Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.06.2017. 15:05
(poništenje poziva) Nabavka opreme za rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjenu kablova na kotlu
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje , f „ Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broi: 11646/17
Dana, 13.06.2017. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" brojr 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine u postupku javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka - interni broj 36/17, Uprava preduzeća donijela je:
O D L U K U
o poništenju postupka javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem
otvorenog postupka - interni broj 36/17
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine, te se poništava postupak javne nabavke u predmetu: „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka -- interni broj 36/17 , jer nijedna primljena ponuda nije prihvatljiva za ugovorni organ.
Član 2.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skladu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 5.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 3581/17 od 23.02.2017. godine i Odluke o davanju saglasnosti MH "Elektroprivreda RS" Trebinje, kojom je pokrenut postupak javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" broj 1.1/03/1-502-2/17 od 16.03.2017. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 150.000,00 KM bez PDV-a
Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-190-3-80/17. od 22.03.2017. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u ,,SI. glasniku BiH" broj: 21/17 od 24.03.2017. godine.
Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 7357/17 od 18.04.2017. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 04.05.2017. godine Izvještaj o radu sa preporukom za poništenje postupka broj: 8582/17 od 04.05.2017. godine, u postupku javne nabavke „Nabavka rekonstrukcije kablovskih trasa i zamjena kablova na kotlu" - putem otvorenog postupka - interni broj 36/17. U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće: Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 19.04.2017. godine do 12°°) na Protokol Preduzeća su zaprimljene dvije ponude, i to:
Naziv/ime ponuđača |
||||
Blagovremene ponude/datum i vrijeme prijema |
Ponuđena cijena |
|||
1. |
„KALDERA COMPANY" D.O.O. LAKTAŠI |
7406/17 19.04.17. u 0820 |
132.157,80 KM bez PDV-a |
|
2. |
„MASTER INŽENJERING" D.O.O. SUBOTICA |
7464/17 19.04.17. u 11°° |
109.755,00 EUR preračunato po srednjem kursu CB RS =214.662,12 KM bez PDV-a |
|
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 19.04.2017. godine do 1200 časova. |
(Prilog: Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 7478/17 od 09.04.2017. godine)
Prilikom otvaranja ponuda, Komisija za nabavke je pročitala naziv ponuđača, ukupno ponuđenu cijenu i eventualne popuste. Zapisnik sa otvaranja ponuda prisutnom ponuđaču uručen je lično, i na isti nije bilo primjedbi.
PONUDE KOJE NiSU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE 1 MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA: |
|
1. |
„KALDERA COMPANY" D.O.O. LAKTAŠI Tačkom 3.1.2 tenderske dokumentacije je zahtijevano: Ponuđači su obavezni u svojoj ponudi dostaviti dokaze da je ponuđena roba istih ili boljih tehničkih karakteristika nego zahtijevana. Dokaze dostaviti u vidu: -Uzoraka u originalnim pakovanjima iz kojih se vidi kvalitet tražene robe Napomena: -Iz dostavljenog dokaza se pored svih zahtijevanih tehničkih karakterisitka mora vidjeti i namjena ponuđenog proizvoda. -Uzorke, u slučaju dostavljanja, su ponuđači obavezni zapakovati u zasebnu kutiju, koja mora biti jasno obilježena nazivom i navedena u sadržaju ponude kao sastavni dio ponude. Tačko 6.1 tenderskog dokumenta je zahtijevano: n) Uzorci u skladu sa tačkom 3.1.2. TD za poziciie 12,13,14 -Ponuđač za poziciju 12 (Kabl produžni KX za termopar tip K (NiCr-Ni) 7x2x1,5 mm2; izolacija: silikon-staklena vlakna: opleten čeličnom armaturom; (do 180 °C)) niie dostavio odROvaraiuči uzorak. Ponuđač je za ovu poziciju dostavio kabl 2x1 mm2; izolacija: silikon-staklena vlakna; opleten čeličnom armaturom, što pozicijom 12 nije traženo. Za poziciju 14 (stezaljke redne za kompenzacioni kabl tipa KX (NiCr-Ni); 0,2-2,5 mm2; tip: TSK 2,5K BG) ponuđač nije dostavio stezaljku za kompenzacioni kabl NiCr-Ni, nego običnu Fe stezaljku, što pozicijom 14 tenderskog dokumenta nije traženo. Ponuđač nije prihvatljiv za ugovorni organ. |
2. |
„MASTER INŽENJERING" D.O.O. SUBOTICA Tačkom 4.6 tenderske dokumentacije je zahtijevano: Potrebni dokazi u cilju ocjene sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (uslovima iz tačke 4.5 Tenderske dokumentacije): Izvod iz Sudskog registra ili dokument koji je ekvivalentan izvodu iz sudskog registra odnosno posebna izjava ili potvrda nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, sve prema važećim propisima zemlje sjedišta ponućača zemlje u kojoj je registrovan ponuđač. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude; Ponuđač je u sklopu svoje ponude, na listovima 30 i 31 dostavio izvod o registraciji privrednog subjekta u formi kopije koja nije ovjerena od strane nadležne institucije. Ponuđač nije prihvatljiv za ugovorni organ. |
Slijedom navedenog Komisija je jednoglasno zaključila da niti jedan ponuđač nije zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova zahtijevanih predmetnom tenderskom dokumentacijom.
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, Komisija konstatuje, da nijedna dostavljena ponuda nije ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao ni sve tehničke i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa.
POUKAO PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ENERGOINVEST-DVI, d.d. Sarajevo - ul. Zujevinska broj 6, Blažuj 71210 Ilidža
-
Elektromontaža Trebinje d.o.o. Trebinje - Kolubarska bb 89101 Trebinje
-
UNIMONT d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca br. 10 89240 Gacko
-
ELEKTROFAK Export-Import Jablanica d.o.o. - Ul. Džemala Bijedića bb. 88420 Jablanica
-
KALDERA COMPANY d.o.o. Laktaši - Kobatovci b.b. 78250 Laktaši
-
ARS INŽENJERING d.o.o. Banja Luka - Ulica ciglane broj 39 78000 Banja Luka
-
DELING d.o.o. Sarajevo, Vogošća - Ul. Hotonj III20-E 71320 Vogošća
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
UMEL-DALEKOVODMONTAŽA d.o.o. Tuzla - ul. Oslobodilaca br. 2 75000 Tuzla
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Ulica Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
TEKTON d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 39 78000 Banja Luka