Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 06.07.2017. 09:15

(HR) Nabavka informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga

Izvor: Official Journal of the European Union, 06.07.2017.

Hrvatska-Zagreb: Računarska oprema i potrepštine

2017/S 127-258707

Obavijest o nadmetanju

Roba

Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje
84397956623
Antuna Mihanovića 3
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Edin Dervišević, Valentina Fiket Gavran
Telefon: +385 14595384/+385 14595418
E-pošta: edin.dervisevic@mirovinsko.hr
Telefaks: +385 14577105
NUTS kod: HR041

Internetska(-e) adresa(-e):

Glavna adresa: www.mirovinsko.hr

I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0014117
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Druga djelatnost: javna ustanova

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Nabava informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga za potrebe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. Grupa 1: Informatička oprema; Grupa 2: Infrastrukturna oprema.

 

Referentni broj: V-5/2017
II.1.2)Glavna CPV oznaka
30200000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:

 

Nabava informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga za potrebe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje na rok od 48 mjeseci. Detaljan opis elemenata/komponenti predmeta nabave sadržan je u tehničkoj specifikaciji.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 6 500 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Nabava informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga za potrebe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje. Grupa 1: Informatička oprema

 

Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
30200000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Mjesto isporuke sukladno DON-u iz točke 2.6. za Grupu 1.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Nabava informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga za potrebe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje na rok od 48 mjeseci. Detaljan opis elemenata/komponenti predmeta nabave sadržan je u tehničkoj specifikaciji. Ponuditelji su dužni ponuditi predmet nabave sukladno tehničkim specifikacijama za grupu predmeta nabave koju nude, a koje se nalaze u Prilozima 3. i 4. ove Dokumentacije. Predmet nabave uključuje isporuku, usluge popravka i otklanjanje svih nedostataka i kvarova na isporučenoj robi za vrijeme i pod uvjetima jamstvenog roka.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: 2) R = (Rn/Rp)*10
Kriterij kvalitete - Naziv: Vrijeme odziva na intervenciju / Ponder: 3) S = (Sn/Sp)*10
Kriterij troška - Naziv: 8.2.1 Cijena ponude; 1) 80 bodova / Ponder: 2) C = (Cn/Cp ) * 80
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 850 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 90
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

 

Za robu iz Grupe 1: Informatička oprema instalaciju korisničkih aplikacija i pripremu za korištenje izvodi naručitelj.

 

II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Nabava informatičke i infrastrukturne opreme putem financijskog leasinga za potrebe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje; Grupa 2: Infrastrukturna oprema

 

Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
30200000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR041
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

HZMO, Središnja služba u Zagrebu, A. Mihanovića 3.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Grupa 2: Infrastrukturna oprema.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke / Ponder: R = (Rn/Rp)*10
Kriterij kvalitete - Naziv: Vrijeme odziva na intervenciju / Ponder: S = (Sn/Sp)*10
Kriterij troška - Naziv: 1) Maksimalni broj bodova prema ovom kriteriju je 80 / Ponder: C = (Cn/Cp ) * 80
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 650 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 90
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:

 

— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegovog poslovnog nastana. Naručitelj ne propisuje starost navedenog dokumenta,

— važeće odobrenje Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga za obavljanje poslova leasinga sukladno odredbama Zakona o leasingu (Narodne novine broj 141/13).

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 10/08/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 08/11/2017
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 10/08/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:

 

HZMO, A. Mihanovića 3/II, Zagreb, soba 216.

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

Internetska adresa:www.dkom.hr

VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:

 

Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.

U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:

1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;

2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;

3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;

4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda;

5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

 

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška c. 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
04/07/2017

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: