Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga angažovanja pomoćnih radnika na poslovima izrade infrastrukture TK pristupnih mreža na području ZDK
BH TELECOM D.D. SARAJEVO
TELECOM INŽENJERING SARAJEVO
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 401-1-2-1-377/13
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: BH Telecom d.d. Sarajevo, Telecom Inženjering Sarajevo
Kontakt osoba: Kemal Kadić
Adresa: Bulevar Meše Selimovića br. 18
Poštanski broj: 71000
Opština/Grad: Sarajevo - Novi Grad
IDB/JIB: 4200211100102
Telefon: 033464733
Faks: 033460974
Elektronska pošta(e-mail):kemal.kadic@bhtelecom.ba
Internet adresa(web):www.bhtelecom.ba
I.2. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I.1
I.3. Adresa za preuzimanje tenderske dokumentacije
Kao pod I.1
I.4. Adresa za dostavu ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta ugovornog organa: Javno preduzeće
I.5.b. Nivo kojem pripada ugovorni organ: Entitetski nivo,
Federacija Bosne i Hercegovine
I.5.c. Djelatnost ugovornog organa: Telekomunikacije
I.6. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II.3.a. Trajanje okvirnog sporazuma: 24 mjeseca
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Angažovanje pomoćnih radnika na poslovima izrade infrastrukture
TK pristupnih mreža na području Zeničko-dobojskog kantona
II.5. Ukupna količina ugovora ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Područje Zeničko-dobojskog kantona
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Prema tenderskoj dokumentaciji
III.4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim nabavkama
BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema tenderskoj dokumentaciji
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi za dostavu/preuzimanje tenderske
dokumentacije
IV.3.a. Datum: Može se obezbjediti do 1.7.2013. godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1 Iznos novčane naknade: 10,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum: 8.7.2013. Vrijeme: 12:00
IV.5. Datum, vrijeme i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 8.7.2013. Vrijeme: 12:15
Mjesto: Zgrada Telecom Inženjeringa, ul. Bulevar Meše
Selimovića br. 18, 71 000 Sarajevo, I sprat - sala 100
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
U modelu standardne tenderske dokumentacije za ugovore o javnoj
nabavci usluga putem otvorenog postupka OP 18-19/13 su date sve
neophodne informacije za sačinjavanje ponude.
Tendersku dokumentaciju dobavljači mogu preuzeti na zahtjev, uz
prikaz uplate nepovratnog novčanog iznosa od 10,00 KM, svakim
radnim danom od 8:00 - 15:30 ili će ugovorni organ dobavljačima
otpremiti tendersku dokumentaciju u roku od 3 (tri) dana nakon
prijema zahtjeva za dostavu tenderske dokumentacije.
Zahtjev za dostavu tenderske dokumentacije dobavljači šalju na
broj faksa 033/460 974.
Uplatu izvršiti na broj računa 3389002208635108, UNICREDIT
BANK D.D. uz naznaku "Tender broj OP 18-19/13"
(M1-A-8450-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SKY TOPECO d.o.o. Beograd - Kralja Milana 18/1 11070 Novi Beograd
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
D.o.o FALCON Bijeljina - Pavlovića put br. 43 76300 Bijeljina
-
EURO-M d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 242 71000 Sarajevo
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
INVING INVEST INŽENJERING d.o.o. Prijedor - Ulica Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
D.o.o. MERIDIJANA Gornji Brodac - Gornji Brodac bb 76313 Bijeljina
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Elektromontaža Trebinje d.o.o. Trebinje - Kolubarska bb 89101 Trebinje
-
HIZ - TRADE d.o.o. Sarajevo - Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ELCOR d.o.o. Grude - GZ Pogana vlaka - Poljanice br. 7 88340 Grude