Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga iznajmljivanja i održavanja ekoloških WC kabina na području grada
GRAD BANJALUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 67-1-2-1-357/13
OdjeljakI: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Grad Banjaluka
Kontakt osoba: Biljana Đurić
Adresa: Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4401012920007
Telefon: 051244476
Faks: 051244576
Elektronska po{ta: javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa:www.banjaluka.rs.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao podI.1
I.3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao podI.1
I.4. Adresa za dodatne informacije
Kao podI.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta: Organ uprave
I.5.b. Nivo: Banja Luka
I.5.c. Djelatnost: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
OdjeljakII: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II.3.a. Trajanje okvirnog sporazuma: od 01.01.2014. do 30.06.2015.
godine
II.3.b. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez
PDV-a u KM: 115.385,85
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Iznajmljivanje i održavanje ekološkihNJCkabina na području
grada Banjaluka
II.4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Iznajmljivanje i održavanje ekoloških WC kabina na području
grada Banjaluka
II.5. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
135.000,00 KM sa PDV-om
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenje usluga ili izvođenje
radova
Grad Banjaluka
OdjeljakIII: PRAVNE, EKONOMSKE ILI TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj
dokumentaciji)
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj
dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Način plaćanja: Definisan nacrtom ugovora
III.4. Ograničenje za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim
nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanjeprofesionalne djelatnosti
Da je dobavljač registrovan na propisan način za obavljanje
predmetne djelatnosti
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Pozitivno poslovanje u 2012.godini
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Bez uslova
OdjeljakIV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterijum za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
IV.3.a. Datum: Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.11.2013. godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1. Iznos novčane naknade: 30,00KM
IV.4. Rok za prijem ponuda /zahtjeva za učešće
Datum: 27.11.2013. Vrijeme: 12:00
IV.5. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 27.11.2013. Vrijeme: 13:00
Mjesto: Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119
OdjeljakV: DODATNE INFORMACIJE
Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 30,00 KM na račun
javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60, vrsta
prihoda 729-124, opština 002, buxetska organizacija 9999999,
poziv na broj 1720000002 sa naznakom "Za nabavku broj
20-404-310/13".
Lično uz priloženu uplatnicu i zahtjev, kancelarija 119
(A-15381-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Eco Vox d.o.o. Banja Luka - Ul. Vidovdanska broj 2/1 78000 Banja Luka
-
AB NERETVA Export-Import Mostar d.o.o. - Ul. Tekija br.229 88000 Mostar
-
Jonex d.o.o. Ugljevik - Ugljevička Obrijež 16 76330 Ugljevik
-
ALMIS - Z d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Fra Dominika Mandića b.b. 88220 Široki Brijeg
-
VIGRAD d.o.o. Banja Luka - Ul. Marka Miljanova broj broj 14 78000 Banja Luka
-
EKO MOBIL GROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
MILDABO d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 173 78000 Banja Luka
-
ASTRA PLAN d.o.o. BRČKO DISTRIKT - Branislava Nušića br. 5 76100 Brčko Distrikt