Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.06.2017. 15:05

(poništenje poziva) Nabavka opreme za rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjenu kablova na kotlu

Izvor: Akta.ba, 15.06.2017.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje , f „ Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broi: 11646/17

Dana, 13.06.2017. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" brojr 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine u postupku javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka - interni broj 36/17, Uprava preduzeća donijela je:

 

O D L U K U

o poništenju postupka javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem

otvorenog postupka - interni broj 36/17

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine, te se poništava postupak javne nabavke u predmetu: „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka -- interni broj 36/17 , jer nijedna primljena ponuda nije prihvatljiva za ugovorni organ.

 

Član 2.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 5.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 3581/17 od 23.02.2017. godine i Odluke o davanju saglasnosti MH "Elektroprivreda RS" Trebinje, kojom je pokrenut postupak javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" broj 1.1/03/1-502-2/17 od 16.03.2017. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 150.000,00 KM bez PDV-a

Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-190-3-80/17. od 22.03.2017. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u ,,SI. glasniku BiH" broj: 21/17 od 24.03.2017. godine.

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 7357/17 od 18.04.2017. godine.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 04.05.2017. godine Izvještaj o radu sa preporukom za poništenje postupka broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine, u postupku javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka - interni broj 36/17. U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće: Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 19.04.2017. godine do 12°°) na Protokol Preduzeća su zaprimljene dvije ponude, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema

Ponuđena cijena

1.

„KALDERA COMPANY" D.O.O. LAKTAŠI

7406/17 19.04.17. u 0820

132.157,80 KM bez PDV-a

 

2.

„MASTER INŽENJERING" D.O.O. SUBOTICA

7464/17 19.04.17. u 11°°

109.755,00 EUR preračunato po srednjem kursu CB RS =214.662,12 KM bez PDV-a

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 19.04.2017. godine do 1200 časova.

 

 

(Prilog: Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 7478/17 od 09.04.2017. godine)

Prilikom otvaranja ponuda, Komisija za nabavke je pročitala naziv ponuđača, ukupno ponuđenu cijenu i eventualne popuste. Zapisnik sa otvaranja ponuda prisutnom ponuđaču uručen je lično, i na isti nije bilo primjedbi.

 

PONUDE KOJE NiSU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE 1 MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:

1.

„KALDERA COMPANY" D.O.O. LAKTAŠI

Tačkom 3.1.2 tenderske dokumentacije je zahtijevano:

Ponuđači su obavezni u svojoj ponudi dostaviti dokaze da je ponuđena roba istih ili boljih tehničkih karakteristika nego zahtijevana. Dokaze dostaviti u vidu:

-Uzoraka u originalnim pakovanjima iz kojih se vidi kvalitet tražene robe Napomena:

-Iz dostavljenog dokaza se pored svih zahtijevanih tehničkih karakterisitka mora vidjeti i namjena ponuđenog proizvoda.

-Uzorke, u slučaju dostavljanja, su ponuđači obavezni zapakovati u zasebnu kutiju, koja mora biti jasno obilježena nazivom i navedena u sadržaju ponude kao sastavni dio ponude. Tačko 6.1 tenderskog dokumenta je zahtijevano: n) Uzorci u skladu sa tačkom 3.1.2. TD za poziciie 12,13,14

-Ponuđač za poziciju 12 (Kabl produžni KX za termopar tip K (NiCr-Ni) 7x2x1,5 mm2; izolacija: silikon-staklena vlakna: opleten čeličnom armaturom; (do 180 °C)) niie dostavio odROvaraiuči uzorak. Ponuđač je za ovu poziciju dostavio kabl 2x1 mm2; izolacija: silikon-staklena vlakna; opleten čeličnom armaturom, što pozicijom 12 nije traženo.

Za poziciju 14 (stezaljke redne za kompenzacioni kabl tipa KX (NiCr-Ni); 0,2-2,5 mm2; tip: TSK 2,5K BG) ponuđač nije dostavio stezaljku za kompenzacioni kabl NiCr-Ni, nego običnu Fe stezaljku, što pozicijom 14 tenderskog dokumenta nije traženo. Ponuđač nije prihvatljiv za ugovorni organ.

2.

„MASTER INŽENJERING" D.O.O. SUBOTICA Tačkom 4.6 tenderske dokumentacije je zahtijevano:

Potrebni dokazi u cilju ocjene sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (uslovima iz tačke 4.5 Tenderske dokumentacije):

Izvod iz Sudskog registra ili dokument koji je ekvivalentan izvodu iz sudskog registra odnosno posebna izjava ili potvrda nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, sve prema važećim propisima zemlje sjedišta ponućača zemlje u kojoj je registrovan ponuđač.

Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude;

Ponuđač je u sklopu svoje ponude, na listovima 30 i 31 dostavio izvod o registraciji privrednog subjekta u formi kopije koja nije ovjerena od strane nadležne institucije. Ponuđač nije prihvatljiv za ugovorni organ.

 

 

Slijedom navedenog Komisija je jednoglasno zaključila da niti jedan ponuđač nije zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova zahtijevanih predmetnom tenderskom dokumentacijom.

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, Komisija konstatuje, da nijedna dostavljena ponuda nije ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao ni sve tehničke i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa.

 

POUKAO PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: