Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.07.2017. 14:27
Nabavka bolničkog informacijskog sustava s pripadajućom opremom
OBAVIJEST O NABAVI
1060-1-1-7-3-8/17
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ŽUPANIJSKA BOLNICA ORAŠJE
IDB/JIB 4254019560003
Kontakt osoba Vera Gavrić
Adresa Treća ulica br.4
Poštanski broj 76270 Orašje (hp mo)
Općina/Grad Orašje
Telefon (031) 716-300
Faks (031) 714-680
Elektronička pošta zb.orasje@tel.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Posavski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Bolnički informacijski sustav s pripadajućom opremom
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Kupovina bolničkog (BIS) i laboratorijskog (LIS) informacijskog sustava s pripadajućom opremom.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48814000-7 | Medicinski informacijski sustavi |
Dodatni predmet(i) | 72210000-0 | Usluge programiranja paketa programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dana u tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
220000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Županijska bolnica Orašje, III ulica br.4
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja ugovornih obveza.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Nema zahtjeva.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuditelj mora biti registriran za obavljanje informatičke djelatnosti.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Ponuditelj mora ispuniti uvjete definirane u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ponuditelj mora ispuniti uvjete definirane u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
1.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 8.8.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.8.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Županijska bolnica Orašje, III ulica br.4
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Scientific Computing & Modeling Amsterdam - De Boelelaan 1083 1081 HV Amsterdam
-
RAČUNARI Banja Luka d.o.o. - Ulica Bore Stankovića broj 13 78000 Banja Luka
-
Hospital Plus d.o.o. Beograd - Svetozara Papića 21 11000 Zemun
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
SAN HG d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Lipa broj 39 71000 Sarajevo
-
PROMES d.o.o. Vogošća - ul. Safeta Krupića br. 5 71320 Vogošća
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža