Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.02.2017. 14:59
(HR) Nabavka tonera, traka, cartridgea za kopirne strojeve, faks aparate i pisače za godišnje potrebe
Hrvatska-Zagreb: Patrone s tonerom
2016/S 253-466839
Poziv na nadmetanje – sektorska nabava
Roba
Odjeljak I.: Naručitelj
HP – Hrvatska pošta d. d.
87311810356
Jurišićeva 13
Služba(e) za kontakt: Ured za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Martina Juričić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14981079
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Telefaks: +385 14981295
Internetska adresa(e):
Glavna adresa naručitelja: https://www.posta.hr/
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029425
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto isporuke robe je lokacija naručitelja na adresi: HP – Hrvatska pošta d. d., Centralno skladište, Harambašićeva 41, HR-10000 Zagreb.
NUTS kod HR
30125100
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 900 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
(2) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora: odabrani ponuditelj dužan je u roku 15 dana po stupanju na snagu ugovora predati naručitelju u izvorniku jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza i to u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na 1. poziv za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, u iznosu 10 % vrijednosti ugovora s PDV-om.
Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Temeljem članka 67. stavka 1. točke 1. Zakona, naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od kaznenih djela iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta.
Temeljem članka 80. stavka 1. Direktive 2014/25/EU i članka 57. stavka 1. Direktive 2014/24/EU, naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
B. ako utvrdi da je gospodarski subjekt ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela tog gospodarskog subjekta ili ima ovlasti reprezentacije, donošenja odluka ili nadzora u njemu pravomoćnom presudom osuđena za neko od kaznenih djela navedena u članku 57. stavku 1. Direktive 2014/24/EU.
Temeljem članka 67. stavka 1. točaka 2. i 3. Zakona, naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
C. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe);
D. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata kojima se dokazuju razlozi isključenja i uvjeti sposobnosti gospodarskih subjekata.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. Ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
B. Ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
C. Ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji Naručitelj može dokazati na bilo koji način.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
A. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
Svaki ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta (primjerice dokument BON-2/SOL-2).
Detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane;
D. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Opis tehničkih mogućnosti i mjera za osiguranje kvalitete dobavljača sukladno članku 72. stavku 3. točki 4. Zakona odnosno dokazi jednakovrijednosti koje je potrebno dostaviti u slučaju nuđenja jednakovrijendog proizvoda.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto
HP – Hrvatska pošta d. d., Jurišićeva 13, III. kat, soba 317, Zagreb.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
Unibans d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 71000 Sarajevo
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
MP Sistemi d.o.o. Ljubljana - Brnčičeva ul.21 1231 Ljubljana
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar