Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.07.2017. 10:24
Nabavka namještaja: stolice, ormari, stolovi, vješalice, mobilni radni sto i mobilni korpusi....
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-1-1-83-3-114/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Biljana Poparić Stojanović
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka namještaja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
u skladu sa TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
21.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.8.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 21.8.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto u prostorijama Ugovornog organa, Kralja Petra I Karađorđevića br.93 (sala za
otvaranje tendera)
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Biljana Poparić Stojanović
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta biljana.poparic@postesrpske.com
Internet adresa
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Stolice
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja
oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva
za čišćenje
III Ukupna količina ili obim ugovora
u skladu sa TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
30630,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin, Ul. Kralja Petra I Karađorđevića 93
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Ormari, stolovi, vješalice, mobilni radni sto i mobilni korpusi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja
oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva
za čišćenje
III Ukupna količina ili obim ugovora
u skladu sa TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17075,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin, Ul.Kralja Petra I Karađorđevića 93
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Kuhinje sa mašinom za suđe i napom
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja
oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva
za čišćenje
III Ukupna količina ili obim ugovora
u skladu sa TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5635,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin, Ul.Kralja Petra I Karađorđevića 93
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
Mihajlović d.o.o. Bijeljina - Ljeljenča br. 56 76300 Bijeljina
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
UNIVERZAL-DO d.o.o. Doboj - ul. Svetog Save br. 79 74000 Doboj
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka