Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.06.2017. 15:32
Nabavka printera, računala i potrošnog materijala
OBAVIJEST O NABAVI
307-7-1-12-3-12/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA ŽUPANIJE ZAPADNOHERCEGOVAČKE
IDB/JIB 4272016100000
Kontakt osoba Bruno Kraljević
Adresa Kralja Zvonimira 1
Poštanski broj 88320 Ljubuški (hp mo)
Općina/Grad Ljubuški
Telefon (039) 830-815
Faks (039) 830-890
Elektronička pošta mup.zzh@tel.net.ba
Internet adresa www.mupzzh.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Zapadnohercegovački kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava printera, računala i potrošnog materijala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Potrebno je nabaviti rabljene : monitore, desktop računala, mrežne preklopnike i pisače .
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30213000-5 | Osobna računala |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
35.000,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
35000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
u sjedištu Ministarstva
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
rok isporuke uvećan za garantni rok
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Kao u tenderskoj
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Kao u tenderskoj
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
12.6.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 12.6.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.6.2017. 12:15:00
Adresa i mjesto u sjedištu Ministarstva , Kralja Zvonimira 1, Ljubuški, ured broj 16
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuditelji se obavještavaju da sve informacije u svezi s postupkom javne nabave : uvid i preuzimanje tenderske
dokumentacije, zahtjev za pojašnjenje, mogu dobiti isključivo u informacijskom sistemu E-nabave, u protivnom drugi način
korespondencije Ministarstvo ne smatra validnim. Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ministarstva i
gospodarskih subjekata obavljat će se u Informacijskom sustavu E-nabave
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GBG d.o.o. Sarajevo - ul. Dajanli Ibrahim bega br. 8 71000 Centar
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
MMCC d.o.o. Sarajevo - ul. Džavida Haverića br. 7b 71000 Sarajevo
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
ERC ZIPO, d.o.o. Sarajevo - ul. Ložionička br. 2 71000 Novo Sarajevo