tog gospodarskog subjekta ili ima ovlasti reprezentacije, donošenja odluka ili nadzora u njemu pravomoćnom presudom osuđena za neko od kaznenih djela navedena u članku 57. stavku 1. Direktive 2014/24/EU.
Temeljem članka 67. stavka 1. točaka 2. i 3. Zakona, naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
C. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe);
D. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata kojima se dokazuju razlozi isključenja i uvjeti sposobnosti gospodarskih subjekata.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. Ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
B. Ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
C. Ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji Naručitelj može dokazati na bilo koji način.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
A. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
Svaki ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: B. Dokaz financijske sposobnosti
Dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta (primjerice dokument BON-2/SOL-2).
Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: C. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane;
D. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Opis tehničkih mogućnosti i mjera za osiguranje kvalitete dobavljača sukladno članku 72. stavku 3. točki 4. Zakona odnosno dokazi jednakovrijednosti koje je potrebno dostaviti u slučaju nuđenja jednakovrijendog proizvoda.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
01.01.03.
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije(osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
8.2.2017 - 12:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
do: 8.7.2017
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 8.2.2017 - 12:00

Mjesto

HP – Hrvatska pošta d. d., Jurišićeva 13, III. kat, soba 317, Zagreb.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
28.12.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: