Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.04.2018. 14:06
(izmjena) Nabavka i ugradnja opreme na uspostavljanju sistema za kontrolu i upravljanje saobraćajem na dionici autoputa Gradiška-Banja Luka
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1345-1-1-23-8-17/18
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1345-1-1-23-3-12/18
Datum objave obavještenja 1.3.2018.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "AUTOPUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" D.O.O. BANJA LUKA
IDB/JIB 4402955260002
Kontakt osoba Sergej Đukić
Adresa Vase Pelagića 10
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 233-680
Faks (051) 233-700
Elektronska pošta tsobota@autoputevirs.com
Internet adresa www.autoputevirs.com
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
30.4.2018.
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 3.5.2018. 13:00:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 3.5.2018. 13:30:00
Adresa i mjesto u ulici Vase Pelagića broj 10, Banja Luka, Sala za sastanke (pored
protokola)
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Public Company "Republic of Srpska Motorways" ltd
UIN 4402955260002
Contact person Sergej Djukic
Address Vase Pelagića 10
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 233-680
Fax number (051) 233-700
Email address tsobota@autoputevirs.com
Website address www.autoputevirs.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement and installation of the equipment for traffic management and control system on Gradiska to Banja Luka
motorway section
II 1.b. Description of the object of the contract
See tender documents
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34996000-5 Control, safety or signalling equipment for roads
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
see Tender Documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
30.4.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 3.5.2018. 13:00:00
Address and place Vase Pelagica 10, 78 000 Banja Luka, Republic of Srpska
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documents for this procurement procedure comprises four documents: - main document titled "Tender documents
for the procurement and installation of the equipment for traffic management and control system on Gradiska to Banja
Luka motorway section", document titled "Price Proposal Form" - Annex 3, document titled "Technical Specification" - Anne
x 10, document titled "Data Sheet for Description of the Eqipment Proposed" - Annex 17.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BH SIGURNOST d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene bb 75000 Tuzla
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
NTSI - INSTITUT d.o.o. - ul. Sulejmana Filipovića br. 6 71000 Sarajevo
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
Prodoor d.o.o. Sarajevo - ul. Derviš Fevzi Mostarca br. 1 71000 Sarajevo