Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.08.2017. 09:17
(HR) Nabavka energetskih transformatora
Hrvatska-Zagreb: Transformatori
2017/S 158-327734
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Roba
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Hrvatski operator prijenosnog sustava d. o. o.
13148821633
Kupska 4
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Dunja Barjaktarić
Telefon: +385 51710780
E-pošta: JN-ET@hops.hr
Telefaks: +385 51271395
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.hops.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F5-0016983
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Električna energija
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Energetski transformatori s radovima ugradnje za potrebe HOPS-a.
Referentni broj: 3001-V-13/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
31170000
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Predmet ovog postupka nabave su energetski transformatori s radovima ugradnje za potrebe HOPS-a u skladu s Tehničkom specifikacijom i tablicama tehničkih podataka iz dijela B. ovog DON-a i Troškovnikom koji se nalazi u obliku excel radne datoteke i priložen je kao poseban dokument u dijelu C ove DON-a.
Predmet nabave obuhvaća:
a) Priprema za izvlačenje i izvlačenje postojećeg transformatora iz trafo boksa s odlaganjem unutar transformatorske stanice te isporuku energetskog transformatora, uvlačenje u trafo boks, montaža opreme transformatora, primarno i sekundarno spajanje, ispitivanje i puštanje u pogon;
b) Isporuka energetskog transformatora s konzerviranjem na mjestu isporuke unutar transformatorske stanice.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 130 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
31170000
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Točka 2.5. DON-a: mjesto isporuke.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet ovog postupka nabave su energetski transformatori s radovima ugradnje za potrebe HOPS-a u skladu s Tehničkom specifikacijom i tablicama tehničkih podataka iz dijela B ovog DON-a i Troškovnikom koji se nalazi u obliku excel radne datoteke i priložen je kao poseban dokument u dijelu C ovog DON-a. Predmet nabave obuhvaća:
a) Priprema za izvlačenje i izvlačenje postojećeg transformatora iz trafo boksa s odlaganjem unutar transformatorske stanice te isporuku energetskog transformatora, uvlačenje u trafo boks, montaža opreme transformatora, primarno i sekundarno spajanje, ispitivanje i puštanje u pogon;
b) Isporuka energetskog transformatora s konzerviranjem na mjestu isporuke unutar transformatorske stanice.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Rok isporuke 10 % / Ponder: 10 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok 10 % / Ponder: 10 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Vrijeme odaziva na servisnu intervenciju 5 % / Ponder: 5 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Udaljenost servisne radionice 10 % / Ponder: 10 bodova
Kriterij kvalitete - Naziv: Pogonsko iskustvo 5 % / Ponder: 5 bodova
Cijena - Ponder: 60 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 130 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 48
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.4)Objektivna pravila i kriteriji za sudjelovanje
Popis i kratki opis pravila i kriterija:
15.2. DON: Posebni uvjeti za izvršenje ugovora
15.2.1. Klauzula o integritetu;
15.2.2. Obveza prihvaćanja internih pravila HOPS-a;
15.2.3. Polica osiguranja od odgovornosti;
15.2.4. Izjava o sukladnosti.
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.1.6)Tražena jamstva :
Točka 7.1. DON-a: Jamstvo za ozbiljnost ponude;
Točka 7.2. DON-a: Jamstvo za uredno ispunjenje okvirnog sporazuma;
Točka 7.3. DON-a: Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
III.1.7)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Točka 6.2. DON-a: Nije predviđeno plaćanje predujma te naručitelj ne osigurava instrumente osiguranja plaćanja.
Račune će naručitelj platiti u roku 60 dana uplatom na transakcijski račun odabranog ponuditelja, odnosno članova zajednice ponuditelja ako se članovi zajednice drugačije ne dogovore, odnosno podugovaratelja ako mu je dio ugovora dan u podugovor.
Ugovorenu cijenu naručitelj će platiti na slijedeći način:
a) do 90 % ugovorne cijene platit će se na temelju neosporenih iznosa privremenih situacija/računa, ovjerenih od strane ovlaštenih osoba naručitelja;
b) ostatak do 100 % ugovorne cijene, odnosno do vrijednosti utvrđene Zapisnikom o konačnom obračunu, platit će se na temelju konačne situacije/računa, ovjerene od strane ovlaštenih osoba naručitelja.
Za plaćanje nakon roka od 60 dana, odabrani ponuditelj, odnosno podugovaratelj ima pravo obračunati ugovornu stopu zatezne kamate u iznosu od 6 % godišnje za razdoblje od 61. dana.
III.1.8)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Naručitelj ne zahtijeva od zajednice gospodarskih subjekata određeni pravni oblik u trenutku dostave ponude, ali može zahtijevati da ima određeni pravni oblik nakon sklapanja ugovora u mjeri u kojoj je to nužno za uredno izvršenje tog ugovora.
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
Točka 6.3. DON-a: Ugovorna kazna i naknada štete.
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 21/09/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 21/09/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Na adresi M. Tita 166, HR-51410 Opatija, Poslovna zgrada HOPS-a, PrP Rijeka.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
Točka 4. DON-a: 4. Norme osiguranja kvalitete.
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN-a RH. Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.
Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14599930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
17/08/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
INELEX d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvadža broj 137 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
ARS INŽENJERING d.o.o. Banja Luka - Ulica ciglane broj 39 78000 Banja Luka
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
UMEL-DALEKOVODMONTAŽA d.o.o. Tuzla - ul. Oslobodilaca br. 2 75000 Tuzla