Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.09.2017. 11:18
(izmjena) Nabavka građevinske mehanizacije: rovokopač gusjeničar - veliki, mini bager na gumenim gusjenicama, rovokopač - utovarivač
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
528-1-1-7-8-16/17
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 528-1-1-7-3-8/17
Datum objave obavještenja 19.7.2017.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKUP "KOMUNALIJE" D.O.O.
IDB/JIB 4263437550005
Kontakt osoba Anel Gračanin
Adresa Ulica Ive Marinkovića bb
Poštanski broj 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Općina/Grad Velika Kladuša
Telefon (037) 775-195
Faks (037) 775-196
Elektronska pošta sulejman.mujakic@bih.net.ba
Internet adresa www.komunalije.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak I 3. mijenja se i glasi:
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
23.10.2017.
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 6.11.2017. 12:00:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 6.11.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Dodaje se ANEKS A.
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aida Šakanović - Okanović
Adresa Đure Pucara Starog bb
Poštanski broj 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Općina/Grad Velika Kladuša
Telefon (037) 775-195
Faks (037) 775-196
Elektronska pošta sulejman.mujakic@bih.net.ba
Internet adresa www.komunalije.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Mr. Anel Šahinović
UIN 4263437550005
Contact person Anel Gračanin; +387 62 149 053
Address Ulica Ive Marinkovića bb
Postal code 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Municipality/City Velika Kladuša
Telephone (037) 775-195
Fax number (037) 775-196
Email address sulejman.mujakic@bih.net.ba
Website address www.komunalije.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Velika Kladuša
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of construction machinery
II 1.b. Description of the object of the contract
Supply of heavy construction machinery
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 43000000-3 Machinery for mining, quarrying, construction equipment
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Large excavator, mini excavator and excavator
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
23.10.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 6.11.2017. 12:00:00
Address and place Đure Pucara Starog bb; 77230 Velika Kladuša, BiH
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
D.o.o Uniflex Ugljevik - Ugljevička Obrijež bb 76333 Ugljevik
-
SINHRON d.o.o. Sarajevo - Franje Kluza do br.2 71000 Sarajevo
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
LAZAREVIĆ-PROM d.o.o. Bijeljina - Majevička br.119 76300 Bijeljina
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
KA Tire BH d.o.o. Sarajevo - ul. Prve samostalne brigade br. 10 71210 Ilidža
-
DŽIDA d.o.o. Čitluk - Gospodarska zona Tromeđa 7 88260 Čitluk
-
TEIKOM BH d.o.o. Sarajevo - ul. Plandište br. 1 71210 Ilidža
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
D.o.o. ELKOM-KOMERC Zvornik - Braće Jugovića br.B-14 75400 Zvornik