Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.06.2019. 13:21

(poništenje poziva) Nabavka usluga izrade idejnog, glavnog i izvedbenog projekta sanacije i rekonstrukcije Ledene dvorane

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 03.06.2019.

OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE

1098-1-2-6-4-16/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv KJP CENTAR SKENDERIJA D.O.O.
IDB/JIB 4200736910008
Kontakt osoba Stalna Komisija
Adresa Terezija b.b.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 202-608
Faks (033) 445-156
Elektronska pošta eldin.h@skenderija.ba
Internet adresa www.skenderija.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 2.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 2.c. Djelatnost

Ostalo

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Izrada idejnog, glavnog i izvedbenog projekta sanacije i rekonstrukcije Ledene dvorane

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Predmet ovog postupka je Izrada idejnog, glavnog i izvedbenog projekta sanacije i rekonstrukcije Ledene dvorane u KJP
Centar Skenderija d.o.o., na osnovu potreba ugovornog organa, predviđenih u Budžetu Kantona Sarajevo/finansijskom
planu za 2019. godinu.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71320000-7 Usluge tehničkog projektiranja


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Okvirne količine predmeta nabavke date su u tehničkoj specifikaciji opreme koja je sastavni dio ove tenderske
dokumentacije.

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

KJP Centar Skenderija doo, Terezija bb, 71 000 Sarajevo

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

1 (jedna) godina od dana potpisivanja ugovora

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

III 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?

Ne

III 4. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?

Ne

ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA

Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne
nabavke:
Rješenjem urednba za žalbe broj JH2-3-07-1-948-7/19 od 16.05.2019 godine naloženo da se poništi tenderska
dokumentacija
(Obavještenje o nabavci br.1098-1-2-6-3-8/9/19 od 04.04.2019 godine.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Datum poništenja

21.5.2019.

V 2. Broj primljenih ponuda

0

V 3. Broj prihvatljivih ponuda

0

V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda

V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

0,00

V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

0,00
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: