Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.11.2017. 10:53

(HR) (izmjena) Nabavka 5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj

Izvor: Official Journal of the European Union, 10.11.2017.

Hrvatska-Zagreb: Uređaji za kardioangiografiju

2017/S 216-448972

Ispravak

Obavijest o izmjenama ili dodatnim informacijama

Roba

(Dodatak Službenom listu Europske unije, 2017/S 177-361999)

Odjeljak I: Javni naručitelj/naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Ministarstvo zdravstva
88362248492
Ksaver 200a
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Valentina Bešlić
Telefon: +385 14698309
E-pošta: valentina.beslic@miz.hr
Telefaks: +385 14607653
NUTS kod: HR

Internetska(-e) adresa(-e):

Glavna adresa: www.miz.hr

Adresa profila kupca: www.miz.hr

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj.

 

Referentni broj: EVRO: 3/2017 E-VV
II.1.2)Glavna CPV oznaka
33123220
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:

 

5 angiografskih monoplanarnih RTG aparata za interventnu kardiologiju za potrebe zdravstvenih ustanova u Republici Hrvatskoj (KBC Split, KBC Rijeka, KBC Sestre milosrdnice, KB Dubrava i KB „Sveti Duh”).

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
08/11/2017
VI.6)Upućivanje na izvornu obavijest
Broj objave u Dodatku SL-u: 2017/S 177-361999

Odjeljak VII: Izmjene

VII.1)Informacije koje se izmjenjuju ili dodaju
VII.1.2)Tekst koji je potrebno ispraviti u izvornoj obavijesti
Broj odjeljka: III.1.1)
Mjesto na kojem se nalazi tekst koji je potrebno izmijeniti: Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre:
Umjesto:

 

Gospodarski subjekti dokazuju svoju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti na sljedeći način:

A) Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana, temeljem članka 257. Zakona o javnoj nabavi.

Sukladno članku 260. ZJN-a i članku 2. stavku 1. točki 5. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave kao reliminarni dokaz sposobnosti iz točke 6.2.1) gospodarski subjekt (za sve gospodarske subjekte u ponudi) u ponudi dostavlja:

— ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.).

Naručitelj će prije donošenja odluke od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana dostavi dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana. U tu će svrhu kao dovoljan dokaz naručitelj prihvatiti sljedeće:

— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

 

Glasi:

 

Gospodarski subjekti dokazuju svoju sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti na sljedeći način:

A) Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana, temeljem članka 257. Zakona o javnoj nabavi.

Sukladno članku 260. ZJN-a i članku 2. stavku 1. točki 5. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave kao preliminarni dokaz sposobnosti iz točke 6.2.1.) gospodarski subjekt (za sve gospodarske subjekte u ponudi) u ponudi dostavlja:

— ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.) i to za sve gospodarske subjekte u ponudi.

Naručitelj će prije donošenja odluke od ponuditelja koji je podnio najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana dostavi dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana. U tu će svrhu kao dovoljan dokaz naručitelj prihvatiti sljedeće:

— izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

Profesionalnu sposobnost dokazuje gospodarski subjekt definiran člankom 3. ZJN-a 2016. U slučaju kada ponudu podnosi zajednica gospodarskih subjekata svaki pojedini član zajednice pojedinačno dokazuje profesionalnu sposobnost.

 

Broj odjeljka: III.2.2)
Mjesto na kojem se nalazi tekst koji je potrebno izmijeniti: Uvjeti izvršenja ugovora:
Umjesto:

 

Rok za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja iznosi 90 dana od dana zaprimanja obavijesti naručitelja da je prostor spreman za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja, a rok za potpuno ispunjenje svih ugovornih obveza (servisiranje i održavanje sa svim rezervnim dijelovima uređaja i naknada troškova u paušalnom iznosu za slučaj kvara uređaja) traje do isteka ugovorenog jamstvenog roka.

 

Glasi:

 

Rok za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja iznosi 90 dana od dana zaprimanja obavijesti naručitelja da je prostor spreman za isporuku, montažu i stavljanje u punu funkciju uređaja, a rok za potpuno ispunjenje svih ugovornih obveza (servisiranje i održavanje sa svim rezervnim dijelovima uređaja i naknada troškova u paušalnom iznosu za slučaj kvara uređaja) traje do isteka ugovorenog jamstvenog roka.

Ugovornom vrijednošću obuhvaćeni su sljedeći troškovi:

— izrada uputa/nacrta za prilagodbu instalacijskih priključaka prema uvjetima montaže Angiografskog monoplanarnog RTG aparat za interventnu kardiologiju,

— isporuka i montaža Angiografskog monoplanarnog RTG aparat za interventnu kardiologiju do pune funkcije,

— nakon isporuke i montaže, isporučitelj provodi sva potrebna mjerenja sukladno Zakona o radiološkoj i nuklearnoj sigurnosti (Narodne novine br. 28/10) i Pravilniku o uvjetima i mjerama zaštite od ionizirajućeg zračenja za obavljanje djelatnosti s radioaktivnim izvorima (Narodne novine br. 41/13),

— kompletno servisiranje i održavanje uređaja koji je predmetom Ugovora sa svim rezervnim dijelovima, otklanjanje kvarova, zamjena svih komponenti isporučenog uređaja sukladno tehničkoj specifikaciji i dodatnim tehničkim značajkama koji se pokvare o vlastitom trošku isporučitelja, za vrijeme trajanja ugovorenog jamstvenog roka koji počinje teći od dana uspješno izvršene primopredaje i stavljanja u punu funkciju uređaja,

— u slučaju oštećenja ili ako angiografski uređaj nije u punoj funkciji, za vrijeme trajanja jamstvenog roka od___________godine od dana uspješno izvršene primopredaje i stavljanja u punu funkciju uređaja, o vlastitom trošku isporučitelja, odaziv na prijavu kvara korisnika u roku od 4 sata od zaprimanja obavijesti korisnika (putem telefona uz paralelno slanje službenog zahtjeva putem elektroničke pošte ili telefaxa), dijagnostika kvar a u roku od 6 sati od dolaska servisnog stručnjaka na lokaciju od 6 sati od trenutka dolaska servisnog stručnjaka na lokaciju, odnosno od trenutka početka servisne intervencije udaljenim pristupom (Internetom) te o vlastitom trošku otkloniti kvar na uređaju i zamijeniti potrebne komponente uređaja sukladno tehničkoj specifikaciji i dodatnim tehničkim značajkama za rad u punoj funkciji uređaja u roku od 4 radna dana od dana prijave kvara,

— naknada štete naručitelju ako je uređaj u kvaru više od 10 radnih dana kvara ukupno tijekom 1 godine (365 dana), za svaki dan kvara iznad 10 radnih dana ukupno tijekom 1 godine (365 dana), za vrijeme trajanja ugovorenog jamstvenog roka koji počinje teći od dana uspješno izvršene primopredaje i stavljanja u punu funkciju uređaja,

— osiguranje pričuvnih/rezervnih dijelova za sve komponente uređaja koji je predmet ovog Ugovora minimalno 10 godina od dana isporuke sa stavljanjem u funkciju,

— davanje jamstva za uredno ispunjenje ugovora,

— davanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku,

— isporuka tehničke dokumentacije prilikom primopredaje uređaja (uputa za rukovanje uređajem), na hrvatskom jeziku u papirnatom i elektroničkom obliku),

— atestna dokumentacija (atesti i certifikati za isporučeni i montirani Angiografski monoplanarni RTG aparat za interventnu kardiologiju, izdana od ovlaštenih tijela za certifikaciju medicinskih proizvoda/uređaja, a radi osiguranja pune funkcije i sigurnog rada isporučenog i montiranog uređaja,

— edukacija osoblja Korisnika.

 

Broj odjeljka: IV.2.2)
Mjesto na kojem se nalazi tekst koji je potrebno izmijeniti: Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:
Umjesto:
Datum: 30/10/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Glasi:
Datum: 15/12/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Broj odjeljka: IV.2.7)
Mjesto na kojem se nalazi tekst koji je potrebno izmijeniti: Uvjeti za otvaranje ponuda:
Umjesto:
Datum: 30/10/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
Glasi:
Datum: 15/12/2017
Lokalno vrijeme: 10:00
VII.2)Ostali dodatni podaci:

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: