Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.07.2019. 09:31
Nabavka usluga projektiranja u arhitekturi: Izrada izvedbenih projekata za stambeno-poslovni objekat i vanjsko uređenje oko objekta na lokalitetu Centar u Ilijašu, za stambeni objekat kolektivnog stanovanja (oznaka objekta E) sa podzemnim garažama, izgradnjom otvorenog javnog parkinga i dječijeg igrališta sa vanjskim uređenjem oko objekta u naselju Rosulje u Vogošći i za stambeno-poslovni objekat K-30 i K-31 i vanjsko uređenje oko objekta na lokalitetu Šip u Sarajevu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
823-1-2-74-3-10/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND KANTONA SARAJEVO ZA IZGRADNJU STANOVA
IDB/JIB 4200683530003
Kontakt osoba Nermin Ćurovac
Adresa Hivzi Bjelevca 54
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 776-180
Faks (033) 776-196
Elektronska pošta fondstan@bih.net.ba
Internet adresa www.fondstan.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge projektiranja u arhitekturi LOT 1, LOT 2 i LOT 3
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.8.2019. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.8.2019. 11:00:00
Adresa i mjesto Hifzi Bjelevca br.54 (I sprat), 71210 Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1: Izrada izvedbenih projekata za stambeno-poslovni objekat i vanjsko uređenje oko objekta na lokalitetu Centar u
Ilijašu
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke je izrada izvedbene projektne dokumentacije za izgradnju stambeno-poslovnog objekta i vanjsko
uređenje oko objekta na lokalitetu ‘’Centar‘’ u Ilijašu za koji je izgradnja predviđena prema Regulacionom planu ‘’Centar
Ilijaš‘’ na zemljištu označenom kao k.č.br.396/34, K.O. Ilijaš Grad na lokalitetu Centar u Ilijašu.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71220000-6 | Usluge projektiranja u arhitekturi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Sve faze 7.184,70 m2 i vanjsko uređenje oko objekta 640,94 m2
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
90000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
2019. godina
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 5,00 %
2 Ekonomičnost rješenja 15,00 %
3 Rok izrade arhitektonskog dijela projekta 15,00 %
4 Rok izrade kompletnog projekta 15,00 %
5 Cijena 50,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fond Kantona Sarajevo za izgradnju stanova, Hifzi Bjelevca br.54, 71210 Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2: Izrada izvedbenih projekata za stambeni objekat kolektivnog stanovanja (oznaka objekta ''E'') sa podzemnim
garažama, izgradnjom otvorenog javnog parkinga i dječijeg igrališta sa vanjskim uređenjem oko objekta u naselju Rosulje u
Vogošći
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke je izrada izvedbene projektne dokumentacije za izgradnju stambenog objekta kolektivnog
stanovanja (oznaka objekta ‘’E‘’) sa podzemnim garažama, izgradnjom otvorenog javnog parking i dječijeg igrališta sa
vanjskim uređenje oko objekta u naselju Rosulje u Vogošći za koji je izgradnja predviđena prema Regulacionom planu
„Rosulje“ na k.č.br. 1504/1, k.č.br. 1504/2 I k.č.br. 1504/3, sve k.o. Vogošća , po novom katastarskom premjeru.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71220000-6 | Usluge projektiranja u arhitekturi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Sve faze 4.146,84 m2 i vanjsko uređenje oko objekta 2.928,34 m2
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
60000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
2019 godina
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 5,00 %
2 Ekonomičnost rješenja 15,00 %
3 Rok izrade arhitektonskog dijela projekta 15,00 %
4 Rok izrade kompletnog projekta 15,00 %
5 Cijena 50,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fond Kantona Sarajevo za izgradnju stanova, Hifzi Bjelevca broj 54, 71210 Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3: Izrada izvedbenih projekata za stambeno-poslovni objekat K-30 i K-31 i vanjsko uređenje oko objekta na lokalitetu Šip
u Sarajevu
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet javne nabavke je izrada izvedbene projektne dokumentacije za izgradnju stambenio-poslovnog objekta „K-30 i K-
31“ i vanjsko uređenje oko objekta na lokalitetu Šip u Sarajevu za koji je izgradnja predviđena prema Regulacionom planu
„Šip“ na k.č. 375/44, k.č. 375/45, k.č. 558/23, k.č. 558/22 K.O. Koševo, stari premjer, a što odgovara novom premjeru k.č.
648/2, k.č. 648/3, k.č. 818/12 i k.č. 818/13 K.O. Sarajevo VI.
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71220000-6 | Usluge projektiranja u arhitekturi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Sve faze 5.012,06 m2 i vanjsko uređenje oko objekta 3.052,98 m2
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
70000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
2019. godina
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 5,00 %
2 Ekonomičnost rješenja 15,00 %
3 Rok izrade arhitektonskog dijela projekta 15,00 %
4 Rok izrade kompletnog projekta 15,00 %
5 Cijena 50,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fond Kantona Sarajevo za izgradnju stanova, Hifzi Bjelevca broj 54, 71210 Sarajevo
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
URBIS CENTAR d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 101 A 78000 Banja Luka
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
EDI-ING d.o.o. Donji Vakuf - 705 Slavne brske brigade br. 13 70220 Donji Vakuf
-
17.09.2019
-
17.09.2019
-
17.09.2019