Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 14.06.2017. 11:15
(HR) Nabavka mopeda s održavanjem
Hrvatska-Zagreb: Mopedi
2017/S 112-226252
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Roba
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
HP – Hrvatska pošta d. d.
87311810356
Jurišićeva 13
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14981079
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Telefaks: +385 14981295
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: http://hrvatska.posta.hr
Adresa profila kupca: http://hrvatska.posta.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F5-0011810
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Poštanske usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Nabava mopeda s održavanjem.
Referentni broj: 04.04.01.
II.1.2)Glavna CPV oznaka
34421000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave je nabava mopeda s održavanjem sukladno detaljnom opisu i količinama određenim u Tehničkim specifikacijama u dijelu F i Troškovniku u dijelu J Dokumentacije o nabavi.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 4 600 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
34421000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Mjesto isporuke mopeda su lokacije Naručitelja po gradovima navedenim u „Planu distribucije i mjesta isporuke” iz Dokumentacije o nabavi. Mjesto pružanja usluga održavanja mopeda su ovlašteni servi.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave je nabava mopeda s održavanjem sukladno detaljnom opisu i količinama određenim u Tehničkim specifikacijama u dijelu F i Troškovniku u dijelu J Dokumentacije o nabavi.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Cijena
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 4 600 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 28
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Kao dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti naručitelj će prihvatiti:
— Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.) za sve gospodarske subjekte u ponudi.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
(1) Jamstvo za ozbiljnost ponude:
Gospodarski subjekt dostavlja jamstvo za ozbiljnost ponude za slučajeve određene Dokumentacijom o nabavi. Jamstvo za ozbiljnost ponude iznosi 135 000 HRK.
Ponuditelji mogu kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostaviti kako slijedi:
— bankarsku garanciju, ili
— uplatiti novčani polog.
(2) Jamstveni rok i uvjeti sukladno točki 24. Dokumentacije o nabavi.
(3) Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi: Odabrani ponuditelj dužan je u roku 10 dana po stupanju na snagu ugovora predati naručitelju u izvorniku jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza i to u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na prvi poziv.
O svemu detaljnije u Dokumentaciji o nabavi.
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Rok, način i uvjeti plaćanja određeni su točkom 25. Dokumentacije o nabavi.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Gospodarski subjekt je fizička ili pravna osoba, uključujući podružnicu, ili javno tijelo ili zajednica tih osoba ili tijela, uključujući svako njihovo privremeno udruženje, koja na tržištu nudi izvođenje radova ili posla, isporuku robe ili pružanje usluga. Detaljnije u Dokumentaciji o nabavi.
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Uvjeti izvršenja ugovora određeni su točkom 29. Dokumentacije o nabavi.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 20/07/2017
Lokalno vrijeme: 13:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 15/12/2017
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 20/07/2017
Lokalno vrijeme: 13:00
Mjesto:
HP – Hrvatska pošta d. d., Jurišićeva 13, III. kat, soba 317, Zagreb.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
12/06/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OTTO BOCK ADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina broj 85 71000 Sarajevo
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
Blok d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 253 71210 Ilidža
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SARADIS d.o.o. Sarajevo, Vogošća - ul.Barica broj 103 71000 Sarajevo
-
AGROMEHANIKA-KOMERC d.o.o. Banja Luka - Ulica Prote Nikole Kostića bb 78000 Banja Luka
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
BRČKO - GAS d.o.o. Brčko, ul. Banjalučka br.8 - Banjalučka br. 8 76000 Brčko Distrikt
-
DIGITAL CITY d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga br. 2 71000 Sarajevo
-
MARKETAUTO d.o.o. Laktaši - Svetosavska ulica broj 221 78250 Laktaši
-
NIZ KOMERC d.o.o. Banja Luka - Ul.Vojvode Pere Krece br 27 78000 Banja Luka
-
MOTO SHOP 7 Bojan Majkić s.p. Banja Luka - Njegoševa 34A, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
18.07.2017